  • 1. Data: 2018-06-05 17:10:15
    Temat: Kolejny szybki i wsciekly
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    Oczywiście w BMW, 22latek wyprzedzał po pasie rozbiegowym
    autobus i zderzył się z fiatem dostawczym, jednego zabił na miejscu
    drugi walczy o życie
    w szpitalu, ja wiem że on tam nie powinien stać, poprawiali płyty na dachu
    ale do k@@6y nędzy kiedy ci kierowcy się nauczą jeździć jak ludzie,
    szczególnie z BMW?
    http://www.bielskiedrogi.pl/6671_zdjecia_smiertelny_
    wypadek_na_s52_w_wapienicy_droga_zablokowana.html

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 2. Data: 2018-06-05 17:20:48
    Temat: Re: Kolejny szybki i wsciekly
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > ale do k@@6y nędzy kiedy ci kierowcy się nauczą jeździć jak ludzie,
    > szczególnie z BMW?

    "Ci" kierowcy nigdy się nie nauczą.
    Ja nazwałbym to przywilejem wieku.
    Mi i TObie się udało.
    Ale moim synom może się nie udać :(

  • 3. Data: 2018-06-05 17:57:38
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2018-06-05 o 17:20, Bolko pisze:

    > "Ci" kierowcy nigdy się nie nauczą.
    > Ja nazwałbym to przywilejem wieku.
    > Mi i TObie się udało.
    > Ale moim synom może się nie udać :(

    Wystarczy że zabronisz posiadania BMW i wszystko będzie dobrze.

    --
    Irokez

  • 4. Data: 2018-06-05 19:59:04
    Od: spider <"spajder78[wytnij]"@wp.pl>

    > "Ci" kierowcy nigdy się nie nauczą.
    > Ja nazwałbym to przywilejem wieku.
    > Mi i TObie się udało.
    > Ale moim synom może się nie udać :(

    Najgorsze jest to taki debil zostaje dopiero ukarany jak kogoś zabije, a
    i tak zazwyczaj wyroki są raczej śmieszne.

    Pełno na YT filmików z takich lub bardziej idiotycznych niebezpiecznych
    manewrów. Wystarczyłoby aby Policja się porządnie wzięła za ściganie
    takich debili i byłby spokój. Teraz kamerek po samochodach i na drogach
    pełno. Oglądać, wzywać karać. Nic nie działa lepiej jak nieuchronność
    kary. Gdyby w sklepach samoobsługowych nie było monitoringu to towary
    znikałyby w nich w zastraszającym tempie. Wystarczy sama świadomość że
    mogą cię nagrać i złapać, niestety na drodze jeszcze takiej świadomości
    nie ma, bo tylko incydentalne przypadki są wyłapywane (najczęściej te
    którymi zainteresuje się telewizja).

  • 5. Data: 2018-06-05 20:15:27
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-06-05 o 19:59, spider pisze:

> [...]
    > manewrów. Wystarczyłoby aby Policja się porządnie wzięła za ściganie
    > takich debili i byłby spokój. Teraz kamerek po samochodach i na drogach

    .. i dupę zawracać

> [...]
    > mogą cię nagrać i złapać, niestety na drodze jeszcze takiej świadomości
    > nie ma, bo tylko incydentalne przypadki są wyłapywane (najczęściej te

    Nie powstrzymało mnie przed przypadkowym zabraniem czegoś drobnego na
    stacji.

  • 6. Data: 2018-06-05 20:21:51
    Od: spider <"spajder78[wytnij]"@wp.pl>

    W dniu 2018-06-05 o 20:15, kk pisze:

    > .. i dupę zawracać

    Nawet samo zawracanie dupy mogłoby być już wystarczającą karą,
    szczególnie wezwanie na komisariat oddalony 100km od miejsca zamieszkania :)

    > Nie powstrzymało mnie przed przypadkowym zabraniem czegoś drobnego na
    > stacji.

    Skoro przypadkowym, to zrobiłeś to nieświadomie i nie miał tu prawa
    zadziałać strach przed konsekwencjami.

  • 7. Data: 2018-06-05 21:34:40
    Od: Poldek <p...@i...eu>

> [...]

    > mogą cię nagrać i złapać, niestety na drodze jeszcze takiej świadomości
    > nie ma, bo tylko incydentalne przypadki są wyłapywane (najczęściej te

    Policja ma wszystko gdzieś.
    Dopiero, jak są trupy, to już nie mają jak się wymigać, żeby ruszyć dupy
    z komisariatu.
    Wiem, bo widzę, jak jeżdżę, a od 10 lat jedyny mandat jaki dostałem, to
    50 zł od ZDM za niewykupienie biletu w parkometrze.

  • 8. Data: 2018-06-06 09:37:05
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-06-05 o 20:21, spider pisze:

    > Nawet samo zawracanie dupy mogłoby być już wystarczającą karą,
    > szczególnie wezwanie na komisariat oddalony 100km od miejsca
    > zamieszkania :)

    .. gdzie świadek zażąda zwrotu kosztów przejazdu oraz utraty zarobku
    jako, że ma do tego prawo i powie, że koledze udostępnił, potem kolegę
    wezwą a kolega zrobi to samo. Finalnie będziesz ścigał tych dobrych.

    > Skoro przypadkowym, to zrobiłeś to nieświadomie i nie miał tu prawa
    > zadziałać strach przed konsekwencjami.

    No patrz, a niektórym to się wyłączyło trwale.

  • 9. Data: 2018-06-06 17:13:24
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Przejazd II klasa PKP lub rownowarosc. Jak legalnie pracuje za prawdziwa stawke to
    zwrot utraconych zarobkow. Jak zatrudniony na lipnej stawce to jest w plecy. Do tego
    mozna tak ustalic godzine przesluchania ze nijak z transportem zbiorowym sie nie
    zgodzi. W ten prosty sposob mozna komus dziesiecio minutowym przesluchaniem
    spierdolic komus 18 godzin.

  • 10. Data: 2018-06-06 21:12:08
    Od: kk <k...@o...pl>

> [...]
    zgodzi. W ten prosty sposob mozna komus dziesiecio minutowym przesluchaniem

    Nie mówię, że to jest fajne, ale że obciąża budżet i na dłuższą metę nie
    będzie akceptowalne.