  • 11. Data: 2021-05-24 22:57:45
    Temat: Re: Kontakty w Androidzie
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 24.05.2021 o 22:11, LordBluzg(R) pisze:

    > [...]
    >
    > Wystarczy Messenger, Łatsap itp. Tym akurat nie wierzę :)

    > Bez znaczenia. W obu przypadkach jest to kradzież, bo w chmurze
    > niczego/nikomu nie udostępniam. To takie samo konto jak konto poczty czy
    > banku.

    Dopiszę tylko, że w przypadku google, nikt nie manipuluje mi treścią
    reklam, skojarzeń itp. w oparciu o kontakty. Co innego głupi Facebook,
    dlatego nie używam Messengera ani WhatsAppa czy innych aplikacji, które
    bazują na kontaktach. Wyjątkiem jest Telegram o którym kiedyś tutaj
    pisałem ale trafiłem w dyskusji na noobów i kompletnie zmanipulowane
    osoby :) Taa, sugerowali nawet Signal, który jest własnością CIA :D
    https://businessjournal.pl/signal-hillary-clinton-i-
    cia-oto-jak-powstal-popularny-komunikator/

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 12. Data: 2021-05-24 23:43:15
    Temat: Re: Kontakty w dupie
    Od: Hakena Muteta <h...@d...tataki.farm>

    LordBluzg(R) zaspermil internet:

    > https://dziennikzlodzieja.pl/chujary-clinton-i-cia-q
    rwy

    Myj chuja bo cuchnie glupota w calym internecie!

    --
    Hakena Muteta

  • 13. Data: 2021-05-26 00:03:58
    Od: ii <i...@o...invalid>

> [...]
    >>
    > Bez znaczenia. W obu przypadkach jest to kradzież, bo w chmurze
    > niczego/nikomu nie udostępniam. To takie samo konto jak konto poczty czy

    No takie samo, tak jak ktoś może analizować twojego listy i przepływy
    pieniędzy tak może analizować dane w chmurze. I o te dane właśnie
    chodzi, że jak tam wrzucasz wszystkie dane to i wszystkie mogą wypłynąć.

  • 14. Data: 2021-05-26 09:23:25
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 26.05.2021 o 00:03, ii pisze:

    > No takie samo, tak jak ktoś może analizować twojego listy i przepływy
    > pieniędzy tak może analizować dane w chmurze. I o te dane właśnie
    > chodzi, że jak tam wrzucasz wszystkie dane to i wszystkie mogą wypłynąć.

    W jaki sposób wypłynąć? Myślisz że ktoś się włamie na moje konto i sobie
    ściągnie moje kontakty? Nie lepiej/łatwiej podpierdolić mi telefon?

    No i ok, sciągnął sobie moje kontakty i co z nimi zrobi, widząc jakiś
    numer z opisem Icek?
    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 15. Data: 2021-05-26 11:18:39
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 26.05.2021 o 09:23, LordBluzg(R) pisze:

    > W jaki sposób wypłynąć? Myślisz że ktoś się włamie na moje konto i sobie
    > ściągnie moje kontakty? Nie lepiej/łatwiej podpierdolić mi telefon?

    Zależy komu. "Mama" może Ci podpierdolić telefon, ale cały świat już
    tego zrobić nie może, ale może skłonić do składowania informacji w chmurze.

    > No i ok, sciągnął sobie moje kontakty i co z nimi zrobi, widząc jakiś
    > numer z opisem Icek?

    Wszystko co można zrobić z danymi. Nie wyobrażasz sobie na jakie pomysły
    ludzie wpadną.

  • 16. Data: 2021-05-26 15:10:07
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 26.05.2021 o 11:18, ii pisze:
    [...]
    > Zależy komu. "Mama" może Ci podpierdolić telefon, ale cały świat już
    > tego zrobić nie może, ale może skłonić do składowania informacji w chmurze.

    Łatwiej komuś podpierdolić telefon, niż włamać się na konto.

    Jakich informacji, że Icek ma numer 67456389? Kiedyś od tego była
    książka telefoniczna, publiczna.

    > Wszystko co można zrobić z danymi. Nie wyobrażasz sobie na jakie pomysły
    > ludzie wpadną.

    Że będzie znał numer telefonu do Icka? Wejdź sobie na OLX i zobacz
    dowolne ogłoszenie. Jest tam na pewno jakiś Icek i jest jego numer
    telefonu.

    Icek może być spasioną blondyną, na którą patrzeć nie można ale
    sprzedaje kurczaki z rożna i czasem można sobie zamówić do domu.

    Co Ci da taka informacja? Znajdziesz w książce numer do mechanika,
    lekarza, stomatologa, jakiegoś zupełnie obcego gościa, jakiejś laski,
    sklep z rybkami itp. Te informacje są głównie dostępne publicznie a
    książka kontaktów jest tylko jakimś zbiorem na którym operuję, bo nie
    chce mi się pamiętać numerów telefonów.

    Takie informacje są z gruntu bezużyteczne, podobnie jak fotki.
    Mają znaczenie symboliczne i nieprzydatne w szczegółach (nie piszę o
    fotkach wrażliwych) Mnie osobiście nie interesują czyjeś fotki BiGMaca,
    czy czyjaś fotka śrubki, dla mnie to śmieci. Nawet całe albumy/czyjeś są
    dla mnie śmieciami bo nie mam z nimi żadnego związku sentymentalnego.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 17. Data: 2021-05-26 17:15:32
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 26.05.2021 o 15:10, LordBluzg(R) pisze:
    > W dniu 26.05.2021 o 11:18, ii pisze:
    > [...]
    >
    > Łatwiej komuś podpierdolić telefon, niż włamać się na konto.

    No właśnie niekoniecznie. Włamanie to kwestia pewnej wiedzy a
    podpierdolenie to kwestia bliskości i siły. Zależy co kto posiada.

    > Jakich informacji, że Icek ma numer 67456389? Kiedyś od tego była
    > książka telefoniczna, publiczna.

    Ty chyba nie widziałeś ile informacji można zapisać w aplikacji
    Kontakty. Poza tym udostępniasz w chmurze chyba nie tylko kontakty.

    > Że będzie znał numer telefonu do Icka? Wejdź sobie na OLX i zobacz
    > dowolne ogłoszenie. Jest tam na pewno jakiś Icek i jest jego numer
    > telefonu.

    Mnie żaden Icek nie interesuje.

> [...]
    > czy czyjaś fotka śrubki, dla mnie to śmieci. Nawet całe albumy/czyjeś są
    > dla mnie śmieciami bo nie mam z nimi żadnego związku sentymentalnego.

    Sam sobie zaprzeczasz. Skoro są jakieś "fotki wrażliwe" to i kontakt
    może być wrażliwy. W ogóle nie chodzi o to, że dla kogoś informacja jest
    bezużyteczna tylko o to, że dla kogoś innego może być bardzo użyteczna.
    Sam fakt, że ktoś chce tę informację synchronizować.

  • 18. Data: 2021-05-26 19:43:11
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 26.05.2021 o 17:15, ii pisze:
    [...]
    > No właśnie niekoniecznie. Włamanie to kwestia pewnej wiedzy a
    > podpierdolenie to kwestia bliskości i siły. Zależy co kto posiada.

    Wiedzy? Raczej bredzisz, sądząc że pokonasz 3 krotną weryfikację
    włamując się komuś na konto. Mam na myśli konto dobrze zabezpieczone a
    nie hasłem Admin123. Włamanie się na konto Google to dość trudna
    sprawa...ale żeby jeszcze po czyjeś kontakty? Ok rozumiem że to konto
    Kaczyńskiego ale ZTCW on używa starej Nokii :D

    > Ty chyba nie widziałeś ile informacji można zapisać w aplikacji
    > Kontakty.

    No można, takie same informacje masz na FB, gdzie ludzie je udostępniają
    publicznie.

    > Poza tym udostępniasz w chmurze chyba nie tylko kontakty.

    Niczego nie udostępniam. Konto Google jest moim prywatnym kontem i
    nikomu niczego nie udostępniam. Odnosiłem się poprzednio do konta w
    banku. Traktuj to tak samo.

    > Sam sobie zaprzeczasz. Skoro są jakieś "fotki wrażliwe" to i kontakt
    > może być wrażliwy.

    To znaczy jak wrażliwy? Telefon do kochanki czy kochanka?

    > W ogóle nie chodzi o to, że dla kogoś informacja jest
    > bezużyteczna tylko o to, że dla kogoś innego może być bardzo użyteczna.

    Nie widzę w ogóle takiej możliwości, co innego z podpierdolonym
    telefonem, że użyjesz mojego numeru i kontaktu. Tutaj jest już jakieś
    zagrożenie.

    > Sam fakt, że ktoś chce tę informację synchronizować.

    Ja synchronizuję tylko dlatego, że nie chce mi się synchronizować z
    kompem (kiedyś tak robiłem) telefon nie ma PIN, hasła, wzoru. jak mi
    podpierdolą to blokuję, jak padnie, kupuję i odpalam nowy. Nie używam
    smartfona do banku i nie zapisuję żadnych haseł w smartfonie. Nie widzę
    w tym przypadku żadnego zagrożenia a to co piszesz, bez wskazania
    konkretnego przypadku dla mnie jest kompletnie nieistotne.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 19. Data: 2021-05-26 23:30:46
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 26.05.2021 o 19:43, LordBluzg(R) pisze:
> [...]
    > sprawa...ale żeby jeszcze po czyjeś kontakty? Ok rozumiem że to konto
    > Kaczyńskiego ale ZTCW on używa starej Nokii :D

    Sam bredzisz. Włamania zdarzają się wszystkim. Włamywacz wykorzystuje
    ogólnodostępną wiedzę o tym jakie podatności są w systemach do wykonania
    ataku. To nie jest żadne próbowanie haseł.

    > No można, takie same informacje masz na FB, gdzie ludzie je udostępniają
    > publicznie.

    Bredzisz. Ludzie udostępniają to co chcą.

    > Niczego nie udostępniam. Konto Google jest moim prywatnym kontem i
    > nikomu niczego nie udostępniam. Odnosiłem się poprzednio do konta w
    > banku. Traktuj to tak samo.

    W ogóle o Ciebie nie chodzi.

    > To znaczy jak wrażliwy? Telefon do kochanki czy kochanka?

    No tak, jak fotki albo inaczej.

    > Nie widzę w ogóle takiej możliwości, co innego z podpierdolonym
    > telefonem, że użyjesz mojego numeru i kontaktu. Tutaj jest już jakieś
    > zagrożenie.

    No właśnie, nie widzisz a nie jej nie ma.

> [...]
    > w tym przypadku żadnego zagrożenia a to co piszesz, bez wskazania
    > konkretnego przypadku dla mnie jest kompletnie nieistotne.

    Rozumiem, ale to frajerstwo.

  • 20. Data: 2021-05-26 23:57:17
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 26.05.2021 o 23:30, ii pisze:

    > Sam bredzisz. Włamania zdarzają się wszystkim. Włamywacz wykorzystuje
    > ogólnodostępną wiedzę o tym jakie podatności są w systemach do wykonania
    > ataku. To nie jest żadne próbowanie haseł.

    A dlaczego pierdolisz farmazony? Nikt nigdy mi się na żadne konto nie
    włamał i się nie włamie. Może dlatego że potrafię korzystać z
    zabezpieczeń...alebo zwyczajnie moje kontakty w telefonie są chuja warte
    dla kogokolwiek :)

    > Bredzisz. Ludzie udostępniają to co chcą.

    Nono a wyciek danych po raz tysięczny z FB to jakaś ściema? :D
    Nie rozśmieszaj mnie.

    > W ogóle o Ciebie nie chodzi.

    No to o co chodzi? O debili, którzy nie wiedzą nawet że karta SIM ma
    ograniczenia w ilości znaków?

    > No tak, jak fotki albo inaczej.

    Nie mam wrażliwych danych w smartfonie. To podstawowa zasada bezpieczeństwa.

    > No właśnie, nie widzisz a nie jej nie ma.

    Dla mnie nie ma. Kontakty które mam zapisane to tylko numery telefonów z
    adnotacją: Pralnia, Sralnia, Solarnia, Pizza, Mechanik, Zbigniew Zero,
    Kłamczuszek itp.

    > Rozumiem, ale to frajerstwo.

    Frajerstwem jest próba wciśnięcia w SIM więcej znaków niż ona może i
    pisanie, że Android jest do dupy.
    Frajerstwem jest też nierozumienie podstawowych zasad bezpieczeństwa i
    pisanie, że lepiej przepłynąć wpław do Australii, niż skorzystać z
    samolotu, bo one spadajo i są niebezpieczne.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>