  • 81. Data: 2021-05-20 18:15:07
    Temat: Re: Kryptowaluty
    Od: Roman Tyczka <r...@h...you.spammer>

    On 20.05.2021 16:49, pioruns wrote:

    > Ja tylko koryguje debilne komentarze typu "Utrudnienia także będą
    > większe jak pomysłodawcy tego projektu zaczną żądać od kopaczy licencji
    > górniczej"
    > Lol :)

    Jak ktoś ma zbanowane samodzielne myślenie i upośledzoną umiejętność
    wnioskowania to nic nie poradzisz. Ale walcz, kibicuję, może choć jeden
    umysł się otworzy :-)

    --
    pzdr
    Roman

  • 82. Data: 2021-05-20 18:17:13
    Od: Roman Tyczka <r...@h...you.spammer>

    On 20.05.2021 16:08, netx wrote:

    > Chociaż jak się wczytałem, to piszą tylko o Ethereum

    Od lat BTC nie kopie się na GPU, ileż kurła razy trzeba to powtarzać...

    ps. Ethereum "za chwilę" też przechodzi z PoW na PoS i nie będzie używać
    obliczeń na żadnym GPU ani CPU

    --
    pzdr
    Roman

  • 83. Data: 2021-05-20 18:48:33
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-20-maja-2021 o 13:48, pioruns pisze:

    > Dlaczego uwazasz, ze zdecentralizowany system to nie jest zaleta?

    To tak jak z komunizmem. Pomysł genialny ale nie do zrealizowania w
    dzisiejszym świecie. Ludzie chyba do tego nie dorośli. ;-)

    A tak serio

    Oni chcą mieć kogoś na którym to się opiera i ten ktoś jest wiarygodny i
    mieć zaufanie. Iluzoryczne ale zaufanie. Chcą aby ktoś się nimi
    OPIEKOWAŁ i podejmował decyzje.

    I wszystko będzie skręcało w kierunku banków.

    Sorry taki mamy klimat ;-)

    Może kiedyś nasze dzieci...

  • 84. Data: 2021-05-20 19:54:16
    Od: pioruns <w...@w...com>

    On 20/05/2021 17:48, _Master_ wrote:

    > To tak jak z komunizmem. Pomysł genialny ale nie do zrealizowania w
    > dzisiejszym świecie. Ludzie chyba do tego nie dorośli. ;-)

    Ale... Ten system zostal zrealizowany i dziala od 2009 roku... O_o
    Nazywa sie Bitcoin.

    > A tak serio
    >
    > Oni chcą mieć kogoś na którym to się opiera i ten ktoś jest wiarygodny i
    > mieć zaufanie. Iluzoryczne ale zaufanie. Chcą aby ktoś się nimi
    > OPIEKOWAŁ i podejmował decyzje.

    Ale kto "oni"?

    > I wszystko będzie skręcało w kierunku banków.

    Od czasow Bitcoina wlasnie mamy alternatywe, zdecentralizowany system,
    ktory nie podlega bankom.

    > Sorry taki mamy klimat ;-)

    W tym klimacie Ty zostales wychowany i patrzysz przez jego pryzmat chyba
    - PRL, komunizm itd.

    > Może kiedyś nasze dzieci...

    Nie wiem ile Ty masz lat, ale ja mysle przyszlosciowo. Mlodziakom w
    mojej rodzinie kupilem Bitcoiny i im trzymam.

    --
    pozdrawiam, pioruns
    _,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.

  • 85. Data: 2021-05-20 20:02:41
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-20-maja-2021 o 19:54, pioruns pisze:

    > Ale kto "oni"?

    Ludzie a dokładnie większość DEBILI która rządzi w tfuuu demokracji

    > Od czasow Bitcoina wlasnie mamy alternatywe, zdecentralizowany system,
    > ktory nie podlega bankom.

    Będzie. Zaufaj tfuu demokracji ;-)

    > W tym klimacie Ty zostales wychowany i patrzysz przez jego pryzmat chyba
    > - PRL, komunizm itd.

    Tak zostałem w komunie wychowany a teraz głosuję na Konfederację
    Przyłącz się a coś z tego będzie. A jak NIE to banki zagarną krypto.
    Albo przez biurokratyczny zakaz albo wyparcie/przejęcie.

    > Nie wiem ile Ty masz lat, ale ja mysle przyszlosciowo. Mlodziakom w
    > mojej rodzinie kupilem Bitcoiny i im trzymam.

    Też kiedyś coś tam gdzieś wykopałem. Ty będziesz miał tyle z tego co ja ;-)

    Dobrze że nie spekulujesz. Dzieci by Ci tego nie wybaczyły ;-)

  • 86. Data: 2021-05-20 20:45:17
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2021-05-20 o 18:17, Roman Tyczka pisze:

    > Od lat BTC nie kopie się na GPU, ileż kurła razy trzeba to powtarzać...
    >
    > ps. Ethereum "za chwilę" też przechodzi z PoW na PoS i nie będzie używać
    > obliczeń na żadnym GPU ani CPU

    To jakieś szaleństwo i chęć robienia wałków.
    Obecnie jest już notowanych 5350 krypto-walut.
    Może jakieś można kopać na sterowniku od pralki? (To dla Animki)
    Jest już bowiem jakaś, którą kopią na HDD. (z SSD nie działają)

    https://pl.investing.com/crypto/currencies

  • 87. Data: 2021-05-20 21:00:42
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 20 May 2021 15:49:14 +0100, pioruns wrote:
    > On 20/05/2021 14:17, J.F wrote:
    [...]
    > Ja tylko koryguje debilne komentarze typu "Utrudnienia także będą
    > większe jak pomysłodawcy tego projektu zaczną żądać od kopaczy licencji
    > górniczej"
    > Lol :)

    Nie byloby w tym nic nadzwyczajnego, ale:
    -nie maja podstawy prawnej,
    -nawet jakby mieli ... Satoshi ponoc jest fikcyjny.

    Ale tak powiedzmy:
    -ktos publikuje pomysl na kryptowalute, moze nawet anonimowo,
    -czeka az sie biznes rozwinie,
    -a potem wyciaga patent na kluczowe operacje ...

    J.

  • 88. Data: 2021-05-20 21:59:34
    Od: Roman Tyczka <r...@h...you.spammer>

    On 20.05.2021 20:45, t-1 wrote:

    > To jakieś szaleństwo i chęć robienia wałków.
    > Obecnie jest już notowanych 5350 krypto-walut.

    Co w tym dziwnego, że masa cwaniaczków wsiada do tego pociągu licząc na
    ostre dymanko chciwego frajerstwa? Na zdrowie...

    > Może jakieś można kopać na sterowniku od pralki? (To dla Animki)

    Pralka => kobieta => Animka? Trochę uwłaczający ciąg skojarzeń... z
    ***-u jesteś?

    --
    pzdr
    Roman

  • 89. Data: 2021-05-20 22:02:56
    Od: Roman Tyczka <r...@h...you.spammer>

    On 20.05.2021 21:00, J.F wrote:

    > Nie byloby w tym nic nadzwyczajnego, ale:
    > -nie maja podstawy prawnej,

    Prawo to wymysł garstki ludzi, żeby ciemiężyć większość. Podobnie jak
    religia i polityka.

    > -nawet jakby mieli ... Satoshi ponoc jest fikcyjny.

    Nie fikcyjny tylko anonimowy. I biorąc pod uwagę jaki cel ma btc w
    fundamencie... nie dziwi mnie jego/ich anonimowość nic a nic.

    > Ale tak powiedzmy:
    > -ktos publikuje pomysl na kryptowalute, moze nawet anonimowo,
    > -czeka az sie biznes rozwinie,
    > -a potem wyciaga patent na kluczowe operacje ...

    Patent? Czyli co?
    Bo wiesz... kod btc jest open source, wiesz co to znaczy i jakie ma
    konsekwencje?

    --
    pzdr
    Roman

  • 90. Data: 2021-05-21 10:47:32
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 20.05.2021 o 01:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik trybun M...@j...cb ...

    > W jakim sensie? ze kupili go 10 lat temu i pracuje?
    > O jakim sprzecie mowisz?

    Że to co posiadają już jest wystarczające dla "kopania".

    > Bo?

    Sporo kopaczy korzysta z służbowego sprzętu i takiegoż źródła zasilania,
    także instalacje fotowoltaiczne powstawiają jak grzyby po deszczu.

    > Jak szystkim "inwestorom" :)

    Nie, ci którzy inwestują tylko w sprzęt a nie w zabawę w spekulanta nie
    są zagrożeni bankructwem.

    > ;-DDD
    > Ci od bitcoina? Ktos konkretny?

    To oczywiście był tylko taki mały żarcik. Aczkolwiek życie uczy że gdy
    pojawia sie widmo łatwego zarobku to zaraz zaczynają sie pojawiać kłody
    rzucane pod nogi inwestora.