  • 221. Data: 2010-08-13 14:33:56
    Temat: Re: Koszt jazdy na światłach - mnie wyszło 240zł/rok - szok
    Od: Yans van Horn <y...@n...spam>

    On 2010-08-13 13:31, Artur 'futrzak' Maśląg wrote:
    > W dniu 2010-08-13 12:49, Yans van Horn pisze:
    > (...)
    >
    > Dość wybiórczo wygląda u Ciebie definicja chamstwa.

    Ok, jeśli dla CIebie określenie "słodki misiu" jest chamskie ... to
    najpewniej
    z Twojej żony jest kawał chama :-)

    > Widzę, ze dopasowałeś sobie model, który by potwierdzał tylko
    > Twoją teorię - ja prosiłem o sytuacją realną, ale jak wolisz.

    Doczytaj o eco driving - używanie hamulca to zło.

    Ale masz rację, pełno wokół ludzie którzy non-stop męczą ten pedał.

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 222. Data: 2010-08-13 15:23:33
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-08-13 14:33, Yans van Horn pisze:
    (...)
    > Ok, jeśli dla CIebie określenie "słodki misiu" jest chamskie ... to
    > najpewniej z Twojej żony jest kawał chama :-)

    Pozwolę sobie nie komentować podobnych ...

    > Doczytaj o eco driving - używanie hamulca to zło.

    Nie muszę doczytywać - doskonale wiem na czym to polega i nawet o
    tym pisałem.

    > Ale masz rację, pełno wokół ludzie którzy non-stop męczą ten pedał.

    Takie są realia jazdy miejskiej oraz pozamiejskiej na większości
    dróg jednojezdniowych.