  • 31. Data: 2017-06-08 17:30:37
    Temat: Re: Kolejny szeryf idiota
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.06.2017 o 11:53, ddddddddddddd pisze:

    > Nie rozumiem dlaczego nie można wprowadzić zakazu wyprzedzania powyżej x
    > sekund (poza tym, że łatwiej wlepiać mandaty przy pełnym zakazie)

    Waśnie dlatego, że tirman będzie mówił, że on tylko X sekund. Skoro
    wyprzedzają na "twardym" zakazie, to tym bardziej będą mieli w D4 "do X
    sekund".

    > egzekwować go tylko wtedy, gdy faktycznie taki tirman (czy kapelusz)
    > kogoś blokuje (bo jak wyprzedza przez 30 minut, a nikogo nie blokuje bo
    > nie ma ruchu to co to komu przeszkadza?)

    A pochuj wyprzedza 30 minut?

    Shrek

  • 32. Data: 2017-06-08 17:34:38
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.06.2017 o 12:39, J.F. pisze:

    > No wlasnie to mnie bardzo interesuje, w czym problem :-)
    > Bo raczej nie w wyprzedzaniu :-)

    No to skoro problemu nie ma, to nad czym się zastanawiać - znak nikomu
    nie przeszkadza. No chyba że przeszkadza - ale wtedy znaczy, że nie masz
    racji i jednak chodzi o wyprzedzanie:P

    > A widzisz, nie stoja.

    Na A2 już całej stoją, na obwodnicy Warszawy też. Więc spokojnie -
    jeszcze się doczekasz:P

    > Jak dla mnie, to jednak nie powinny, a mozna sie zastananowic nad innymi
    > rozwiazaniami - czy niemieckim wzrorem wprowadzic zapis o znaczacej
    > roznicy predkosci/maksymalnym czasie wyprzedzania,

    Bez jaj - tirman zawsze będzie "tylko trochę" więcej.

    > czy
    > zobligowac wyprzedzana ciezarowke do zwolnienia.

    Gdyby nie mieli w dupie innych to bez przymusu by tak robili. Ale mają,
    więc się doczekali. A i tak dalej mają w dupie zakaz.

    Shrek

  • 33. Data: 2017-06-08 17:46:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >No to skoro problemu nie ma, to nad czym się zastanawiać - znak
    >nikomu nie przeszkadza. No chyba że przeszkadza - ale wtedy znaczy,
    >że nie masz racji i jednak chodzi o wyprzedzanie:P

    Nie mowie, ze sie calkiem nie wyprzedzaja, tylko ze dosc rzadko i w
    miare sprawnie.

    >Bez jaj - tirman zawsze będzie "tylko trochę" więcej.

    Jeden szybki tirman w stosunku do drugiego szybkiego tirmana, to
    owszem, "tylko troche".
    Ale moze jechac ktos 60, ba, na dobra sprawe moze jechac i 45, a zakaz
    nadal obowiazuje.

    >Gdyby nie mieli w dupie innych to bez przymusu by tak robili. Ale
    >mają, więc się doczekali. A i tak dalej mają w dupie zakaz.

    No wiesz, oni dla przyjemnosci nie jedza. Najwyzej beda jezdzic
    wolniej.
    A kto za to zaplaci ?

    J.

  • 34. Data: 2017-06-08 17:48:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Waśnie dlatego, że tirman będzie mówił, że on tylko X sekund. Skoro
    >wyprzedzają na "twardym" zakazie, to tym bardziej będą mieli w D4 "do
    >X sekund".

    No ale po to sa kamery w radiowozach.
    Bedzie wyprzedzal 2X sekund, zaplaci 100zl + 1 pkt, to nastepnym razem
    pomysli.

    Co w zasadzie jest do zrobienia juz dzis, bo przy takim kilkuminutowym
    wyprzedzaniu tez mozna zaproponowac, ale jak widac - policji sie nie
    chce, woli inne sposoby.

    J.

  • 35. Data: 2017-06-08 17:50:51
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.06.2017 o 17:48, J.F. pisze:

    > No ale po to sa kamery w radiowozach.
    > Bedzie wyprzedzal 2X sekund, zaplaci 100zl + 1 pkt, to nastepnym razem
    > pomysli.

    A jak nie będzie radiowozu tylko koleś z kamerką, to okaże się że nie
    jest to urządzenie pomiarowe z atestem.

    > Co w zasadzie jest do zrobienia juz dzis, bo przy takim kilkuminutowym
    > wyprzedzaniu tez mozna zaproponowac, ale jak widac - policji sie nie
    > chce, woli inne sposoby.

    Przede wszystkim to nie ma za każdym tirem radiowozu z wideorejestratorem.

    Shrek

  • 36. Data: 2017-06-08 17:58:08
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.06.2017 o 17:46, J.F. pisze:

    > Nie mowie, ze sie calkiem nie wyprzedzaja, tylko ze dosc rzadko i w
    > miare sprawnie.

    Widać jednak kogoś wkurzali. No i się doczekali. Za tydzień zacznie
    brakować towaru w biedrze;)

    > Jeden szybki tirman w stosunku do drugiego szybkiego tirmana, to owszem,
    > "tylko troche".

    "I tak za każdym jebanym razem";)

    > Ale moze jechac ktos 60, ba, na dobra sprawe moze jechac i 45, a zakaz
    > nadal obowiazuje.

    No to trudno - objedzie, najwyżej będzie się tłumaczył. To może linni
    ciągłych też nie malowac nigdzie, bo jeszcze się ktoś się zepsuję i nie
    idzie go inaczej ominąć. Zacznijmy od tego, że jakby tirmany nie miały
    innych w d4 to problem by nie zaistniał i znaki również by się nie
    pojawiły. I w zasadzie możemy na tym skończyć. Sami się prosili, teraz
    niech nie płaczą jak panienki:P

    > No wiesz, oni dla przyjemnosci nie jedza. Najwyzej beda jezdzic wolniej.

    Tak wiemy - 200 metrów przed bramą im czas wyjdzie i zamiast zamochyć w
    domu będą koczować na parkingu:P

    > A kto za to zaplaci ?

    Ten sam, co płaci jak trzeba się na czerwonym zatrzymać albo pechowo
    rogatki się zamkną, bo pociąg jedzie.

    Shrek

  • 37. Data: 2017-06-08 18:17:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Widać jednak kogoś wkurzali.

    No wlasnie zachodze w glowe kogo :-)

    >No to trudno - objedzie, najwyżej będzie się tłumaczył. To może linni
    >ciągłych też nie malowac nigdzie, bo jeszcze się ktoś się zepsuję i
    >nie idzie go inaczej ominąć.

    A jak najbardziej przy liniach powinien byc ustawowy wyjatek np na
    wypadek roweru, maszyny wolnobieznej, czasem ciagnika.

    > Zacznijmy od tego, że jakby tirmany nie miały innych w d4 to problem
    > by nie zaistniał i znaki również by się nie pojawiły. I w zasadzie
    > możemy na tym skończyć. Sami się prosili,

    Kiedy na moj gust, to sie na tym odcinku nie bardzo prosili.

    >Tak wiemy - 200 metrów przed bramą im czas wyjdzie i zamiast zamochyć
    >w domu będą koczować na parkingu:P

    No i beda.

    >Ten sam, co płaci jak trzeba się na czerwonym zatrzymać albo pechowo
    >rogatki się zamkną, bo pociąg jedzie.

    Ale to jest chwilowe, a tu bedzie zwolnienie permanentne :-)

    J.

  • 38. Data: 2017-06-08 18:35:12
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.06.2017 o 18:17, J.F. pisze:

    > A jak najbardziej przy liniach powinien byc ustawowy wyjatek np na
    > wypadek roweru, maszyny wolnobieznej, czasem ciagnika.

    Ale nie występuje i wszyscy żyją i mają się dobrze. No ale dla tirmana
    powinniśmy wszędzie zrobić wyjątki, które oni tylko by tak na trochę
    naginali.

    > Kiedy na moj gust, to sie na tym odcinku nie bardzo prosili.

    Więc problemu wyprzedzania ni było, znaki nie przeszkadzają. Jaś obszedł
    jezioro to na chuj drążyć temat:P

    Strasznie mi przykro.

    Shrek