  • 1. Data: 2010-12-09 03:03:04
    Temat: Kto odłączył ABS i inne cyferki?
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    Witam, tylu jest tutaj wspaniałych teoretyków, jak to cudownie się
    jeździ bez systemów, bo systemy przeszkadzają, jak to dużo lepiej się
    hamuje bez absów itp. A czy ktoś się odważył i odłączył sobie wszystkie
    systemy w samochodzie?

    Ja jeżdżę już kolejną zimę bez ABS'ów i innych systemów. Dzisiaj na
    chwilę włączyłem ABS'y i hamowanie jest hmmm, fatalne! Wolę jednak
    jeździć bez ABS'ów. Dużo agresywniej auto hamuje, skuteczniej i krócej.
    Dodatkowo to ja muszę w 100% panować nad samochodem, a nie systemy...

    Czy jest drugi taki jak ja na grupie, który odważył wyłączyć sobie
    systemy w aucie?

    Pozdrawiam
    Filip

  • 2. Data: 2010-12-09 03:22:19
    Temat: Re: Kto odłączył ABS i inne cyferki?
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-12-09 03:03, Filip KK pisze:

    > Czy jest drugi taki jak ja na grupie, który odważył wyłączyć
    > sobie systemy w aucie?

    Czy jest na grupie ktoś, kto ma hobby zbliżone do mnie ?

    Lubię onanizować się arbuzem i żyletkami.

    FPISÓJCIE MIASTA !
    6008

  • 3. Data: 2010-12-09 04:13:06
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    > Czy jest na grupie ktoś, kto ma hobby zbliżone do mnie ?
    >

    > Lubię onanizować się arbuzem i żyletkami.
    >

    > FPISÓJCIE MIASTA !

    Fdynia.

    --
    Karolek

  • 4. Data: 2010-12-09 06:55:06
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Filip KK napisał(a):
    > Czy jest drugi taki jak ja na grupie, który odważył wyłączyć sobie
    > systemy w aucie?
    Jaki Ty jesteś męski i odważny, pewnie wszystkie dupy na Twój
    widok mają mokro w gaciach jak sie przechadzasz wokół swojej FURY. A
    jak nią jedziesz, i jak nad nią panujesz, to pewnie mdleją z zachwytu.

    Nie zapomnij o wyłączeniu regulatora napięcia, bo nad nim też nie masz
    kontroli. Albo nie. Nie rób tego. Bo jak sie Twoi fani o tym dowiedzą,
    to mogą bezpowrotnie oszaleć na Twoim punkcie.

    Jetem za wprowadzeniem ustawy, by przy okresowych badaniach
    technicznych samochodu, właściciel przechodził szczegółowe badania
    psychiatryczne.
    --
    Krzysiek

  • 5. Data: 2010-12-09 06:55:44
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Karolek

    > Fdynia.

    Srakuw.

    --
    ignorance is bliss

  • 6. Data: 2010-12-09 06:55:49
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Filip KK

> [...]
    > jeździć bez ABS'ów. Dużo agresywniej auto hamuje, skuteczniej i krócej.
    > Dodatkowo to ja muszę w 100% panować nad samochodem, a nie systemy...

    Święta prawda, ja w mojej ekologicznej Toyocie Prius nie tylko odłączyłem
    ABS, ale całkowicie go zdemontowałem. Oprócz wymienionych przez Ciebie
    oczywistych zalet dodatkową korzyścią jest niższa masa auta. Pozwoliła
    ona obniżyć emisję zabójczego dwutlenku węgla aż o 1.2 g/km! Dzięki temu
    codziennie ratuję kolejną cząstkę naszej matki -- Ziemi.

    --
    ignorance is bliss

  • 7. Data: 2010-12-09 08:08:36
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Filip KK pisze:
> [...]
    > jeździ bez systemów, bo systemy przeszkadzają, jak to dużo lepiej się
    > hamuje bez absów itp. A czy ktoś się odważył i odłączył sobie wszystkie

    nie wiem czy nie jesteś trolem, ale zaryzykuje. ja zacząłęm robić
    wielki, widoczny przycisk do wyłączania absu. w momencie kiedy abs mi
    przeszkada, mam dużo czasu zeby go wyłączyć. (choć w praktyce dużo czasu
    moze kosztować czyjeś zycie, ale tłumaczenie nie na ten wątek)

    naszczeście mam genialną żone , która wpadła na pomysł ze jak sie
    wyłączy zapłon, to abs umiera, a kierownica sie nie blokuje.

    Tak wiec swój plan zarzuciłem. Mimo to 2 razy w ciągu tej zimy miałem
    sytuacje gdy ABS dał mi do zrozumienia: ślisko jest, nie będziemy
    hamować, spróbuj skręcić do rowu" a ja go "myk" kluczykiem i na
    szurających kołach zatrzymywałem sie na 3 metrach. Co z tego ze w jednym
    z przypadków 30stopni bokiem, jak stałem?

    ToMasz

  • 8. Data: 2010-12-09 08:46:07
    Od: "news-gazeta" <n...@g...pl>

> [...]
    > szurających kołach zatrzymywałem sie na 3 metrach. Co z tego ze w jednym
    > z przypadków 30stopni bokiem, jak stałem?

    Czytając opinie osób o systemie ABS, zaczynam się zastanawiać czy wiecie
    w ogóle do czego ten system służy oraz jak działa...

    Na pewno jeździć z nim nie umiecie...

    Pozdrawiam - Darek.

  • 9. Data: 2010-12-09 08:50:42
    Od: "kml" <f...@g...lp>

    Użytkownik "Filip KK" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Czy jest drugi taki jak ja na grupie, który odważył wyłączyć sobie systemy
    > w aucie?

    Jest spora grupa znacznie bardziej hardcoreowa niż Ty. My nie mamy ABS w
    ogóle przeto nie musimy nic odłączać. Pretty fucking nice, co nie :>

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 10. Data: 2010-12-09 09:00:28
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    ok ale w najczestszym przypadku jak jedziesz w miescie i hamujesz bo
    zagapiles sie to wolalbys sie zatrzymac a nie miec mozliwosc uciekania na
    boki - ktore juz sa zajete przez inne samochody, krawezniki, latarnie i inne
    wynalazki

    abs jest ciekawy ale jakos pewniej sie czuje bez niego