  • 31. Data: 2020-05-25 20:00:08
    Temat: Re: Korki na granicach
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 25.05.2020 o 13:43, BaX pisze:
    > Użytkownik "ddddddddddddd" <d...@f...pl> napisał w wiadomości

    > W skali europejskiej to pewnie miliony osób, rozumiem, że Ty z tych co po
    > trupach byle tyrać i zarabiać...najlepiej jeszcze rękami pracownika nie
    > swoimi...

    a ty z tych co czekają aż państwo da (z kieszeni pracodawcy oczywiście)
    To nie masz nic do powiedzenia w tym temacie

    > To nie masz nic do powiedzenia w tym temacie.

    jak bym został, to bym nie miał nic do powiedzenia, bo "jak ci tutaj źle
    to możesz wyjechać". Mogłem. I wyjechałem, jak wielu. Mam prawo o tym
    mówić. Chciałbym, żeby Polska kiedyś jeszcze była miejscem, gdzie ludzie
    którzy chcą coś zrobić - mogli - tak łatwo jak w innych krajach. I
    naprawdę prowadząc 14 lat firmę w Polsce nie narzekałem - jak człowiek
    nie wie, że gdzieś indziej jest normalnie, to uważa ten nienormalny stan
    w jakim jest Polska za normalność...

    > rozumiem, że to wszystko wina obecnego rządu...

    skomplikowane, stale rosnące podatki to wina tego rządu. I to właśnie
    przelało moją czarę goryczy. Jak któryś pajac z rządu, po wprowadzeniu
    odwrotnego obciążenia VAT w mojej branży i kradzieży moich pieniędzy w
    celu uzupełnienia budżetu, stwierdził, że mają więcej pieniędzy w VAT bo
    walczą ze złodziejami (o tym że obracają gotówką kolejnych
    przedsiębiorców nie wspomnieli w ogóle)

    Lukasz

  • 32. Data: 2020-05-27 14:08:51
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 24 May 2020 21:43:33 +0200, w <5ecace66$0$538$65785112@news.neostrada.pl>,
    ąćęłńóśźż <...@...pl> napisał(-a):

    > No widzisz, właśnie wyjaśniłeś różnicę zarobków sędzi paręnaście tysięcy/mies. (bez
    dodatków) i protokolanta sądowego (powiedzmy
    > licencjat bywa mgr) minimalna brutto lub asystenta piszącego uzasy (jednolite
    prawnicze)3600 na rękę.
    > Przy czym każdy z w/w ma około 2 tys. kosztów stałych miesięcznie.
    >

    > -----

    Pisać nie umiesz, ale szukania także nie opanowałeś.

    Serwis podaje, że medianą wynagrodzeń wśród sędziów jest kwota 8200 zł netto,
    czyli 11 600 zł brutto. Do wynagrodzenia zasadniczego sędziów dochodzą dodatki
    za staż pracy.

  • 33. Data: 2020-05-27 14:37:50
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Przyślij jeszcze medianę sędziów z sądów administracyjnych, do tego protokolantów i
    asystentów.

    -----

  • 34. Data: 2020-05-28 13:43:06

    Wed, 27 May 2020 14:37:50 +0200, w <5ece5f1e$0$551$65785112@news.neostrada.pl>,
    ąćęłńóśźż <...@...pl> napisał(-a):

    > Przyślij jeszcze medianę sędziów z sądów administracyjnych, do tego protokolantów i
    asystentów.

    > -----
    czyli 11 600 zł brutto.

    Pisania dalej się nie nauczyłeś, więc pewnie sam nie znajdziesz.