  • 1. Data: 2021-10-11 16:29:50
    Temat: "Kierowca bmw potrącił pieszego na oczach policji"
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    https://joemonster.org/filmy/113623/Kierowca_bmw_pot
    racil_pieszego_na_oczach_policji

    tylko że podobno go nawet nie dotknął a pan postanowił wejść nawet nie tyle przed
    pojazd a
    w pojazd...

  • 2. Data: 2021-10-11 16:36:01
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 11 Oct 2021 16:29:50 +0200, m4rkiz wrote:

> [...]
    racil_pieszego_na_oczach_policji

    > tylko że podobno go nawet nie dotknął a pan postanowił wejść nawet nie tyle przed

    Ale wchodzacemu na przejscie powinien ustapic pierwszenstwa, wiec
    mandat mu sie nalezy.

    J.

  • 3. Data: 2021-10-11 16:46:08
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    J.F w

    racil_pieszego_na_oczach_policji

    > Ale wchodzacemu na przejscie powinien ustapic pierwszenstwa,

    Pierdolisz jak potłuczony, miał pierwszeństwo na chodniku, miał
    pierwszeństwo na pasach, więc jakie wchodzenie na przejście.

    ERGO: pieszy ma prawo zginąć w imię pierwszeństwa, temu się nie udało, c'nie
    zielony ludziku aka shrek?

    A serio, to miszcze z "radiowozu" mógliby na szkolenie z pierwszej pomocy
    się udać, bo jakaś obywatelka, zamiast nich się zdrowiem "poszkodowanego"
    zainteresowała, ich tylko "mandat" obchodził, c'nie shreczku?

    --
    'Tom N'

  • 4. Data: 2021-10-11 18:17:15
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    W dniu 11.10.2021 o 16:36, J.F pisze:
    > Ale wchodzacemu na przejscie powinien ustapic pierwszenstwa, wiec
    > mandat mu sie nalezy.

    Problem mimo ostatnich zmian dalej nie jest finalnie rozwiązany w sensowny sposób -
    kierowca ustąpić powinien, tylko tu od pieszego idącego chodnikiem do pieszego na
    przejściu minęły mniej niż dwie sekundy, pieszy zrobił zwrot jak na musztrze i wszedł

    bezpośrednio przed pojazd, nie zachowując szczególnej ostrożności.

    Osobiście myślę za pieszych, ale kompletne zwolnienie ich z konieczności zatrzymania
    lub
    rozejrzenia przed przejściem bez sygnalizacji nigdy nie będzie dobrym pomysłem, bo
    jakiś
    odsetek kierowców nie będzie uważał, nie będzie trzeźwy, nie będzie miał sprawnych
    (nawet
    tylko w tym momencie) hamulców - te wszystkie rzeczy bierze się pod uwagę we
    wszystkich
    innych przepisach ustanawiając za nie kary, tylko pieszym trąbi się ostatnio - możesz

    zasuwać, byle nie pod tramwaj.

    Mojemu pięciolatkowi na spacerach z przedszkola przekazano już tylko że jak
    przechodzi to
    musi podnieść rękę a dzieci zasuwają w kamizelkach odblaskowych trzymając stonogę. O
    rozejrzeniu się przy przechodzeniu nie ma mowy, dziwił się sam że panie nie kazały,
    bo on
    robi to od dawna...

  • 5. Data: 2021-10-11 22:40:05
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 11 Oct 2021 16:29:50 +0200, w <sk1hp0$okn$1$m4rkiz@news.chmurka.net>,
    m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com> napisał(-a):

> [...]
    racil_pieszego_na_oczach_policji

    > tylko że podobno go nawet nie dotknął a pan postanowił wejść nawet nie tyle przed

    Kolejny przykład jak się kończy głupie przepuszczanie pieszych z drugiego pasa.

  • 6. Data: 2021-10-12 07:59:36
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 11 Oct 2021 18:17:15 +0200, m4rkiz wrote:

> [...]

    wszedł
    > bezpośrednio przed pojazd, nie zachowując szczególnej ostrożności.

    Zachcialo sie glosowac na PiS, to takie sa skutki.

    Tylko ... sprawdzic, czy tym razem PO glosowalo przeciw, bo pare lat
    temu to PO tak chcialo wprowadzic, na szczescie Senat dzieki PiS
    zatrzymal :-)

> [...]
    zatrzymania lub
    > rozejrzenia przed przejściem bez sygnalizacji nigdy nie będzie dobrym pomysłem, bo

    Pare wyrokow i bedziemy lepiej uwazac :-(

    W koncu pierwszenstwo w kodeksie nic nowego, i pierwszenstwo innych
    pojazdow nie budzi protestow :-P

    > nie będzie trzeźwy, nie będzie miał sprawnych (nawet
    > tylko w tym momencie) hamulców

    No to trzeba dostosowac predkosc do warunkow, jechac wolniej, hamowac
    wczesniej, wypatrywac pieszych uwazniej.

    Albo sie zastanowic przed najblizszymi wyborami.
    Lub jeszcze teraz pisac do poslow z PiS i Kukiz, i senatorow z PO :-)

> [...]
    > rozejrzeniu się przy przechodzeniu nie ma mowy, dziwił się sam że panie nie kazały,

    grupe przedszkolakow to prowadzi opiekun/ka, ona ma patrzec.
    Ciekawe, czy ma odpowiednie szkolenie :-)

    J.

  • 7. Data: 2021-10-12 21:53:28
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-10-11 o 22:40, r...@k...pl pisze:

    racil_pieszego_na_oczach_policji

    > Kolejny przykład jak się kończy głupie przepuszczanie pieszych z drugiego pasa.

    Raczej kolejny przykład jacy debile zasiadają za kierownicą tej marki :)

  • 8. Data: 2021-10-12 22:03:02
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-10-11 o 18:17, m4rkiz pisze:

> [...]
    > sekundy, pieszy zrobił zwrot jak na musztrze i wszedł bezpośrednio
    > przed pojazd, nie zachowując szczególnej ostrożności.

    No, no, a kierowca radiowozu to musiał być jakiś debil, że zauważył co
    chce zrobić pieszy i zatrzymał auto, aby wywiązać się z ciążącego na nim
    obowiązku.

    Zgłoś może to do prokuratury. Być może ukarzą tego policjanta?

> [...]
    > bierze się pod uwagę we wszystkich innych przepisach ustanawiając za
    > nie kary, tylko pieszym trąbi się ostatnio - możesz zasuwać, byle nie

    Ale od tego są organy ścigania, które powinny tak dopierdolić takiemu
    burakowi z BMW, aby mu się odechciało interpretowania PoRD po swojemu.
    Myślę, że najlepszym byłby tu porządny wpierdol pałą, tak, żeby na dupie
    nie mógł usiąść co najmniej przez miesiąc czasu, skoro mandaty nie
    odstraszają.

> [...]
    > kamizelkach odblaskowych trzymając stonogę. O rozejrzeniu się przy
    > przechodzeniu nie ma mowy, dziwił się sam że panie nie kazały, bo on

    Jak widać dzieciak mądrzejszy od ojca. Dobrze, że chociaż ma mądre
    nauczycielki :)