  • 11. Data: 2009-10-24 15:27:07
    Temat: Re: Krótki kabelek zasilający komputer (50cm zamiast 2.5m)
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "PeJot" <P...@o...pl> wrote in message news:hbv5b6$qc2$1@inews.gazeta.pl...

    > W puszce natynkowej... ;)

    No to byłby odjazd dopiero... :-)

  • 12. Data: 2009-10-24 15:52:31
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Pszemol napisał:

    > No to byłby odjazd dopiero... :-)

    Wręcz przeciwnie -- trudno by było ze sprzętem odjechać od ściany
    dalej, niż na długość kabla.

    --
    Jarek

  • 13. Data: 2009-10-24 15:58:19
    Od: Konop <k...@g...pl>

    > Może w końcu do nich dotrze, że w interesach tak jest, że nie zawsze
    > dłuższy oznacza lepszy.

    Większość kobiet twierdzi, że długi interes, to jednak atut ;)...

    Pozdrawiam
    Konop

  • 14. Data: 2009-10-24 16:45:47
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Tak napisałem:

    > Ten długi był coś koło $15, więc tu i tak taniej. To zresztą chyba
    > normalny poziom cen w obrocie detalicznym przy sprzedaży wysyłkowej
    > (konkurs bez nagród: kto wygugla najtańszy kabel dostępny w sklepie
    > on-line).

    Wiem, że tym konkursu nie wygram, ale:

    http://www.ceneo.pl/1669001
    http://sklep.fusic.pl/p,pl,1121,1.html

    Kable sieciowe wykonane Wireworlda wykonane są w unikalnej
    technologii redukującej szumy, a zastosowane przewody zapewniają
    maksymalne filtrowanie dzięki odpowiedniej kombinacji indukcji oraz
    pojemności i obniżają rezonans elektryczny, czego nie potrafią kable
    sieciowe innych firm. W serii tej zastosowano także specjalne ekrany
    w zbalansowanej konfiguracji, które ułożone bliskoprzewodów eliminują
    niepożądaną energię. Przewody Wireworlda poprawiają czystość, zakres
    dynamiki oraz trójwymiarowość sceny.

    Długość: 2.00 m
    Cena: 519.00 PLN

    Produkt ten należy w szczególności polecić tym, których nie wpuszczono
    do Media Marktu ze względu na stan zdrowia.

    --
    Jarek

  • 15. Data: 2009-10-24 16:57:46
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Jarosław,

    Saturday, October 24, 2009, 6:45:47 PM, you wrote:

    [...]

    > Produkt ten należy w szczególności polecić tym, których nie wpuszczono
    > do Media Marktu ze względu na stan zdrowia.

    A komu polecić ten?
    http://sklep.fusic.pl/p,pl,2024,acrolink+7n-s20000+m
    excel+2+x+2m++gratis.html

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 16. Data: 2009-10-24 17:08:42
    Od: DJ <j...@p...onet.pl>

    On 2009-10-24 18:57:46 +0200, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> said:

    > Hello Jarosław,
    >
    > Saturday, October 24, 2009, 6:45:47 PM, you wrote:

> [...]

    Rewelka!!!

    cytat
    "przykładamy szczególną uwagę do takich elementów jak ekspresja, ton,
    osobista więź z wykonawcą, jakość głosu i instrumentów, atmosfera itp"

    sądząc po opisie, zapewne tym, którzy oczekują przenoszenia przez kabel
    "osobistej więzi z wykonawcą"... Ciekawe w jakim paśnie odbywa się
    transmija tej więzi...

    cytat:
    "Nowa seria kabli Mexcel charakteryzuje się zapierającym dech w
    piersiach pasmem przenoszenia aż do 18 GHz! "

    kurde, kto wie, może i taka transmisja się zmieści ;))))))) wystarczy
    uwierzyć ;)

    --
    DJ

  • 17. Data: 2009-10-24 17:56:58
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl> wrote in message
    > Hello Jarosław,
    >
    > Saturday, October 24, 2009, 6:45:47 PM, you wrote:

> [...]

    No toście mnie panowie rozbawili w to sobotnie popołudnie...
    Szczerze mówiąc chciałbym poznać osobiście człowieka
    który kupił taki kabel i obserwować minę sprzedawcy
    w czasie przeprowadzanej transakcji... to musiało być mocne.

  • 18. Data: 2009-10-24 19:21:57
    Od: Marek Lewandowski <l...@p...onet.pl>

    On Oct 24, 5:23 pm, Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> wrote:

    > Ten długi był coś koło $15, więc tu i tak taniej. To zresztą chyba normalny
    > poziom cen w obrocie detalicznym przy sprzedaży wysyłkowej

    Bo ja wiem?
    1.2m, $3,cośtam, wysyłka w cenie.
    Wygrałem, czy ktoś mnie przebije?
    (inne oferty z tej samej witryny się nie liczą :P )
    Marek

  • 19. Data: 2009-10-24 19:25:38
    Od: "pawelj" <p...@o...pl>

> [...]
    > który kupił taki kabel i obserwować minę sprzedawcy
    > w czasie przeprowadzanej transakcji... to musiało być mocne.

    Niekoniecznie sprzedawca był zdziwiony.
    Znam gościa, który kupił kabelek 60 cm do kina domowego za 9 tys zł. Było to
    w roku chyba 2002.
    Jechal po niego ponad 60 km do sklepu i czekał chyba z miesiąc aż mu
    sprowadzą.

    --
    Pawełj

  • 20. Data: 2009-10-24 19:36:55
    Od: Olek <o...@p...onet.pl>

    Pszemol pisze:

    > Czy widzieliście gdzieś takie kabelki ale żeby były o wiele krótsze?
    > 50cm? A nawet 30cm?

    HP daje do drukarkoskanerów (seria PSC...) kable o długości ok. 80 cm,
    takie krótkie bo potem jest zasilacz zewnętrzny, a dopiero od niego
    prowadzi właściwy, długi kabel do drukarki.

    Ten krótki kabel jest oczywiście "product of china", a jego numer z
    naklejki to 8120-6262 3905
    --
    Olek