  • 11. Data: 2009-02-25 12:44:21
    Temat: Re: Który monitor wybrać?
    Od: Maru <m...@n...pl>

    Dominik pisze:
    > poszukaj w produktach LG
    > chyba jako jedyna firma dają pełna gwarancję na wypalone pixele na 30
    > dni (jeśli jakis padnie - wymiana LCD)
    > a własnych doświadczeń mogę polecić L227WT ale jak widzę, kosztuje on
    > obecnie około 900 zł :(
    >
    > Dominik

    Z Philipsem chyba będzie już kiszka, bo w Vobisie model 22" już w
    zasadzie poza zasięgiem, a 20" też już niewiele zostało. Ale z LG
    wypatrzyłem model LG W2252TQ-PF -- 700 pln, wprawdzie tylko na
    zamówienie w sklepie komputerowym, ale chyba wart zastanowienia?
    Nie wiem co sądzić o marce GateWay, model HD 2201 HDMI/DVI/HDCP (cena
    730 pln).

  • 12. Data: 2009-02-25 18:45:31
    Od: "Dominik" <domikw@kosz_gmail._com>

    Gateway sobie odpuść. Na forach masa jest informacji o tym, że ludzie kupili
    nowe LCD, które np. miały zahasłowany wygaszacz ekranu. Zachodzi
    podejrzenie, że nowe Gateway'e w Polsce to używki spoza granic Poslki, po
    odświeżeniu.
    Na temat L2252TQ-PF poszukam czegoś wiarygodnego i jeśli znajdę - dam znać.

    Dominik

  • 13. Data: 2009-02-26 08:17:57
    Od: Maru <m...@n...pl>

    Dominik pisze:
> [...]
    > po odświeżeniu.
    > Na temat L2252TQ-PF poszukam czegoś wiarygodnego i jeśli znajdę - dam

    Dzięki, chyba coraz bardziej będę się skłaniał ku LG. Mam nadzieję, że
    przed zakupem będę miał szansę zobaczyć na żywo dany monitor.

    Maru

  • 14. Data: 2009-02-26 14:16:09
    Od: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl>

    Maru pisze:
    > Być może nawet wystarczyłby 19" co do 22" to nie wiem czy nie za duży,
    > co o nich sądzicie?

    Moze jak chcesz zmiescic sie w granicach cenowych, to poszukaj tez w
    innych sklepach? Vobis do tanich nigdy nie nalezal i to samo mozna gdzie
    indziej kupic duzo taniej. Polecam sprawdzony sklep: kdo.pl

    --
    GAD Zombie
    http://gad.art.pl/ (a email dosc podobny ;))

  • 15. Data: 2009-02-26 16:19:38
    Od: "Dominik" <domikw@kosz_gmail._com>

    Jeśli jesteś z Wawy, zapraszam do siebie (L227WT) na oglądanei i sprawdzenie
    możliwości LCD :)

    O wymienionym przez ciebie LCD znalazłem pozytywne opinie:
    http://www.testberichte.de/p/lg-electronics-tests/w2
    252tq-pf-testbericht.html

    Testberichte jest naprawdę dobrym i wiarygodnym

    Dominikserwisem.

  • 16. Data: 2009-03-02 07:34:23
    Od: Maru <m...@n...pl>

    Dominik pisze:
> [...]
    > http://www.testberichte.de/p/lg-electronics-tests/w2
    252tq-pf-testbericht.html

    > Testberichte jest naprawdę dobrym i wiarygodnym

    Wielkie dzięki za linka, niestety do Wawy mam 300 km;)
    Z wyborem monitora nastąpiła zmiana :( ten model owszem jeszcze jest do
    zamówienia, ale już przy nowym przeliczniku i kosztuje prawie 850 pln.
    Wziąłem W2242T, może i wg testów trochę gorszy, ale w cenie 649 pln.
    Myślę, że do domowego użytku w zupełności mi wystarczy.

    Pozdrawiam, Maru