  • 11. Data: 2011-10-27 10:07:43
    Temat: Re: Kolejny bohater pościgów ...
    Od: s2k <s...@d...pl>

    W dniu 2011-10-27 07:50, Karolek pisze:
> [...]
    elanina-na-ulicach-Warszawy,wid,13931576,wiadomosc.h
    tml

    trzaly-we-wlochach,309451.html

    > Ty chyba bardzo nie lubisz policji.

    Ta a jak w japę dostanie to jest pierwszy na komisariacie.

  • 12. Data: 2011-10-28 22:12:44
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On 26 Oct 2011 13:59:22 GMT, to <t...@x...abc> wrote:

    >PS. Dlaczego nie wypowiedziałeś się w wątku na temat sfotografowania
    >przez FR z przodu auta, które rzekomo się oddala?

    To było za trudne. Ale to normalen u Artura.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 13. Data: 2011-10-28 22:21:42
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-10-27 10:05, Robert_J pisze:

    > Albo sami na siebie wpadli ;-)

    goniac swojego kumpla po fachu jadacego na podwojnym gazie ;)

    --
    venioo
    GG:198909

  • 14. Data: 2011-10-28 22:47:52
    Od: <f...@p...com>

    jerzu napisał(a):
    > To było za trudne. Ale to normalen u Artura.

    Rozbawiłeś mnie - jednak szkoda, że akurat Ty bierzesz udział
    w tych zawodach.

    --
    Jutro to dziś tyle, że jutro...

  • 15. Data: 2011-10-28 23:34:14
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Fri, 28 Oct 2011 22:47:52 +0200, <f...@p...com> wrote:

    >Rozbawiłeś mnie - jednak szkoda, że akurat Ty bierzesz udział
    >w tych zawodach.

    Nie, to nie jest zabawne. To jest żałosne. Uciekasz z wątku jak
    pytania Ciebie przerastają. I tyle.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 16. Data: 2011-10-28 23:44:02
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-10-28 23:34, jerzu pisze:

    > Nie, to nie jest zabawne. To jest żałosne.

    Wiesz, ja nie jestem złośliwy ani małostkowy. Na życzenie mogę
    takim się stać - potrafię jakby co. Tyle, że to jakoś tak niewiele
    wnosi do dyskusji. I masz rację, że żałosnym jest, że bierzesz
    udział w tych tanich zawodach.

    > Uciekasz z wątku jak pytania Ciebie przerastają.

    No pewnie. Szczególnie jak w wątku nie brałem udziału. Dodatkowo
    jak mnie pytania przerastają.

    > I tyle.

    :)

  • 17. Data: 2011-10-31 10:48:48
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Artur Maśląg wrote:
    [opis nieudolnych działań]
    > No proszę - pewnie znów policja działała nieprofesjonalnie
    > i niepotrzebnie go ścigali za jakieś drobne wykroczenie...

    Nie no bardzo profesjonalnie działała, chyba że to pismak jest jeszcze bardziej
    "profesjonalny". ROTFL!

    BTW. nie jestem z tych którzy mają pretensję do policji że goni bandytów -- ale
    to co tu załączyłeś to miał być żart, tak?

    \SK