  • 1. Data: 2009-01-15 11:47:54
    Temat: sprzęty + windowsy oem
    Od: zzzz <p...@o...pl>

    niedawno widziałem na aukcji używany dysk twardy z windowsem xp oem, czy
    teraz też można gdzieś nabyć jakiś nowy podzespół (np myszkę;}razem z
    systemem?

  • 2. Data: 2009-01-15 11:53:32
    Temat: Re: sprzęty + windowsy oem
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "zzzz"

    http://ntg.prv.pl/

    --
    Kruk@ -\ | I am Oprah of Borg - so why did you assimi-
    }-> epsilon.eu.org | late your husband?

  • 3. Data: 2009-01-15 12:38:09
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik "zzzz" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > niedawno widziałem na aukcji używany dysk twardy z windowsem xp oem, czy
    > teraz też można gdzieś nabyć jakiś nowy podzespół (np myszkę;}razem z
    > systemem?

    a po kiego ci ta myszka czy inny sprzet?

  • 4. Data: 2009-01-15 14:04:30
    Od: zzzz <p...@o...pl>

    > a po kiego ci ta myszka czy inny sprzet?

    hmm, a po co ci klawiatura albo inny sprzęt? właśnie po to

  • 5. Data: 2009-01-15 14:25:14
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > hmm, a po co ci klawiatura albo inny sprzęt? właśnie po to

    No dobrze... Zadales pytanie - masz prawo do odpowiedzi.
    Tak... mozna kupic jakis sprzet razem z Windowsem OEM.
    Nikt Ci tego nie zabroni.

    pozdrawiam,
    Vituniu.

  • 6. Data: 2009-01-15 15:27:06
    Od: Chichotek <z...@e...jnj.cy>

    Był 15 styczeń (czwartek) gdy o godz. 12:47 *zzzz* napisał(a):

    > niedawno widziałem na aukcji używany dysk twardy z windowsem xp oem, czy
    > teraz też można gdzieś nabyć jakiś nowy podzespół (np myszkę;}razem z
    > systemem?

    Możesz kupic sam system OEM bez sprzetu.

    --
    Pozdrawiam, Chichotek
    P5Q Pro, E8400@Scythe Ninja, Szafir HD4870 512MB, 2x2GB A-Data Vitesta 800+,

  • 7. Data: 2009-01-15 15:43:06
    Od: Mariusz <m...@w...pl>

    Kot Prezydenta pisze:
    > Użytkownik "zzzz" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > a po kiego ci ta myszka czy inny sprzet?

    Napisał przecież: tak jak można mieć Windowsa XP nagranego na dysk
    twardy, tak on chce system mieć na myszce.

    M.

  • 8. Data: 2009-01-15 18:05:44
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    > hmm, a po co ci klawiatura albo inny sprzęt? właśnie po to

    ale ja jej nie kupuje z windowsem, zawsze bez

  • 9. Data: 2009-01-16 08:57:36
    Od: "G Nowak" <a...@m...com>

    No jasne. Z windowsem kupuje sie bombki - same sie wieszaja na choince ;)

    --
    pozdr