  • 1. Data: 2012-01-15 20:25:07
    Temat: Kupię zabytkowe motocykle
    Od: "odi" <o...@W...gazeta.pl>

    Witam,

    remontu, kontakt na adres email w mailu.

    pzdr.
    odi

  • 2. Data: 2012-01-15 23:37:16
    Temat: Re: Kupię zabytkowe motocykle
    Od: "X-Man" <k...@w...pl>

    "odi" <o...@W...gazeta.pl> wrote in message
    > Witam,
    > remontu, kontakt na adres email w mailu.

    hmmm tak z ciekawości ile warta jest WSK 125ccm (chyba z 1972r) model z
    podwójną ramą ? w stanie powiedzmy do remontu (klepanie, malowanie elektryka,
    silnik) miała w życiu wiele przejść jest jednak kompletna i nie tak dawno
    jeszcze jeździła. I szczerze to nie wiem czy gdzieś się papiery znajdą do
    niej... W sumie nie chcę jej sprzedawać ale w dobre ręce mogę oddać jak oferta
    byłaby interesująca.

    Pzdr
    Piotrek

  • 3. Data: 2012-01-16 09:48:29
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl>

    Użytkownik "X-Man" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tak dawno jeszcze jeździła. I szczerze to nie wiem czy gdzieś się papiery
    > znajdą do niej... W sumie nie chcę jej sprzedawać ale w dobre ręce mogę

    do remontu nic nie warta jeżeli nie potrafisz go przeprowadzić. Takich
    zniszczonych i skundlonych wiesiek jest cała polska. Odrestaurowana i
    odmalowana to też żadna rewelacja. Byłaby coś warta gdyby była komplenta z
    oryginalnym lakierem i dokumentami. Nie piszę w stanie jak z fabryki, tylko
    z oryginalnym lakierem - w stanie eksploatacyjunym, najlepiej po jednym
    dwóch właścicielach. Wtedy potencjalny klient jest w stanie kupic swego
    rodzaju historię (opiwieść) a nie kolejny lepiej lub gorzej wypacykowany
    motocykl juakich wiele

  • 4. Data: 2012-01-16 12:40:41
    Od: MarCiNWz <m...@o...pl>

> [...]
    > jednym dwóch właścicielach. Wtedy potencjalny klient jest w stanie kupic
    > swego rodzaju historię (opiwieść) a nie kolejny lepiej lub gorzej

    To co opisałeś to byłby rarytas lub jak kto woli perełka. Niestety
    takich maszyn jest bardzo mało. Jeżeli właściciel potrafiłby w sensowny
    sposób udowodnić stan oraz historię takiego motocykla to cena sięgnęłaby
    kilku tyś. złotych.
    Ja osobiście za WSK 125, która:
    - jest niekompletna
    - pogięta
    - nie na chodzie
    - nie ma dokumentów

    mógłbym ci zaproponować max 300 zł.

    Ogólnie u nas rynek motocykli zabytkowych jest dość dziwny, nie mówiąc
    już o przepisach, które dyskwalifikują i skazują na uśmiercenie wielu
    porządnych "zabytków".

  • 5. Data: 2012-01-16 16:13:29
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "p 47" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "odi" <o...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > A ile może być warta cały czas garażowana, nigdy nie jechana (na
    > liczniku 2 km) MZ ETZ 250, nierejestrowana kupiona w Polmozbycie w
    > sierpniu 1981 r? Kupiłem ją w czasie krótkiego pobytu w Polsce, a gdy po
    > kilku latach wróciłem i chciałem ją zarejestrować to okazało się, że
    > przechowująca ją teściowa zdążyła gdzies zgubić fakturę?

    Ja dam 200.

    --
    Grzybol

  • 6. Data: 2012-01-16 16:13:56
    Od: "p 47" <k...@w...pl>

  • 7. Data: 2012-01-16 16:20:49
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-01-16 17:13, p 47 pisze:

> [...]
    > Kupiłem ją w czasie krótkiego pobytu w Polsce, a gdy po kilku latach
    > wróciłem i chciałem ją zarejestrować to okazało się, że przechowująca ją

    ebay.de na pewno będzie bardziej pożądana w kraju pochodzenia,chociaż i
    u nas na All widziałem motorynkę bez przebiegu za 4 tys(licytacja),a
    Cezetę pow. 10 tys tylko nie wiem czy transakcje doszły do skutku.
    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 8. Data: 2012-01-16 16:35:12
    Od: "p 47" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Monster" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > nas na All widziałem motorynkę bez przebiegu za 4 tys(licytacja),a Cezetę
    > pow. 10 tys tylko nie wiem czy transakcje doszły do skutku.

    Myśle o złożenia propozycji zamiany producentowi, który odżył i sprzedaje
    m.in. skutery hybrydowe spalinowo-elektryczne.
    Może ktoś sprowadzał z Niemiec fabrycznie nowy motocykl i rzuci kilka
    informacji nt opłat i formalności z tym związanych.

  • 9. Data: 2012-01-18 00:44:44
    Od: "X-Man" <k...@w...pl>

    "MarCiNWz" <m...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > udowodnić stan oraz historię takiego motocykla to cena sięgnęłaby kilku tyś.

    Jednym słowem niech stoi, jeść nie woła ;)

    Pzdr
    Piotrek

  • 10. Data: 2012-01-18 06:34:17
    Od: kapec <k...@o...pl>

    > Może ktoś sprowadzał z Niemiec fabrycznie nowy motocykl i rzuci kilka
    > informacji nt opłat i formalności z tym związanych.

    Formalnosci jak zwykle przy sprowadzaniu z niemiec pojazdu
    jakiegokolwiek, z tym, ze jezeli pojazd jest nowy zamiast vat24 w
    kwocie 160zl zaplacisz normalny vat od faktury.
    Ucieczka jest zaplata za pojazd ceny netto w niemczech i doplacenie u
    nas vatu ale cos mi mowi, ze ty chcialbys ten motocykl od producenta
    dostac w zamian za swoj. Wiec nie wiem jak bedzie wygladala faktura.