  • 1. Data: 2015-08-28 01:48:33
    Temat: Tablet a Andkiem czy z Windows?
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Witajcie!
    Jakbym chciał se kupić tablet to sensowny będzie taki z 8 giga pamięci i
    1 giga RAM.
    I pytanie: czy lepiej Androida czy Windows? Czy na takim z Windows i
    Atomem można uruchamiać zwykłe programy windowsowe?
    Przy Windows obawiam się ze totalnie zamuli dysk aktualizacjami i
    jakimiś śmieciami?
    Za ok 250 zło można kupić taki bądź taki.

    2. Chyba że np. na giełdzie można kupić używkę za 60 zł? By się opłaciło
    w takim przypadku

  • 2. Data: 2015-08-28 02:59:00
    Temat: Re: Tablet a Andkiem czy z Windows?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Smok Eustachy" <s...@w...pl> wrote in message
    > Witajcie!
    > Jakbym chciał se kupić tablet to sensowny będzie taki z 8 giga pamięci i 1
    > giga RAM.

    1. Nie będzie sensowny.
    2. RAM to też pamięć...
    3. Andek lubi więcej ramu (pamięci operacyjnej) i więcej pamięci masowej bo
    wszystko w nim chodzi na wirtualnych interpreterach Java..

    > I pytanie: czy lepiej Androida czy Windows? Czy na takim z Windows
    > i Atomem można uruchamiać zwykłe programy windowsowe?

    Jeśli masz na myśli programy pecetowe to: Nie.
    Poczytaj o Windows RT.

    > Przy Windows obawiam się ze totalnie zamuli dysk aktualizacjami i jakimiś
    > śmieciami?

    Nie przenoś doświadczeń z peceta na tableta. To nie jest to samo.

    > Za ok 250 zło można kupić taki bądź taki.
    >
    > 2. Chyba że np. na giełdzie można kupić używkę za 60 zł?
    > By się opłaciło w takim przypadku

    Zdefiniuj opłaciło... Obawiam się, że za 60zł nic dobrego nie kupisz.
    Raczej kupę złomu... Generalnie jak masz kupić używkę za 60zł
    to chyba lepiej nic nie kupić.

  • 3. Data: 2015-08-28 05:43:55
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 28.08.2015 o 02:59, Pszemol pisze:
    /.../
    > Jeśli masz na myśli programy pecetowe to: Nie.
    > Poczytaj o Windows RT.
    RT jest na AMR a nie na x86.

  • 4. Data: 2015-08-28 07:56:03
    Od: "Marcin G." <sq9etc_usun_to_@poczta_usun_to_.onet.pl>

    > Jeśli masz na myśli programy pecetowe to: Nie.
    > Poczytaj o Windows RT.

    Nie wprowadzaj w błąd. Nigdzie nie pisał o Windows RT. 95 % tabletów z
    Windows na rynku, to urządzenia ze "normalnym" Windows, a nie RT. RT to to
    już trup.
    Na tablecie z "normalnym" Windows można uruchomić programy z PC, oczywiście
    te mniej wymagające (zależy od tabletu). Inna sprawa, czy ma to sens.

    Pozdrawiam,
    Marcin G.

  • 5. Data: 2015-08-28 10:51:59
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 28.08.2015 o 07:56, Marcin G. pisze:
    /../
> [...]
    > Na tablecie z "normalnym" Windows można uruchomić programy z PC,
    > oczywiście te mniej wymagające (zależy od tabletu). Inna sprawa, czy ma
    no tak samo jak na zwykłym. A istnieją specjalne wersje np. firefoxa
    na tablet?

  • 6. Data: 2015-08-28 11:21:28
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W gr wchodzą znalezione w Carrefourze:

    1. Toshiba Excite Go AT7-C8

    Nie ma aparatu z przodu, nie ma GPS
    Ma gwarancje door-to-door (ponoć?)

    Na Atomie. Jak to wpływa na dostepność softu pod Androida?

    2. Pentagram quadra mini pro 3g

    Ma miejsce na kartę sim, ma aparat, ma GPS

    Nie wiem jak z gwarancją.

    Jak nie ma door to door to nie biorę. To są jakieś promocje nawet ok 100
    zł taniej.

  • 7. Data: 2015-08-28 11:24:53
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

> [...]
    > Na tablecie z "normalnym" Windows można uruchomić programy z PC,
    > oczywiście te mniej wymagające (zależy od tabletu). Inna sprawa, czy ma

    Kusi mnie to trochę. Z jednej strony podłączasz przez hdmi od
    telewizora. Z drugiej to Windows. Z trzeciej nie jesteś uwiązany przez
    jakieś google play. Z czwartej: to Lark który realnie może nie być
    dostępny.
    http://www.euro.com.pl/ipad-i-tablety-multimedialne,
    d3,e30,h1.bhtml

  • 8. Data: 2015-08-28 11:51:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Smok Eustachy" napisał w wiadomości
    >Jakbym chciał se kupić tablet to sensowny będzie taki z 8 giga
    >pamięci i 1 giga RAM.

    A do czego ten tablet ? Mialo byc sensownie, a tu 8G pamieci ...

    >I pytanie: czy lepiej Androida czy Windows? Czy na takim z Windows i
    >Atomem można uruchamiać zwykłe programy windowsowe?

    Te co mniej wymagajace mozna.
    Oczywiscie tablet musi byc z gatunku odpowiednich - windows to dzis za
    malo.

    Warto do tego dokupic piorko/myszke i klawiature ...

    J.

  • 9. Data: 2015-08-28 13:20:46
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 27 Aug 2015 19:59:00 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:
    > 3. Andek lubi więcej ramu (pamięci operacyjnej) i więcej pamięci
    masowej bo
    > wszystko w nim chodzi na wirtualnych interpreterach Java..

    Uzasadnij po co jvm (już przemilczę ten "interpreter") więcej storage.

    --
    Marek

  • 10. Data: 2015-08-28 13:23:42
    Od: Marek <f...@f...com>

    wrote:
    > Nie przenoś doświadczeń z peceta na tableta. To nie jest to samo.

    Przy windows 10 nie byłbym taki pewien, system podobno już
    zunifikowany jest ( i tylko kompilowany tylko pod dane architektury)
    więc te same mechanizmy, te same problemy.

    --
    Marek