    From: Atlantis <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Koszt wykonania piorunochronu
    Date: Sat, 25 Apr 2009 09:16:48 +0200

    Ja wiem, że nie do końca tematyka grupy, ale podejrzewam, iż znajdą się
    tutaj kompetentne osoby. A mianowicie ile waszym zdaniem może
    orientacyjnie kosztować założenie instalacji odgromnikowej na domu
    jednorodzinnym? Nie mogę się doszukać wiarygodnych informacji na Googlach...
    Przodkowie oczywiście stawiając budynek kilka dekad temu woleli liczyć
    na łut szczęścia i gromnicę zapaloną w oknie niż wynalazek Bena Franklina...