  • 1. Data: 2020-01-27 16:17:12
    Temat: Lampa podświetlenia wnętrza
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    Mam problem z lampką podświetlenia wnętrza w Twizy. Konkretnie, że jej
    nie ma :-)

    Zrobiłbym sobie taką, ale nie wiem ile jeszcze mi zejdzie, więc zapytam
    czy może są gotowe?

    Lampka ma załączać się na pewien czas po wejściu i wyłączać przy wyjściu
    czyli jak w każdym samochodzie. Tylko w Twizy nie ma czujnika otwarcia
    drzwi. Możnaby taką lampkę zrobić na to gniazdo zapalniczkowe, że kiedy
    napięcie pojawia się lub zanika to lampka świeci przez np minutę. No ale
    ... trzeba zrobić. A może są takie gotowe?

    Są np cudowne lampki RGB z pilotem http://niusy.pl/@allegro.pl/aa6 , ale
    nic nie wskazuje by miały tę podstawową dla mnie funkcjonalność
    zapalania się przy zmianie zasilania.

  • 2. Data: 2020-01-27 17:36:21
    Od: Kris <k...@g...com>

    https://www.google.com/search?ie=UTF-8&client=ms-and
    roid-google&source=android-browser&q=lampka+do+gniaz
    da+zapalniczki

  • 3. Data: 2020-01-27 18:48:50
    Temat: Re: Lampa podświetlenia wnętrza
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-01-27 17:36, Kris wrote:
    > https://www.google.com/search?ie=UTF-8&client=ms-and
    roid-google&source=android-browser&q=lampka+do+gniaz
    da+zapalniczki

    Która świeci przez jakiś czas jak się podłączy zasilanie i jak się je
    odłączy?

  • 4. Data: 2020-01-27 18:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik kk k...@o...pl.invalid ...

> [...]
    >
    > Są np cudowne lampki RGB z pilotem http://niusy.pl/@allegro.pl/aa6 ,
    > ale nic nie wskazuje by miały tę podstawową dla mnie funkcjonalność

    Dołozyć czujnik otwarcia drzwi to nie problem - kosztuje to moze z 5zł...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Film powinien zaczynać się od trzęsienia ziemi, potem zaś napiecie

  • 5. Data: 2020-01-27 19:00:59
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-01-27 18:59, Budzik wrote:
    > Użytkownik kk k...@o...pl.invalid ...

    > Dołozyć czujnik otwarcia drzwi to nie problem - kosztuje to moze z 5zł...

    W Twizy?

  • 6. Data: 2020-01-27 20:03:38
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2020-01-27 o 16:17, kk pisze:
> [...]
    >
    > Są np cudowne lampki RGB z pilotem http://niusy.pl/@allegro.pl/aa6 , ale
    > nic nie wskazuje by miały tę podstawową dla mnie funkcjonalność

    Przyklejasz latarkę nam rzepa i już masz. Albo kup na aliekspress lampkę
    z czujnikiem światła i ruchu - taniej Ci wyjdzie...
    T.

  • 7. Data: 2020-01-27 20:04:21
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2020-01-27 o 17:36, Kris pisze:
    > https://www.google.com/search?ie=UTF-8&client=ms-and
    roid-google&source=android-browser&q=lampka+do+gniaz
    da+zapalniczki

    To urządzenie, o którym mowa, ma gniazdo zapalniczki? Drzwi nie ma a
    takie gniazdko zamontowali? :-)
    T.

  • 8. Data: 2020-01-27 20:44:37
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-01-27 20:03, T. wrote:

    > Przyklejasz latarkę nam rzepa i już masz. Albo kup na aliekspress lampkę
    > z czujnikiem światła i ruchu - taniej Ci wyjdzie...

    Po co mi ma lampka wykrywać ruch w Twizy?

  • 9. Data: 2020-01-27 21:13:00
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2020-01-27 o 20:44, kk pisze:

    > Po co mi ma lampka wykrywać ruch w Twizy?

    Że wsiadasz :-)
    T.

  • 10. Data: 2020-01-27 21:54:49
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>