  • 21. Data: 2017-01-28 16:30:04
    Temat: Re: Kierowcy to kupa durniów.
    Od: xyz <x...@i...pl>

    W dniu 28.01.2017 o 12:25, Grzegorz Tomczyk pisze:
    > W dniu 28.01.2017 o 11:43, Lewis pisze:
    >

    > Ostatnie 5 minut przed dojazdem do karambolu:
    >
    > https://youtu.be/cz7hEdrvnrw

    No to właśnie kolegi z pracy nagranie.

    Jak widać bus który stał jako pierwszy nawet nie miał przeciwmgłowego z
    tyłu włączonego, po lewej kombi na stopach i już troszkę lepiej ale
    dalej słabo widoczne...

    --
    --- xyz

  • 22. Data: 2017-01-28 16:40:10
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Saturday, January 28, 2017 at 4:30:06 PM UTC+1, xyz wrote:

    > Jak widać bus który stał jako pierwszy nawet nie miał przeciwmgłowego z
    > tyłu włączonego, po lewej kombi na stopach i już troszkę lepiej ale
    > dalej słabo widoczne...

    W sumie to tej gestej mgly bylo ~5 sek jazdy... wczesniej widocznosc dobra - ponad
    50m, wiec nie mieli prawa jechac z przeciwmgielnym tylnym, a jak wpadli we mgle, to
    pewnie na myslenie o wlaczeniu nie bylo juz czasu

    WS

  • 23. Data: 2017-01-28 16:42:50
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.01.2017 o 14:29, Kris pisze:

    > Wskaż fragment mojej wypowiedzi z którego wywnioskowałeś że coś wymagam.

    "Myślę że ubezpieczyciele zbadają temat czy kierowcy na autostradzie
    byli/mogli być ostrzeżeni o mgle."

    O tu.

    Shrek

  • 24. Data: 2017-01-28 17:48:47
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 28.01.2017 o 10:27, adam pisze:

    > IMO nic się nie zmieni, dopóki mandaty i ich egzekwowanie będą na
    > śmiesznym poziomie. Przekroczenie prędkości o 50km/h to koszt kolacji w
    > bardzo dobrej restauracji, wiec żaden kaganiec.

    akurat we mgle to łatwo o karambol poniżej prędkości dopuszczalnej. A
    przy dobrych warunkach? sam zapierdalam :)

    Łukasz

  • 25. Data: 2017-01-28 18:11:59
    Od: p...@g...com

    Tesla by zwolniła w takich warunkach czy użyła radaru i zasuwala dalej ? Zrobienie
    jakiegoś systemu korzystającego live z danych Google też nie wydaje się abstrakcja
    ... Janosik czy Waze ma taką funkcję żeby w razie stopa na autostradzie wszcząć alarm
    ?

  • 26. Data: 2017-01-28 19:00:34
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

> [...]
    >
    > Swoją drogą. Jakby się duże mobilki wcześniej dowiedzialy przez CB to
    > mogłyby się przydać i urządzić tradycyjny wyścig ślimaków tyle, że 50 na
    > godzinę z 10 km przed miejscem zdarzenia - przynajmniej by następni na
    > pełnej kurwie nie dobijali.
    >
    > BTW - tak przy okazji - zasadnym wydawałoby się dorobienie jakiś tablic
    > elektronicznych zakazująch wjazdu na odcinki z poważnymi wypadkami już
    > na węzłach. Przecież to byłaby jakaś śmieszna pozycja w kosztach
    > autostrady, a ludziki nie wjeżdzałyby w zablokowany odcinek - o ile
    > mniej problemów i dla ludzików i dla służb.

    To musiałyby staćco kilometr dwa zeby to coś dało.
    Zobacz ile aut jedzie na autostradzie... zderzenie 70 pojazdów to duzo, ale
    to tylko auta ktore tamtedy przejezdzały pewnie w minute, moze dwie.
    No chyba ze myslisz nie o zapobieżeniu samemu wypadkowi co temu zeby nie
    utknac w korkach. Policja nie stała na wjazdach i nie blokowała?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jesteś tak dumny ze swej inteligencji jak skazaniec, dumny,

  • 27. Data: 2017-01-28 19:05:23
    Od: Janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2017-01-28 o 18:11, p...@g...com pisze:
    > Tesla by zwolniła w takich warunkach czy użyła radaru i zasuwala dalej ?

    Zasuwała by dalej, radarowi mgła nie przeszkadza.

    --
    Pozdr

    Janusz_k

  • 28. Data: 2017-01-28 19:25:09
    Od: p...@g...com

    No ale ludkowie piszą że asystent pasa ma zwykła kamerę i wtedy jednak zwalnia ...
    Taki radar to musi parę zeta kosztować i rozumiem że nie do każdego auta da radę go
    wpakować (no chyba że UE rozkaze) ale ze marki premium tego nie mają to lekka żenada
    ... czegoś można się od tej Tesli jednak nauczyc

  • 29. Data: 2017-01-28 19:46:30
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 28 stycznia 2017 16:42:51 UTC+1 użytkownik Shrek napisał:

    > "Myślę że ubezpieczyciele zbadają temat czy kierowcy na autostradzie
    > byli/mogli być ostrzeżeni o mgle."
    >
    > O tu.

    I ja tu czegoś wymagam?
    Ale skoro tak wywnioskowałeś.

  • 30. Data: 2017-01-28 19:51:57
    Temat: Re: Kierowcy to kupa
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 28-01-2017 o 11:52, Htu56 pisze:
    > Użytkownik "t-1" <t...@t...pl> napisał w wiadomości

    > No tak, Putin rozpyla taką mgłę co ją widać dopiero
    > z odległości 10 mtr i pozostaje tylko awaryjne hamowanie.

    Ile masz lat i przejechanych kilometrów?