eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsm › Ładownie film lub gra i spadek naładowania?
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 77

  • 11. Data: 2015-08-30 20:16:53
    Temat: Re: Ładownie film lub gra i spadek naładowania?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message
    news:55e3474e$0$4768$65785112@news.neostrada.pl...
    >> Nie zmienia to nic w kwestii tego, że posiadacze Androida
    >> często narzekają właśnie, że oryginalna ładowarka nie
    >> nadąża z podażą bo popyt na energię ich smartfonów jest
    >> tak duży że się nie da uzyskać dodatniego bilansu energii
    >> w czasie gry, w czasie telekonferencji czy nawigacji...
    >> Efekt jest taki, że telefon więcej marnuje prądu niż jest
    >> w stanie zyskać z ładowarki.
    >>
    >> Takich efektów nie ma w iPhone!
    >> Ten system jest efektywny, pracuje w natywnym kodzie,
    >> CPU nie pobiera amperów w czasie gier czy nawigacji
    >> i typowa ładowarka bez problemów radzi sobie z ładowaniem
    >> nawet w czasie pracy i zawsze masz bilans dodatni ładowania.
    >> Niezależnie od tego co robisz na iPhone: gry, Skype, nawigacja.
    >
    > Oj Pszemol, chyba dostales dywidendy od Apple'a
    > lub nowego iP za aktywna "promocje"? ;]
    > Nakreciles sie na iP jak za dawnych czasow.

    Przyznaj obiektywnie że iPhone nie ma tego typu problemów
    co omawiane tutaj nienadążanie ładowarki za potrzebami CPU.


  • 12. Data: 2015-08-30 20:28:05
    Temat: Re: Ładownie film lub gra i spadek naładowania?
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

    > "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:mrvg90$vac$1@dont-email.me...
    >> Pszemol wrote:
    >>
    >>> "rageofhonor" <w...@w...pl> wrote in message
    >>> news:55e2caf9$0$4782$65785112@news.neostrada.pl...
    >>>> Czy to normalne że podczas ładowania telefonu i oglądania filmu
    >>>> na YT lub grania w grę spada naładowanie smartphone'a?
    >>>
    >>> Normalne w ch&*jowych smartfonach z Androidem.
    >>> Zużywają one więcej prądu niż gniazdo USB potrafi dostarczyć.
    >>>
    >>> Tak się nie dzieje w smartfonach Apple.
    >>
    >> mówisz, o tych zabawkach z wykastrowanym prockiem,
    >> zeby się nie przegrzewał?
    >
    > Mówię o tych z Androidem na pokładzie które potrzebują
    > kilku warstw Dalvika aby zrobić nawet najprostsze funkcje...
    > I potem potrzeba osiem rdzeni i 2A prądu z baterii aby
    > zagrać w pasjansa :-)

    chyba na iPhonie :)

    >
    >> a może to klimatyzacja? :)
    >
    > Masti, ile Ty masz lat?
    > Mama Ci pozwala tak późno na koputerze klepać?

    jak widać Tobie pozwala
    Na oko jesteś w wieku moich dzieci :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett


  • 13. Data: 2015-08-30 20:33:18
    Temat: Re: Ładownie film lub gra i spadek naładowania?
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2015-08-30 20:16, Pszemol wrote:
    > "atm" <...@v...pl> wrote in message
    > news:55e3474e$0$4768$65785112@news.neostrada.pl...
    >>> Nie zmienia to nic w kwestii tego, że posiadacze Androida
    >>> często narzekają właśnie, że oryginalna ładowarka nie
    >>> nadąża z podażą bo popyt na energię ich smartfonów jest
    >>> tak duży że się nie da uzyskać dodatniego bilansu energii
    >>> w czasie gry, w czasie telekonferencji czy nawigacji...
    >>> Efekt jest taki, że telefon więcej marnuje prądu niż jest
    >>> w stanie zyskać z ładowarki.
    >>>
    >>> Takich efektów nie ma w iPhone!
    >>> Ten system jest efektywny, pracuje w natywnym kodzie,
    >>> CPU nie pobiera amperów w czasie gier czy nawigacji
    >>> i typowa ładowarka bez problemów radzi sobie z ładowaniem
    >>> nawet w czasie pracy i zawsze masz bilans dodatni ładowania.
    >>> Niezależnie od tego co robisz na iPhone: gry, Skype, nawigacja.
    >>
    >> Oj Pszemol, chyba dostales dywidendy od Apple'a
    >> lub nowego iP za aktywna "promocje"? ;]
    >> Nakreciles sie na iP jak za dawnych czasow.
    >
    > Przyznaj obiektywnie że iPhone nie ma tego typu problemów
    > co omawiane tutaj nienadążanie ładowarki za potrzebami CPU.

    Nie przyznam, poniewaz iPhone'a nie mialem i raczej nie bede mial.
    Natomiast iPad2, ktorego mam nie przejawial tego typu przypadlosci.
    Jednak w 100% nie moglbym powiedziec, ze nie objawi sie w pewnych
    okolicznosciach.
    Jedyna aplikacja, ktora dostarczyla mi tego typu problemow jest CoPilot.
    Nie wyroznia sie grafika, funkcjonalnoscia czy czymkolwiek innym a
    potrafi spowodowac, ze telefon wiecej oddaje niz pobiera.
    Zatem gdybym nie korzystal z tej aplikacji, moglbym smialo powiedziec,
    ze w moich telefonach ten problem nie istnieje.
    Dlatego tez nie moge obiektywnie powiedziec, ze problem ten nie pojawi
    sie w szczegolnej sytuacji w urzadzeniach z iOS.


  • 14. Data: 2015-08-30 20:46:47
    Temat: Re: Ładownie film lub gra i spadek naładowania?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message
    news:55e34c84$0$4789$65785112@news.neostrada.pl...
    > On 2015-08-30 20:16, Pszemol wrote:
    >> "atm" <...@v...pl> wrote in message
    >> news:55e3474e$0$4768$65785112@news.neostrada.pl...
    >>>> Nie zmienia to nic w kwestii tego, że posiadacze Androida
    >>>> często narzekają właśnie, że oryginalna ładowarka nie
    >>>> nadąża z podażą bo popyt na energię ich smartfonów jest
    >>>> tak duży że się nie da uzyskać dodatniego bilansu energii
    >>>> w czasie gry, w czasie telekonferencji czy nawigacji...
    >>>> Efekt jest taki, że telefon więcej marnuje prądu niż jest
    >>>> w stanie zyskać z ładowarki.
    >>>>
    >>>> Takich efektów nie ma w iPhone!
    >>>> Ten system jest efektywny, pracuje w natywnym kodzie,
    >>>> CPU nie pobiera amperów w czasie gier czy nawigacji
    >>>> i typowa ładowarka bez problemów radzi sobie z ładowaniem
    >>>> nawet w czasie pracy i zawsze masz bilans dodatni ładowania.
    >>>> Niezależnie od tego co robisz na iPhone: gry, Skype, nawigacja.
    >>>
    >>> Oj Pszemol, chyba dostales dywidendy od Apple'a
    >>> lub nowego iP za aktywna "promocje"? ;]
    >>> Nakreciles sie na iP jak za dawnych czasow.
    >>
    >> Przyznaj obiektywnie że iPhone nie ma tego typu problemów
    >> co omawiane tutaj nienadążanie ładowarki za potrzebami CPU.
    >
    > Nie przyznam, poniewaz iPhone'a nie mialem i raczej nie bede mial.
    > Natomiast iPad2, ktorego mam nie przejawial tego typu przypadlosci.
    > Jednak w 100% nie moglbym powiedziec, ze nie objawi sie w pewnych
    > okolicznosciach.
    > Jedyna aplikacja, ktora dostarczyla mi tego typu problemow jest CoPilot.
    > Nie wyroznia sie grafika, funkcjonalnoscia czy czymkolwiek innym a potrafi
    > spowodowac, ze telefon wiecej oddaje niz pobiera.
    > Zatem gdybym nie korzystal z tej aplikacji, moglbym smialo powiedziec, ze
    > w moich telefonach ten problem nie istnieje.
    > Dlatego tez nie moge obiektywnie powiedziec, ze problem ten nie pojawi sie
    > w szczegolnej sytuacji w urzadzeniach z iOS.

    Zerknij może dla przypomnienia na wypowiedź inicjującą wątek.
    Omawiamy prosty scenariusz: oglądanie filmu na YT w czasie ładowania.
    Czy w Twoim iPadzie poziom naładowania baterii w takiej sytuacji
    rośnie czy maleje? Czy potrzebujesz mieć dywidendy Apple aby
    powiedzieć prawdę, że w produktach Apple nie ma takiego problemu z YT?
    Nie.


  • 15. Data: 2015-08-30 20:48:45
    Temat: Re: Ładownie film lub gra i spadek naładowania?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:mrvhvl$6n1$1@dont-email.me...
    >>> a może to klimatyzacja? :)
    >>
    >> Masti, ile Ty masz lat?
    >> Mama Ci pozwala tak późno na koputerze klepać?
    >
    > jak widać Tobie pozwala
    > Na oko jesteś w wieku moich dzieci :)

    Czyli to gadanie od rzeczy u Ciebie to starcze zdziecinnienie?


  • 16. Data: 2015-08-30 20:53:59
    Temat: Re: Ładownie film lub gra i spadek naładowania?
    Od: atm <...@v...pl>


    >
    > Zerknij może dla przypomnienia na wypowiedź inicjującą wątek.
    > Omawiamy prosty scenariusz: oglądanie filmu na YT w czasie ładowania.
    > Czy w Twoim iPadzie poziom naładowania baterii w takiej sytuacji
    > rośnie czy maleje? Czy potrzebujesz mieć dywidendy Apple aby
    > powiedzieć prawdę, że w produktach Apple nie ma takiego problemu z YT?
    > Nie.

    Raczej chodzilo mi o Twoj sposob negatywnej kampanii:
    "Normalne w ch&*jowych smartfonach z Androidem.
    Zużywają one więcej prądu niż gniazdo USB potrafi dostarczyć.

    Tak się nie dzieje w smartfonach Apple. "

    Mam wiele roznych telefonow z Androidem i zaden z nich nie rozladowuje
    sie podczas korzystania z YT. Maja pod spodem iOS ladnie przykryty
    najnowsza nakladka zrobiona na wzor Androida? ;]
    http://digg.com/video/ios9-prank-android-iphone
    Pszemol, pisz co chcesz, po prostu zdziwilem sie, ze jeszcze chce Ci sie
    wlasciwie przy kazdej okazji promowac iPhone'a.
    Ja juz sie w tej kwestii zestarzalem, jest mi w zasadzie wszystko jedno
    czego uzywam, byle spelnialo moje oczekiwania.


  • 17. Data: 2015-08-30 22:21:40
    Temat: Re: Ładownie film lub gra i spadek naładowania?
    Od: PlaMa <m...@w...pel>

    W dniu 2015-08-30 o 19:56, Pszemol pisze:

    >>> Normalne w ch&*jowych smartfonach z Androidem.
    >>> Zużywają one więcej prądu niż gniazdo USB potrafi dostarczyć.

    To nie tak.

    Producenci tworzą nowe smartphony (ekrany 5,5", baterie po 3500mAh,
    dualsimy, 8 rdzeni, srety-bzdety ale fajne) by żeby zaspokoić
    zapotrzebowanie energetyczne pracują na nietypowych parametrach - np.
    5.2V zamiast 5.

    Czy to źle? Jak chcesz mieć 6" wyświetlacz w quatrofullhd, z dualsim,
    LTE itp itd to jednak potrzebujesz jakiejś megabaterii żeby te 2 dni
    wytrzymała. Jak masz naładować 3500-4000 mAh w rozsądnym czasie to
    jednak modyfikujesz łądowarki.

    Nie zmienia to faktu, że taki Android będzie się ładował chińskim
    kabelkiem microusb podłączonym do radia w samochodzie. Jednak nie tak
    wydajnie jak w oryginale (co przy pełnym użyciu smartphonu powoduje
    zastyg w % baterii lub nawet spadek naładowania. Mnie osobiście jeszcze
    nigdy się nie zdażyło by na oryginalnej ładowarce i kablu, podłączonych
    do zdrowej sieci energetycznej telefon tracił % zamiast zyskiwać -
    niezależnie jak hardcorowo go męczyłem.

    >>> Tak się nie dzieje w smartfonach Apple.

    Nie dziwię się Twoim doświadczeniom skoro tego badziewia nie idzie
    podłączyć do innego kabla i chyba ładowarki jak ajplowa :)


  • 18. Data: 2015-08-30 22:23:53
    Temat: Re: Ładownie film lub gra i spadek naładowania?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message
    news:55e3515d$0$4781$65785112@news.neostrada.pl...
    >> Zerknij może dla przypomnienia na wypowiedź inicjującą wątek.
    >> Omawiamy prosty scenariusz: oglądanie filmu na YT w czasie ładowania.
    >> Czy w Twoim iPadzie poziom naładowania baterii w takiej sytuacji
    >> rośnie czy maleje? Czy potrzebujesz mieć dywidendy Apple aby
    >> powiedzieć prawdę, że w produktach Apple nie ma takiego problemu z YT?
    >> Nie.
    >
    > Raczej chodzilo mi o Twoj sposob negatywnej kampanii:
    > "Normalne w ch&*jowych smartfonach z Androidem.
    > Zużywają one więcej prądu niż gniazdo USB potrafi dostarczyć.
    >
    > Tak się nie dzieje w smartfonach Apple. "
    >
    > Mam wiele roznych telefonow z Androidem i zaden z nich nie rozladowuje sie
    > podczas korzystania z YT. Maja pod spodem iOS ladnie przykryty najnowsza
    > nakladka zrobiona na wzor Androida? ;]

    Najwyraźniej nie masz ch&*jowych smartfonów z Androidem
    tylko te droższe i lepsze. Czy to takie trudne do zrozumienia?
    Nie napisałem przecież że wszystkie smartony z Androidem są
    ch&*jowe tylko że w tych ch&*jowych smartfonach z Androidem
    jest to normalne.

    > Pszemol, pisz co chcesz, po prostu zdziwilem sie, ze jeszcze chce
    > Ci sie wlasciwie przy kazdej okazji promowac iPhone'a.
    > Ja juz sie w tej kwestii zestarzalem, jest mi w zasadzie wszystko jedno
    > czego uzywam, byle spelnialo moje oczekiwania.

    Właśnie o to chodzi, że iPhone4 spełnia moje oczekiwania, mimo że
    ma już sporo lat - nie ma przypadłości na jakie narzekają tu userzy
    Androida, jak w wątku w którym teraz rozmawiamy. Nic więcej...


  • 19. Data: 2015-08-30 22:33:53
    Temat: Re: Ładownie film lub gra i spadek naładowania?
    Od: PlaMa <m...@w...pel>

    W dniu 2015-08-30 o 20:16, atm pisze:

    > Akurat tutaj Pszemol sobie moze po Androidzie pojezdzic. Snapdragon 810,
    > znajdujacy sie w wiekszosci tegorocznych falgowcow jest niezla grzalka
    > lub tez zostal softwareowo przyciety, zeby sie nie przegrzewac jak np
    > zrobilo HTC. Byly niby rozne rewizje, ale podobno nic nie wniosly w
    > temacie grzania.

    Hmmm... ale to problem Snapdragona nie Androida. Parskanie na robocika
    bo część firm, które produkuje telefony w tym środowisku nie potrafi ich
    rozsądnie zaprojektować, to trochę nie fair.

    To tak jakbym się czepiał Windowsa, że mój intel w lapku się spalił a
    kumplowi na mcbooku cały czas działa... Jest na to jedna odpowiedź -
    było kupić taki sprzęt który jest coś wart. To zaleta androida, możesz
    sobie wybrać z tysiąca firm i miliona modeli - pod potrzeby, kieszeń i gust.

    > Poza tym okreslenie "throttling" pierwszy raz uslyszalem w telefonach z
    > Androidem.

    JA w PC, czy to coś zmienia?

    > Nie wiem czy obnizanie taktowania stosuja rowniez w iP w
    > kazdym razie nie mowi sie o tym tyle.

    No nie wiem, nadal kupowanie 2x słabszego sprzętu, za 6x wyższą cenę, by
    mieć 2/3 funkcjonalności tego drugiego bo 10 modeli z pierdyliarda się
    przegrzewają, a 1/3 z tego pierdyliarda wolniej się ładuje na
    nieoryginalnych podzespołach, to chyba trochę głupie.


  • 20. Data: 2015-08-30 23:05:46
    Temat: Re: Ładownie film lub gra i spadek naładowania?
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2015-08-30 22:33, PlaMa wrote:
    > W dniu 2015-08-30 o 20:16, atm pisze:
    >
    >> Akurat tutaj Pszemol sobie moze po Androidzie pojezdzic. Snapdragon 810,
    >> znajdujacy sie w wiekszosci tegorocznych falgowcow jest niezla grzalka
    >> lub tez zostal softwareowo przyciety, zeby sie nie przegrzewac jak np
    >> zrobilo HTC. Byly niby rozne rewizje, ale podobno nic nie wniosly w
    >> temacie grzania.
    >
    > Hmmm... ale to problem Snapdragona nie Androida. Parskanie na robocika
    > bo część firm, które produkuje telefony w tym środowisku nie potrafi ich
    > rozsądnie zaprojektować, to trochę nie fair.

    Ja to rozumiem, Ty to rozumiesz a ten pan obok, ktory placi za pudelko
    od pasty do zebow juz nie musi. On kupuje telefon z Androidem i ten
    telefon mu sie grzeje. Zreszta mi tez sie to nie podoba, zdecydowana
    wiekszosc telefonow z gornej polki w tym sezonie jest obarczona tym
    problemem, no i sa to telefony z Androidem. Gdyby Pszemol napisal tu, ze
    w iPhone nie ma tego problemu mialby racje. Placac takie pieniadze nie
    czuje sie zobowiazany wnikac gdzie jest problem.



    >
    > To tak jakbym się czepiał Windowsa, że mój intel w lapku się spalił a
    > kumplowi na mcbooku cały czas działa... Jest na to jedna odpowiedź -
    > było kupić taki sprzęt który jest coś wart. To zaleta androida, możesz
    > sobie wybrać z tysiąca firm i miliona modeli - pod potrzeby, kieszeń i
    > gust.

    Oczywiscie, dlatego trzymam sie Androida. Nie ma iPhone'a
    wodoszczelnego, wszystkoodpornego, do niedawna nie bylo tez modelu z
    duzym ekranem, nie ma modelu z duza bateria, wymienna bateria itd.
    Jest tylko wersja metro - slicznie wykonczona i dobrze wypromowana ale
    tez oferujca bardzo dobry user expirience i solidne, ROZSADNIE dobrane
    podzespoly. Bo to co ostatnio robia producenci flagowych telefonow z
    Androidem to zart jakis, juz ktos osiagnal swiety graal czyli 4K?
    A wszystko po to, zeby na 10 minut zalozyc VR okulary, chwile sie
    pobawic i nieco pozniej polozyc je obok okularow 3D dołączanych do
    telewizora, ktore zbieraja kurz od samego zakupu.


    >
    >> Poza tym okreslenie "throttling" pierwszy raz uslyszalem w telefonach z
    >> Androidem.
    >
    > JA w PC, czy to coś zmienia?
    >
    >> Nie wiem czy obnizanie taktowania stosuja rowniez w iP w
    >> kazdym razie nie mowi sie o tym tyle.
    >
    > No nie wiem, nadal kupowanie 2x słabszego sprzętu, za 6x wyższą cenę, by
    > mieć 2/3 funkcjonalności tego drugiego bo 10 modeli z pierdyliarda się
    > przegrzewają, a 1/3 z tego pierdyliarda wolniej się ładuje na
    > nieoryginalnych podzespołach, to chyba trochę głupie.

    Zalezy od punktu widzenia, to samo mozna byloby powiedziec o kims kto
    kupuje Lotusa, po co przeplacac jesli mozna kupic za mniejsze pieniadze
    Nissana czy podkreconego Golfa, ktory go zje w zakresie podstawowych
    parametrow.
    Ktos lubi ten ekosystem, przekonuje go mniejsza tendecja producenta do
    szpiegowania, podoba mu sie design, posiada oficjalnie wbudowany app
    permissions, ceni dlugie wsparcie systemu. Moj jedyny kontakt z serwisem
    Apple'a tez byl bardzo pozytywny: wyslalem iPoda Touch, za jakis czas
    dostalem nowy bez udowadniania, kombinowania itd. Zaden inny serwis mnie
    tak nie usluzyl. Podsumowujac: wolny wybor.

strony : 1 . [ 2 ] . 3 ... 8


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: