  • Data: 2021-07-25 23:11:24
    Temat: Który switch 2.5GbE powinien być lepszy:
    Od: netx <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Którego switcha 2.5GbE nabycie radzili byście zaryzykować (o ile w ogóle
    się zdecyduję, bo są drogie):
    - Edimax GS-1005BE
    - Qnap QSW-1105-5T
    Jak dotąd nie miałem produktów żadnej z tych firm. Bardziej podoba mi
    się Edimax (jest mniejszy i trochę tańszy) jednak mam pytanie który jest
    szybszy, lepszy, trwalszy, *nie brzęczy cewkami* itp? (brzęczenie cewek
    powoduje że odsyłam produkt). Którego polecacie? Potrzebuję do
    mieszkania do łączenia NAS i komputera - 2.5GbE - i do routera skąd
    reszta urządzeń ma dostęp przez WiFi ax lub kabel. Po WiFi idzie backup
    około 150-170MB/s ale przy małych plikach straszliwie spowalnia, a
    akurat mam dużo małych plików w Thunderbirdzie, zdjęciach, projektach
    itd. Liczę że po 2.5GbE będzie szybciej kiedy akurat będzie potrzeba.