  • 21. Data: 2021-05-27 00:29:12
    Temat: Re: Kontakty w Androidzie
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 26.05.2021 o 23:57, LordBluzg(R) pisze:

    > A dlaczego pierdolisz farmazony? Nikt nigdy mi się na żadne konto nie
    > włamał i się nie włamie.

    Ty pierdolisz. Jest oczywiste, że prędzej czy później włamie się bo
    korzystasz z usług które są atakowane.

    > Może dlatego że potrafię korzystać z
    > zabezpieczeń...alebo zwyczajnie moje kontakty w telefonie są chuja warte
    > dla kogokolwiek :)

    A tak, zapewne będą mieli Cię w d...e :-)

    > Nono a wyciek danych po raz tysięczny z FB to jakaś ściema? :D
    > Nie rozśmieszaj mnie.

    No toć właśnie o tym mowa, że z tej chmury mogą wyciec wszystkie dane
    tak jak wyciekają z FB. Chyba, że nie zasilisz to nie wyciekną.

    > No to o co chodzi? O debili, którzy nie wiedzą nawet że karta SIM ma
    > ograniczenia w ilości znaków?

    Nikogo nie obchodzą takie ograniczenia. Używają telefonu jak młotka. Nie
    dziwi mnie.

    > Nie mam wrażliwych danych w smartfonie. To podstawowa zasada
    > bezpieczeństwa.

    To co za g..o tam masz?

    > Dla mnie nie ma. Kontakty które mam zapisane to tylko numery telefonów z
    > adnotacją: Pralnia, Sralnia, Solarnia, Pizza, Mechanik, Zbigniew Zero,
    > Kłamczuszek itp.

    No ja rozumiem. Nawet swego czasu rozważałem koncepcję takiego
    rozproszonego systemu kontaktów. Znaczy niech wszyscy wymieniają się
    pewnymi skojarzeniami a nie, że trzeba gdziekolwiek szukać telefonu.

    > Frajerstwem jest próba wciśnięcia w SIM więcej znaków niż ona może i
    > pisanie, że Android jest do dupy.

    K...a, przecież to nikogo nie obchodzi. A Android jest do d..y.

    > Frajerstwem jest też nierozumienie podstawowych zasad bezpieczeństwa i
    > pisanie, że lepiej przepłynąć wpław do Australii, niż skorzystać z
    > samolotu, bo one spadajo i są niebezpieczne.

    Tu raczej chodziło o to by z domu nie wychodzić.

  • 22. Data: 2021-05-27 19:59:30
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 27.05.2021 o 00:29, ii pisze:

    > Ty pierdolisz. Jest oczywiste, że prędzej czy później włamie się bo
    > korzystasz z usług które są atakowane.

    Srane. Nie masz widać bladego pojęcia o czym piszesz.

    > No toć właśnie o tym mowa, że z tej chmury mogą wyciec wszystkie dane
    > tak jak wyciekają z FB. Chyba, że nie zasilisz to nie wyciekną.

    Przecież, czy to Srajfon czy Andek, to i tak jest jakieś konto z danymi.

    > To co za g..o tam masz?

    Nie dotarło? Kontakty i zdjęcia śrubek :)

    > No ja rozumiem. Nawet swego czasu rozważałem koncepcję takiego
    > rozproszonego systemu kontaktów. Znaczy niech wszyscy wymieniają się
    > pewnymi skojarzeniami a nie, że trzeba gdziekolwiek szukać telefonu.

    Widać że nadal nie łapiesz funkcji kontaktów. Zwykłe zapiski numerów
    telefonów, które używam.

    > K...a, przecież to nikogo nie obchodzi. A Android jest do d..y.

    > Tu raczej chodziło o to by z domu nie wychodzić.

    No to musisz być w czarnej dupie, skoro operator MUSI przechowywać...W
    CHMURZE Twoje dane logowań przez 5 lat i wykonanych połączeń. Wszystkie
    numery jak na dłoni :D Zgodnie z tym co piszesz, jeśli ta baza wycieknie
    (bo jest ponoć non stop atakowania i na pewno ktoś się włamie) to
    pójdziesz się chyba powiesić bo każdy wtedy będzie mógł to wykorzystać,
    gdzie dzwonisz, gdzie włazisz i czego używasz :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 23. Data: 2021-05-28 01:10:30
    Temat: Re: Kontakty w
    Od: ? FCK banana union ? <h...@c...reptiles.farm.co.au.stop-spam.invalid>

    To z tego https://bit.ly/3fs7XvR powodu

    --
    http://bit.ly/2VUKoyZ

    .

  • 24. Data: 2021-06-02 17:16:56
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 27.05.2021 o 19:59, LordBluzg(R) pisze:

    > Srane. Nie masz widać bladego pojęcia o czym piszesz.

    Ty nie masz pojęcia.

    > Nie dotarło? Kontakty i zdjęcia śrubek :)

    No i widzisz, zbierasz dane osobowe a nie masz świadomości ich
    przetwarzania.

    > Widać że nadal nie łapiesz funkcji kontaktów. Zwykłe zapiski numerów
    > telefonów, które używam.

    Jak wyżej.

> [...]
    > pójdziesz się chyba powiesić bo każdy wtedy będzie mógł to wykorzystać,
    > gdzie dzwonisz, gdzie włazisz i czego używasz :)

    Jest jasne, że takie dane są wartościowe.

  • 25. Data: 2021-08-16 13:57:00
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 22 May 2021 19:51:55 +0200,
    LordBluzg(R)<m...@p...onet.pl> wrote:
    > Ke? To Android ma informować usera/kretyna, który wybrał sobie
    > zapis na
    > SIM i zapomniał, że SIM ma ograniczenia?

    Tak, ma informować. Po to ma te gigabajty ramu, żeby chociaż na coś
    przydatnego to używał (wyświetlania komunikatow, które nie zależą od
    kontekstu niżowych ustawień).

    --
    Marek

  • 26. Data: 2021-08-16 20:36:12
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 16.08.2021 o 13:57, Marek pisze:

    > Tak, ma informować. Po to ma te gigabajty ramu, żeby chociaż na coś
    > przydatnego to używał (wyświetlania komunikatow, które nie zależą od
    > kontekstu niżowych ustawień).

    Dokładnie taka sama bzdura, że lustro ma Cię poinformować że założyłeś
    gacie brązowym do przodu albo "na lewą stronę". Nie po to są takie
    wielkie ściany, żeby lustro miało jakieś ograniczenia... :>

    Jak się coś robi, to trzeba wiedzieć co się robi. Podobnie w kiblu, bo
    potem są problemy. Kibel mówi: Skoro chciałeś II to trzeba było usiąść?

    Albo: chciałeś się wysikać, to trzeba było zdjąć majty? :>

    Taka piękna ceramika, ledy na podświetlaniu i nie potrafi?

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>