  • 1. Data: 2009-01-31 01:03:30
    Temat: Kogo zatrudniają w tej Erze...
    Od: Tomasz Motyliński <m...@w...eu>

    Sprawa banalna, przed zakupem Mix dla córki zadałem pytanie, czy zostanie fv
    za mix dołączona do tej zbiorczej za pozostałe kilka telefonów. Usłyszałem
    odpowiedź, iż tak i nie będzie z tym żadnego problemu. Podpisałem więc
    umowę. Zdziwiłem się bardzo, kiedy na fv od Ery nie było pozycji związanej
    z nowym aparatem. Kilka dni później otrzymałem drugą osobną na mix.
    Zadzwoniłem więc z zapytaniem, dlaczego są dwie, a nie jedna. W odpowiedzi
    otrzymałem informację, że nie jest to możliwe z powodów technicznych, bo
    abonamenty i prepaidy są oddzielnymi systemami. No dobrze, jedna fv w tą,
    czy w tą nie będę już o to robił problemów. Zdziwienie drugie, córka
    otrzymuje sms o niezapłaceniu fv. Zaraz, halo, ja nie płacę fv ery, oni
    sobie sami pobierają z konta pieniądze i to od kilku lat. Dzwonię znów do
    Ery, dowiaduję się, że na ta fv muszę podpisać kolejne polecenie zapłaty
    (ciśnienie mi się powoli podnosi). Ok, ustaliliśmy z miłym Panem, że z
    następną fdv na mix przysłany mi zostanie stosowny druk, w którym mam
    zaznaczyć, aby sobie pobrali zaległą fv (na 25 zł), po czym zostawić to
    dowolnym punkcie Ery. Pan uprzedził mnie, żę nie będzie nic w stanie zrobić
    z ponagleniami sms, ale ogólnie to nie powinno być problemu. Uprzedzam więc
    córkę, że ponagleniami sms ma się nie przejmować i może od razu je kasować
    bez pokazywania mi. Tak też robiła. Dziś zdziwiewnie kolejne, zablokowano
    jej połączenia wychodzące. Zaraz, kurwa mać, to z kim i co ja ustalałem?
    Jestem ich abonentem od przeszło 10 lat, od kilku lat zarabiają na mnie
    prawie 10k rocznie i robią problemy z powodu 25zł na prepaidzie, który na
    marginesie w między czasie został doładowany za co najmniej 200 zł w ciągu
    miesiąca? Okazuje się, że ów miły Pan ie przesunął w systemie terminu
    płatności za tą jedną fv i teraz odkręcenie tego wcale nie będzie takie
    proste... Ja wysiadam, mam dość, kończą mi się umowy i "wynoszę się" z Ery.

    --
    Tomasz Motyliński
    ... i do tego jaki ładny :) http://satfilm.pl/~motto77/mydesktop.jpg