  • 1. Data: 2010-08-06 21:58:54
    Temat: Koszt jazdy na światłach - mnie wyszło 240zł/rok - szok
    Od: " Gwidon" <g...@g...pl>

    Znalazłem dziś program, który oblicza ile tracimy na niepotrzebnym zużyciu
    paliwa przez nakaz jazdy na światłach w dzień.
    Mnie wyszło 240 zł rocznie, a wam?

    http://dadrl.pl/bin/KosztySwiatelMijania.zip

    Niby nie majątek, ale jednak coś, poza tym w Polsce jest 14 mln samochodów.
    Rozproszenie strat i koncentracja korzyści - tak działają najlepsi oszuści.
    Okradziony nie odczuwa małej straty, beneficjent z wielu takich strat osiąga
    znaczny zysk.

  • 2. Data: 2010-08-06 22:04:49
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > Znalazłem dziś program, który oblicza ile tracimy na niepotrzebnym zużyciu
    > paliwa przez nakaz jazdy na światłach w dzień.
    > Mnie wyszło 240 zł rocznie,

    wzruszyła mnie Twoja historia,

    brat

  • 3. Data: 2010-08-06 22:16:10
    Od: " Gwidon" <g...@g...SKASUJ-TO.pl>

    bratPit <k...@o...pl> napisał(a):

    > wzruszyła mnie Twoja historia,
    >
    > brat

    A ta odpowiedź czemu miała służyć? Pochwaleniu się znajomym, że napisało się
    coś w "necie"?

  • 4. Data: 2010-08-06 22:16:28
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik " Gwidon" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > oszuści.
    > Okradziony nie odczuwa małej straty, beneficjent z wielu takich strat

    Eeee 171 zl.
    Kurde jedno tankowanie do pelna. IMO jakos nie wiem czy to jest dokladne to
    obliczenie.

    Ale i tak mam to gdzies bo od 15 lat jezdze codziennie na swiatlach.

    PZDr
    Adam

  • 5. Data: 2010-08-06 22:21:21
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Fri, 6 Aug 2010 20:16:10 +0000 (UTC), Gwidon
    <g...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:

    > A ta odpowiedź czemu miała służyć? Pochwaleniu się znajomym, że napisało się
    > coś w "necie"?

    Albo zabłyśnięciu w Internetsach. Dopasuj sobie.

    r.
    _____________

  • 6. Data: 2010-08-06 22:21:56
    Od: " Michał" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Gwidon <g...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > Okradziony nie odczuwa małej straty, beneficjent z wielu takich strat osiąga

    koszt przepuszczenia pieszego (i potem depnięcie) to 0.2zł ;)

    pozdrawiam.

  • 7. Data: 2010-08-06 23:07:13
    Od: "Beny" <s...@s...pl>

    Użytkownik " Michał" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > koszt przepuszczenia pieszego (i potem depnięcie) to 0.2zł ;)

    dlatego nigdy ich nie puszczam a jak robi to ktoś przedemną to klne jak
    opętany ;)

  • 8. Data: 2010-08-06 23:48:08
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Gwidon

    > Znalazłem dziś program, który oblicza ile tracimy na niepotrzebnym
    > zużyciu paliwa przez nakaz jazdy na światłach w dzień. Mnie wyszło 240
    > zł rocznie, a wam?

    Dolicz do tego jeszcze mocno zwiększone zużycie reflektorów (głównie
    odbłyśników). No i koszt żarówek/palników.

    --
    ignorance is bliss

  • 9. Data: 2010-08-07 00:00:12
    Od: Stefan Szczygielski <g...@s...eu.org>

    W dniu 06.08.2010 21:58, Gwidon pisze:
    > Znalazłem dziś program, który oblicza ile tracimy na niepotrzebnym zużyciu
    > paliwa przez nakaz jazdy na światłach w dzień.

    Może powinniśmy w końcu wystąpić o założenie
    pl.misc(rec?).samochody.jazdanaswiatlach?

    S.

  • 10. Data: 2010-08-07 08:30:01
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    Gwidon wrote:
> [...]
    > samochodów. Rozproszenie strat i koncentracja korzyści - tak działają
    > najlepsi oszuści. Okradziony nie odczuwa małej straty, beneficjent z

    Cięzko było okreslić ile średnio dziennie czasu spędzam za kółkiem, ale jakos to
    sobie obliczyłem. 30.000 km robię rocznie. Dzieląc to przez ilośc dni w roku
    wyszło 82km dziennie. Średnia prędkość mam z komputera pokładowego 41km/h, więc
    jakby nie było to spędzam srednio 2 godziny dziennie za kółkiem. wychodzi na to,
    że płacę rocznie więcej o 260zł. IMo to żadne koszty, to nawet nie jest pełny
    bak jeden, no a ludzie cię widza na drodze :)

    --
    Kacper Potocki vel Katanka
    PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!