  • 1. Data: 2009-01-30 23:43:46
    Temat: TyTnII i podłączenie ładowania i do komputera
    Od: Kijan <M...@U...com>

    Witam,

    czy ktoś spotkał się z Was z problemem, że podłączając do TyTn II kabel
    od ładowarki albo kabel od komputera do np. synchronizacji danych to
    telefon nie reagował w żaden sposób? Podłączając słuchawki wszystko jest
    OK - działają, ale np. ładować telefonu już się nie da:(

    Jak myślicie co mogło paść ?

    --
    Pozdrawiam kijan

    Program dla pozycjonerów, Seo Tools online: http://twojapozycja.pl

  • 2. Data: 2009-01-31 09:43:20
    Temat: Re: TyTnII i podłączenie ładowania i do komputera
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 31 Jan 2009 00:43:46 +0100, Kijan napisał(a):

> [...]
    > telefon nie reagował w żaden sposób? Podłączając słuchawki wszystko jest
    > OK - działają, ale np. ładować telefonu już się nie da:(

    sprawdzałeś z innym kablem USB i z innym komputerem?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Chcemy, by nasi klienci byli jeszcze bardziej zadowoleni" - Jacek Dziekan,

  • 3. Data: 2009-01-31 13:29:11
    Od: Kijan <M...@U...com>

    Waldek Godel pisze:

    > sprawdzałeś z innym kablem USB i z innym komputerem?

    Podłączenie do innego komputera jak również do innej ładowarki nic nie
    daje :(

  • 4. Data: 2009-01-31 13:49:48
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 31 Jan 2009 14:29:11 +0100, Kijan napisał(a):

    > Podłączenie do innego komputera jak również do innej ładowarki nic nie
    > daje :(

    No to wszystko wskazuje na pieprznięty układ ładowania na płycie głównej.

  • 5. Data: 2009-01-31 15:04:49
    Od: Kijan <M...@U...com>

    Waldek Godel pisze:

    > No to wszystko wskazuje na pieprznięty układ ładowania na płycie głównej.

    Dzięki za info, jednym zdaniem czeka mnie serwis:( i przeproszenie na
    dłużej wysłużonego T68 :)