  • 11. Data: 2009-01-17 00:34:47
    Temat: Re: Kiedy kupić PC'ta itp.!? :)
    Od: Chichotek <z...@e...jnj.cy>

    Był 16 styczeń (piątek) gdy o godz. 23:26 *XWindowsMen* napisał(a):

    > I ja go złożę :) Tylko czekam na okres kiedy najlepiej opłaca się
    > wybrać do sklepu. A że w tym roku planuję starego PC'ta wymienić to
    > trochę czasu mam :)

    Wtedy gdy poczujesz ze juz chcesz miec nowy, nie ma co czekac tylko kupuj.

    --
    Pozdrawiam, Chichotek
    P5Q Pro, E8400@Scythe Ninja, Szafir HD4870 512MB, 2x2GB A-Data Vitesta 800+,

  • 12. Data: 2009-01-17 03:19:30
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    kiedy ten bedzie bankrutowal. <rs>

  • 13. Data: 2009-01-17 18:23:44
    Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy>

    Proces rs <n...@n...spam.pl> zwrócił błąd:

    > kiedy ten bedzie bankrutowal. <rs>

    Jest to dobre założenie, choć czasami szczegóły trzeba dopracować. Na
    przykład w USA zbankrutowała właśnie duża sieć - Circuit City. Ale
    obniżki będą rozłożone na cały okres likwidacji, czyli do kwietnia. I
    teraz, ponieważ ceny wyjściowe były zawsze wysokie, nawet obniżki o
    kilkanaście (do 30%) procent nie zapewniają dużej konkurencyjności, ceny
    są jak przeciętne gdzie indziej. Dopiero pewnie za miesiąc, dwa będą
    dobre, ale wtedy to już nic ciekawego nie zostanie. No chyba że ktoś
    chce półki sklepowe, bo to też można kupić ("poproszę te półeczkę pod
    drukareczkę, ale bez drukareczki!") :)

    Myślę że polskie sklepy też będą bankrutować zaczynając od najdroższych.

    --
    Saiko Kila
    Unregistered Windows User #7.29581131e8