  • 31. Data: 2009-03-09 08:28:35
    Temat: Re: Kontrast i jasność.
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    animka pisze:

    > Mam obniżoną do 1,8. Więcej obniżyć się nie da.

    Chyba do 0,8. 1,8 to jest podwyższona.

  • 32. Data: 2009-03-09 13:03:58
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Grzegorz Krukowski pisze:

    > Czego? To jest program do ustawiania Clear Type. Na pierwszej zakładce
    > masz autokreatorka, nadrugiej ręcznie ustalasz ułożenie kolorów na
    > matrycy i ,,siłę'' upiększania. To nie jest program do jasności,
    > kontrastu, etc.

    Pewnie jakiś inny program ściagnęłam, ale nic to. Nie jest mi już potrzebny.

    --
    animka

  • 33. Data: 2009-03-09 13:05:24
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Grzegorz Krukowski pisze:
    > On Mon, 09 Mar 2009 07:25:50 +0100, Grzegorz Krukowski
    > <r...@o...pl> wrote:
    >
    > I w ogóle sprawdź, czy masz włączone ClearType a nie ,,zwykłe''
    > wygładzanie czcionek - jak ja mam włączone zwykłe to istotnie, literki
    > wyglądają ,,blado''.

    Właśnie jak pisałam- robiłam sprawdzian. Przy wyłączonym to już całkowity
    koszmar.

    --
    animka

  • 34. Data: 2009-03-10 14:20:54
    Od: Mark <t...@a...w.pl>

    Dnia Sun, 08 Mar 2009 14:51:24 +0100, animka napisał(a):

    > Jednak co monitor to inne ustawienia :-(

    "pociesze" Cie:)
    Jesli to monitor z rodziny tych na ktorym pracuje w firmie - to predzej na
    rzesach staniesz niż go wlasciwie ustawisz:)
    Ja sie przez to do LCD Philipsa mocno zrazilem - w domu mam tani model
    Samsunga, a mimo to bije on Philipsa na glowe jesli chodzi o obraz i
    mozliwosci jego ustawienia.
    Tych monitorow po prostu nie idzie ustawic.. kiedys caly dzien sie mecyzlem
    wedlug wskazowek z roznych poradnikow.

    --
    Mark

  • 35. Data: 2009-03-11 17:33:24
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Mark pisze:

> [...]
    > Ja sie przez to do LCD Philipsa mocno zrazilem - w domu mam tani model
    > Samsunga, a mimo to bije on Philipsa na glowe jesli chodzi o obraz i

    Jaki model i ile kosztował? Panoramiczny?

    > Tych monitorow po prostu nie idzie ustawic.. kiedys caly dzien sie mecyzlem
    > wedlug wskazowek z roznych poradnikow.

    Właśnie chciałam podziękować wszystkim, którzy mi zdradzili sekret
    ustawienia swoich monitorów!
    Dzięki Wam pokombinowałam i dopasowałam swoje ustawienia jasności i
    ostrości. Mam teraz ustawioną jasnośc na 23 a ostrość na 40 a smart image
    na off. Nie razi już mnie w oczy, czcionka jakimś cudem (nie wiem jakim)
    powiększyła się w Elsploatorze Windows i Panelu Sterowania i jest już
    normalnie czarna :-)

    Dzięki.

    --
    animka