  • 1. Data: 2020-10-09 21:08:17
    Temat: Kondensator 1400uF, 230V
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Poszukuję takiego nietypowego kondensatora (z tel. Panasonica).
    Gdzie coś takiego mogę nabyć, najlepiej we Wrocławiu?

    Google się na mnie wypina (albo nie umiem zadać pytania).

  • 2. Data: 2020-10-09 21:57:28
    Temat: Re: Kondensator 1400uF, 230V
    Od: "Jacek R." <j...@w...pl>

    W dniu 09.10.2020 o 21:08, r...@k...pl pisze:
    > Poszukuję takiego nietypowego kondensatora (z tel. Panasonica).
    > Gdzie coś takiego mogę nabyć, najlepiej we Wrocławiu?
    >
    > Google się na mnie wypina (albo nie umiem zadać pytania).

    Pokaż zdjęcie bo coś mi nie pasuje ładunek. To musiał by być telefon z
    falownikiem 2kW...
    Albo pojemność albo napięcie się nie zgadza.

    --
    pzdr, j.r.

  • 3. Data: 2020-10-09 22:03:08
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 09.10.2020 o 21:57, Jacek R. pisze:

    > Pokaż zdjęcie bo coś mi nie pasuje ładunek. To musiał by być telefon z
    > falownikiem 2kW...
    > Albo pojemność albo napięcie się nie zgadza.

    Albo ten "tel" to nie telefon

    --
    Czarek

  • 4. Data: 2020-10-09 22:35:23
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 9 Oct 2020 22:03:08 +0200, w <5f80c1fc$0$536$65785112@news.neostrada.pl>,
    Czarek <c...@n...fm> napisał(-a):

    > Albo ten "tel" to nie telefon

    Bo to telewizor :)

  • 5. Data: 2020-10-09 23:17:18
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 09.10.2020 o 22:35, r...@k...pl pisze:

    > Bo to telewizor :)

    https://pl.aliexpress.com/i/33021472381.html

    Ale daj jednak fotkę :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 6. Data: 2020-10-09 23:59:59
    Od: Stefania Harper <s...@f...net>

    On 2020-10-09 23:17, LordBluzg(R) wrote:

    > https://pl.aliexpress.com/i/33021472381.html

    //w opisie jest napisane, ze to 'piłka'...

    Specyfikacja przedmiotu

    Typ artykułu: Piłka

    > Ale daj jednak fotkę :)

    //fotka konieczna...!

  • 7. Data: 2020-10-10 12:59:23
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 9 Oct 2020 23:59:59 +0200, w
    <5f80dd62$0$31100$65785112@news.neostrada.pl>, Stefania Harper
    <s...@f...net> napisał(-a):

> [...]

    Trochę drogi, i przydałby mi się jeszcze w tym roku :)

    https://photos.app.goo.gl/q9r3tEe5pP2raH2b6

  • 8. Data: 2020-10-10 13:25:14
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    r...@k...pl wrote on 10.10.2020 12:59:
    > Fri, 9 Oct 2020 23:59:59 +0200, w
    > <5f80dd62$0$31100$65785112@news.neostrada.pl>, Stefania Harper

    > Trochę drogi, i przydałby mi się jeszcze w tym roku :)

    > https://photos.app.goo.gl/q9r3tEe5pP2raH2b6

    Zmierz średnicę, maks. wysokość jaka ci się tam zmieści, raster
    wyprowadzeń. Bez tego ciężko dobrać zamiennik.

    https://pl.mouser.com/Passive-Components/Capacitors/
    _/N-5g7r?P=1z0wqf9Z1z0wrk7Z1yo19heZ1yo199tZ1yb9ajrZ1
    yzs9nvZ1y8d7ypZ1yo19hnZ1yo19qiZ1ykkf7lZ1yozvb4&Ns=Pr
    icing|0

  • 9. Data: 2020-10-10 17:59:22
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 10 Oct 2020 13:25:14 +0200, w
    <5f819a1b$0$17345$65785112@news.neostrada.pl>, Zbych <a...@o...pl>
    napisał(-a):

> [...]
    _/N-5g7r?P=1z0wqf9Z1z0wrk7Z1yo19heZ1yo199tZ1yb9ajrZ1
    yzs9nvZ1y8d7ypZ1yo19hnZ1yo19qiZ1ykkf7lZ1yozvb4&Ns=Pr

    Każdy się powinien zmieścić -- oryginał jest b. gruby, a wysokość ma sporo
    zapasu.
    Nie mam dostępu przez weekend.

  • 10. Data: 2020-10-12 13:23:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik radekp napisał w wiadomości grup
    com...
    Czarek <c...@n...fm> napisał(-a):

    >Bo to telewizor :)

    Zastrzezenie Jacka jest nadal aktywne.
    Nie ma takich w telewizorach ... no moze w takich 1000 cali ...

    J.