  • 191. Data: 2010-08-12 12:36:48
    Temat: Re: Koszt jazdy na światłach - mnie wyszło 240zł/rok - szok
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Gwidon" <g...@N...gazeta.pl> wrote in message
    news:i3uusg$oak$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    .googlegroups.com...

    > W Szwecji wprowadzono nakaz używania świateł, gdy zmieniono w tym kraju
    > ruch z
    > lewostronnego na prawostronny. Ponieważ wywołało to gwałtowny wzrost
    > liczby
    > wypadków, włączone światła miały przypominać kierowcom, którą stroną
    > jezdni
    > należy jechać. Z czasem liczba wypadków oczywiście spadła, co niesłusznie
    > przypisano stosowaniu świateł w dzień.
    >
    > I znów porażka na całej linii.
    > Z kim ja w ogóle dyskutuje? Z debilami? Musze z tym skończyć.

    W Finlandii zadnego ruchu nie zmieniano, a tez na swiatlach jezdza cala
    dobe. Kolejni debile, szkoda ze mniej ich ginie, niz ekspertow z polskiego
    usenetu. :)

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 192. Data: 2010-08-12 12:41:02
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Thu, 12 Aug 2010 10:22:25 +0000 (UTC), Gwidon napisał(a):

    > A to, że napisałem, że energia w samochodzie pochodzi tylko z paliwa, a koleś
    > się upiera że nie.

    Nie zmienia to w ogóle tego że zjeżdżając z górki i hamując silnikiem
    samochód wytwarza energię.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 193. Data: 2010-08-12 12:41:21
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 12 Aug 2010 11:36:48 +0100, kamil napisał(a):

    > W Finlandii zadnego ruchu nie zmieniano, a tez na swiatlach jezdza cala
    > dobe. Kolejni debile, szkoda ze mniej ich ginie, niz ekspertow z polskiego
    > usenetu. :)

    za to ci głupi Niemcy i Francuzi masowo giną jak lemingi, jeżdząc bez
    świateł..

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 194. Data: 2010-08-12 12:45:24
    Od: "Gwidon" <g...@N...gazeta.pl>

    kamil <k...@s...com> napisał(a):

    > "Gwidon" <g...@N...gazeta.pl> wrote in message=20

    .googlegroups.com...

    > nie =3D
    > b=3DEAdzie.

    > tym kraju=20
    > wzrost=20
    > kt=F3r=B1 stron=B1=20
    > co nies=B3usznie

    > W Finlandii zadnego ruchu nie zmieniano, a tez na swiatlach jezdza cala=20
    > dobe. Kolejni debile, szkoda ze mniej ich ginie, niz ekspertow z =
    > polskiego=20
    > usenetu. :)

    Przypomnij sobie szkolne lata: jak ktoś przyszedł do szkoły np. w podartych
    spodniach, to na drugi dzień połowa szkoły tak chodziła ubrana. Głupota ma to
    do siebie, że szybko się rozplenia i potem trudno ją wytrzebić.

  • 195. Data: 2010-08-12 12:47:46
    Od: "Gwidon" <g...@N...gazeta.pl>

    MadMan <m...@n...wp.pl> napisał(a):

    > Nie zmienia to w ogóle tego że zjeżdżając z górki i hamując silnikiem
    > samochód wytwarza energię.

    Przeczytaj jeszcze raz to co napisałem. Wcześniej może strzel sobie baranka.

  • 196. Data: 2010-08-12 14:43:14
    Od: "Gwidon" <g...@N...gazeta.pl>

    Gwidon <g...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > Oczywiście, że nie, bo przeciez nieprawdą jest, że jak czegoś się używa
    > niezgodnie z przeznaczeniem, to sie to szybciej zużywa.

    Idź się lecz na głowę. Ja wiem, że w "necie" można wszystko napisać, ale
    jeszcze jakiś dzieciak to przeczyta i potem będzie powtarzał.

  • 197. Data: 2010-08-12 14:54:26
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Thu, 12 Aug 2010 12:43:14 +0000 (UTC), Gwidon napisał(a):

    > Idź się lecz na głowę. Ja wiem, że w "necie" można wszystko napisać, ale
    > jeszcze jakiś dzieciak to przeczyta i potem będzie powtarzał.

    Czyżbyś zaczynał polemizować sam z sobą? :)

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 198. Data: 2010-08-12 15:40:39
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Gwidon pisze:

    > A nawet gdyby był, to ta energia nie bierze się z niczego i musi być wcześniej
    > dostarczona przez spalenie paliwa. Koleś chyba tego czai. Ciekawe czy nie
    > uważał na fizyce, czy też w ogóle nie miał okazji uczestniczyć w lekcjach fizyki.

    Bidon, wiesz co oznacza zwrot "odzyskiwanie enerii" ?

  • 199. Data: 2010-08-12 15:41:16
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Yans van Horn pisze:

    > Spoko, Jak dla mnie nadal możesz uważać, że samochód z napędem
    > spalinowym jest zupełnie jak lokomotywa i rekuperuje energię :-)

    Odpowiedz jak jest faktycznie juz otrzymales w tym wątku. Mam rozumiec
    ze dalej bedziesz rżnał głupa?

  • 200. Data: 2010-08-12 15:43:34
    Od: DoQ <p...@g...com>

    MichałG pisze:

    > Boże, Ty to widzisz i nie grzmisz...? Tak wiem, na tym poziomie ja też
    > juz tylko kiwam głową z politowaniem.... ;)

    Mozesz sobie pokiwac nawet fajfusem.