  • 1. Data: 2020-01-26 19:09:13
    Temat: Drogówka-ukraińcy na naszych drogach
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    Wrocław, drobna stłuczka na skrzyżowaniu, ukrainiec wymusił pierwszeństwo,
    patrol sprawda dokumenty okazuje się że ma fałszywe prawo jazdy, jechał
    pozyczonym autem, dzwoni po własciciela, który też ma fałszywe prawko :)
    podobno zapłacił za nie 300$, policja obu odwiozła na komisariat :)
    https://www.sadistic.pl/glupi-i-glupszy-wersja-ukrai
    nska-vt509439.htm

    --
    Janusz

  • 2. Data: 2020-01-26 20:48:31
    Temat: Re: Drogówka-ukraińcy na naszych drogach
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-01-26 o 19:09, Janusz pisze:

> [...]
    > pozyczonym autem, dzwoni po własciciela, który też ma fałszywe prawko :)
    > podobno zapłacił za nie 300$, policja obu odwiozła na komisariat :)

    Dlaczego zatrzymali/chcieli zatrzymać dowód rejestracyjny?
    Jakaś szykana dla obcokrajowców.

    A co do podróbek, to nasi rodacy też takie kupują.
    https://dokumencik.eu/index.php/sklep/14/prawo-jazdy
    I też głównie do wyjazdów zagranicznych.
    Na wyspach nawet przechodziły kontrole. Ale tam też matoły
    pracują, najczęściej wystawiają mandaty naszym rodakom na
    nazwisko:PRAWO i imię:JAZDY. I potem takie fajne pisma
    przychodzą do naszej policji o ustalenie sprawcy i ściągnięcie
    należności.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2020-01-26 21:15:27
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.01.2020 o 20:48, RadoslawF pisze:

> [...]
    > nazwisko:PRAWO i imię:JAZDY. I potem takie fajne pisma
    > przychodzą do naszej policji o ustalenie sprawcy i ściągnięcie

    Kiedyś widziałem kwit z parkingu na nazwisko Osobowy;)

    --
    Shrek

  • 4. Data: 2020-01-28 16:12:38
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-01-26 o 20:48, RadoslawF pisze:

    nska-vt509439.htm

    > Dlaczego zatrzymali/chcieli zatrzymać dowód rejestracyjny?
    Potłuczona lampa, nie wiem czy koło nie blokowane przez wygięty
    zderzak/nadkole.
    Ale w końcu nie zatrzymali bo kazali dzwonić po drugiego kierowcę.

    > A co do podróbek, to nasi rodacy też takie kupują.
    > https://dokumencik.eu/index.php/sklep/14/prawo-jazdy
    > I też głównie do wyjazdów zagranicznych.
    No cóż, jak się chce mieć kłopoty to droga wolna.

> [...]
    > nazwisko:PRAWO i imię:JAZDY. I potem takie fajne pisma
    > przychodzą do naszej policji o ustalenie sprawcy i ściągnięcie

    Za to nasi mają lampy UV i wyłapują bez problemu takich gagatków.

    --
    Janusz

  • 5. Data: 2020-01-28 16:25:14
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-01-28 o 16:12, Janusz pisze:

    > Potłuczona lampa, nie wiem czy koło nie blokowane przez wygięty
    > zderzak/nadkole.
    > Ale w końcu nie zatrzymali bo kazali dzwonić po drugiego kierowcę.

    Auta mieli nie zatrzymywać, dowód już tak.

    > No cóż, jak się chce mieć kłopoty to droga wolna.

    > Za to nasi mają lampy UV i wyłapują bez problemu takich gagatków.

    Może te ich są gorszej jakości, nie podejżewam żeby policja WB
    takich lampek nie miała.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2020-01-31 12:30:01
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-01-28 o 16:25, RadoslawF pisze:

    > Może te ich są gorszej jakości, nie podejżewam żeby policja WB
    > takich lampek nie miała.

    Nie mają broni, to dlaczego mieliby mieć lampki. Bobby jest od
    tłumaczenia turystom jak dojść na dworzec.

  • 7. Data: 2020-01-31 15:24:23
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-01-31 o 12:30, Poldek pisze:

    > Nie mają broni, to dlaczego mieliby mieć lampki. Bobby jest od
    > tłumaczenia turystom jak dojść na dworzec.

    Bobbies nie sprawdza pojazdów ani PJ, robi to policja bez tych
    kasków do których wolno się zsikać ciężarnej kobiecie.
    I te patrole mają wszystko łącznie z bronią.
    Pojedź i daj się skontrolować ichniej drogówce, zatrzymują
    każdego kto na ich oczach popełni wykroczenie a bywa że
    i za dziwne zachowanie.

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2020-07-22 00:22:25
    Od: u...@o...pl

    W dniu wtorek, 28 stycznia 2020 16:31:08 UTC+1 użytkownik RadoslawF napisał:

    > Auta mieli nie zatrzymywać, dowód już tak.

    > Może te ich są gorszej jakości, nie podejżewam żeby policja WB
    > takich lampek nie miała.
    >

    > Pozdrawiam

    palant z ciebie

    palanta nie pozdrawiam:))))))))))))))

  • 9. Data: 2020-07-22 07:15:34
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 31.01.2020 o 14:24, RadoslawF pisze:
    > Pojedź i daj się skontrolować ichniej drogówce, zatrzymują
    > każdego kto na ich oczach popełni wykroczenie a bywa że
    > i za dziwne zachowanie.

    od tego jest policja - ma wyeliminować z drogi niebezpieczne osobniki, a
    nie czaić się w krzakach bo nowe ograniczenie postawili.
    I nie - za +10mil na autostradzie nie zatrzymują i dużo częściej stosują
    pouczenia (bo światła czy znaku każdy może nie zauważyć, nie mówiąc już
    o tym, że jeździsz na czuja bo często nie wiesz który pas wybrać i
    skręcasz ze złego pasa- w Polsce nie do pomyślenia, bo zaraz by ktoś
    polował na takim skrzyżowaniu...)

    Lukasz