  • 1. Data: 2010-12-09 00:16:11
    Temat: bezpieczny samochod
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    Tak sobie posortowalem po cenie i cos wypelzlo

    http://otomoto.pl/dacia-logan-mcv-rozbita-C16483673.
    html
    http://otomoto.pl/dacia-logan-1-4-mpi-C6994605.html

    ekstremalne przypadki czy strach do tego wsiasc ?

    J.

  • 2. Data: 2010-12-09 00:39:17
    Temat: Re: bezpieczny samochod
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin J.F.

    > ekstremalne przypadki czy strach do tego wsiasc ?

    Sedan dostał trzy gwiazdki, a ten ma więcej masy z tyłu...

    --
    ignorance is bliss

  • 3. Data: 2010-12-09 07:53:53
    Od: "Michal Gut" <m...@w...pl>

    hhehh skromnie wygladaja
    inna sprawa mnie ciekawi - po co komu taki trup. czesci nie wyciagnie sie
    stamtad, na przeszczep numerow tez nie bardzo....kto kradnie dacie?

  • 4. Data: 2010-12-09 08:00:03
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Michal Gut

    > hhehh skromnie wygladaja
    > inna sprawa mnie ciekawi - po co komu taki trup. czesci nie wyciagnie
    > sie stamtad, na przeszczep numerow tez nie bardzo....kto kradnie dacie?

    Właściciel chce udowodnić ubezpieczalni, że nie da się go sprzedać za
    tyle, na ile wyceniono mu wrak? ;)

    --
    ignorance is bliss

  • 5. Data: 2010-12-09 08:36:00
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    html

    IMHO to bylo mniej wiecej tak, sorry nie moglem znalezc oryginalnego
    materialu na BBC.
    http://uk.cars.yahoo.com/13042010/36/eight-tonne-bou
    lder-falls-car-0.html

    --
    Pozdr

  • 6. Data: 2010-12-09 08:41:20
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Właściciel chce udowodnić ubezpieczalni, że nie da się go sprzedać za
    > tyle, na ile wyceniono mu wrak? ;)

    a to nie ejst tak ze ubezpieczalnia ma swoje firmy ktore skupia taki wrak za
    daną sume jaka ubezpieczalnia wyliczyla?

  • 7. Data: 2010-12-09 09:35:26
    Od: "PH" <P...@p...news>

    Użytkownik "Michał Gut" <m...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:idq170$v6j$1@portraits.wsisiz.edu.pl...

    > a to nie ejst tak ze ubezpieczalnia ma swoje firmy ktore skupia taki wrak
    > za daną sume jaka ubezpieczalnia wyliczyla?
    mogą ale nie muszą

  • 8. Data: 2010-12-09 12:22:19
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-12-09 08:41, Michał Gut pisze:

    > a to nie ejst tak ze ubezpieczalnia ma swoje firmy ktore skupia taki
    > wrak za daną sume jaka ubezpieczalnia wyliczyla?

    Jest ale niekoniecznie za sumą jaką ubezpieczalnia wyliczyła. Samochód
    oddaje się do przetargu...

  • 9. Data: 2010-12-31 02:00:30
    Od: Laisar <k...@o...pl>

    On 9 Gru, 00:16, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > ekstremalne przypadki czy strach do tego wsiasc ?

    Ekstremalne - ze zwykłymi jest np. tak:
    http://www.daciaklub.pl/forum/viewtopic.php?t=2415

  • 10. Data: 2010-12-31 09:43:52
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2010-12-09 00:16, J.F. pisze:

> [...]
    html
    > http://otomoto.pl/dacia-logan-1-4-mpi-C6994605.html
    >

    > ekstremalne przypadki czy strach do tego wsiasc ?

    Auto jest po interwencji straży, więc nie wyciągaj pochopnych wniosków.

    A.