  • 41. Data: 2012-05-05 12:24:37
    Temat: Re: Klasa wytrzymałości śrub mocujących słupy reklamowe
    Od: "pluton" <z...@g...pl>

    > To zaczyna być bardzo interesujące. Napisz więcej szczegółów.

    Savonius - jaki jest - każdy widzi.

    Będę gdzieś tam wsadzał fotorelacje z postępów prac.

    --
    pozdrawiam
    Nullification

  • 42. Data: 2012-05-05 12:27:14
    Od: "pluton" <z...@g...pl>

    > Czy takiej "elektrowni" nie musi odebrać Ci Loyds, albo TÜV?

    Sąsiedzi mają psy, dosyć ostre. Ja też się dorobię.
    Niech spróbują mi odebrać...

    > Loyds ma wytyczne dotyczące takich projektów. Nie wiem tylko czy za darmo,
    czy
    > za jakąś konkretną kwotę. Miałbyś wtedy sprawę załatwioną w kwestii
    obliczeń.
    > Przy czym jeśli dobrze pamiętam to drgania i całą wytrzymałość tych
    > konstrukcji rozwiązuje się MES.

    Mam ich obliczenia w bardzo głębokim poważaniu.
    Zazwyczaj robię jakieś przybliżone rachunki i przewymiarowuję
    konstrukcję kilkaktornie.

    --
    pozdrawiam
    Nullification

  • 43. Data: 2012-05-06 12:44:05
    Od: " lukaszPK" <l...@W...gazeta.pl>

    pluton <z...@g...pl> napisał(a):

    > Sąsiedzi mają psy, dosyć ostre. Ja też się dorobię.
    > Niech spróbują mi odebrać...

    :D

    > Mam ich obliczenia w bardzo głębokim poważaniu.
    > Zazwyczaj robię jakieś przybliżone rachunki i przewymiarowuję
    > konstrukcję kilkaktornie.

    Albo nie doszacujesz... Przewymiarować to można coś co już działa, ale nikt
    nie wie dlaczego, albo coś co nie działa i dodaje się tyle materiału, żeby
    działało.

    Nawiązując zaś do tematu: nikt tego nie musi odbierać, chyba że będą fundamenty.

    Pzdr. Łukasz