  • 1. Data: 2020-01-27 09:51:39
    Temat: Duże kombi na 5 osób
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Czołem,

    Znacie jakieś kombi z bardzo dużym bagażnikiem (będzie jeździć owczarek
    niemiecki) i normalną, 3-osobową kanapą z tyłu? Ford S-Max nie daje rady
    (kufer za krótki, przy psie zostaje zero miejsca na bagaż), Insignia Tourer
    z kolei ma z tyłu 2,5 miejsca zamiast 3. Szukałem Voyagerów. Odyssey itp.,
    ale się poddałem - albo padliny, albo za drogie.
    Budżet 30 tys, więc celuję w segment aut 8- do 10-letnich.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 2. Data: 2020-01-27 10:00:13
    Temat: Re: Duże kombi na 5 osób
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 27 stycznia 2020 09:51:38 UTC+1 użytkownik Maciek napisał:
> [...]
    > ale się poddałem - albo padliny, albo za drogie.
    > Budżet 30 tys, więc celuję w segment aut 8- do 10-letnich.
    Peugeot 307 zerknij

  • 3. Data: 2020-01-27 10:13:39
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Toyota, bez "tunelu" pod nogami środkowego pasażera?

    -----

  • 4. Data: 2020-01-27 10:21:55
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 27 Jan 2020 01:00:13 -0800 (PST), Kris napisał(a):

    > Peugeot 307 zerknij

    Mimo wszystko trochę za mały.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 5. Data: 2020-01-27 10:22:21
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 27 Jan 2020 10:13:39 +0100, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > Toyota, bez "tunelu" pod nogami środkowego pasażera?

    Ale jaka? Avensis?

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 6. Data: 2020-01-27 10:31:15
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2020-01-27 o 09:51, Maciek pisze:

> [...]
    > ale się poddałem - albo padliny, albo za drogie.
    > Budżet 30 tys, więc celuję w segment aut 8- do 10-letnich.

    Doblo. W wersji max zmieścisz budę dodatkowo dla tego owczarka.
    Budżetu ci jeszcze zostanie:)

  • 7. Data: 2020-01-27 10:42:49
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 27.01.2020 o 10:31, sirapacz pisze:
    > Doblo. W wersji max zmieścisz budę dodatkowo dla tego owczarka.
    > Budżetu ci jeszcze zostanie:)
    Tyle, że Doblo ma tylną kanapę z prawie pionowo postawionym oparciem i
    dosyć twardą. Do Włoch na narty jednak udało się dojechać bez odcisków ;-)
    Jacek

  • 8. Data: 2020-01-27 10:48:23
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Tyle, że Doblo ma tylną kanapę z prawie pionowo postawionym oparciem i
    > dosyć twardą. Do Włoch na narty jednak udało się dojechać bez odcisków ;-)
    > Jacek

    Nikt u mnie nie narzekał na kanapę - wręcz przeciwnie. Natomiast jest
    tak szeroko że wchodzą 3 foteliki dziecięce obok siebie a od obu
    krawędzi kanapy do drzwi jest jeszcze ciut miejsca. Na tyle dużo, że
    jadąc na wakacje pomiędzy fotelikiem a drzwiami mogę położyć malutki
    plecaczek z zabawkami czy jakieś koce. Generalnie po jakichś 5 latach
    myślę, że max byłby fajniejszy bo duży bagażnik bardzo rozleniwia i
    rozpuszcza:)

  • 9. Data: 2020-01-27 11:05:44
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 27 Jan 2020 10:48:23 +0100, sirapacz napisał(a):

    > Nikt u mnie nie narzekał na kanapę - wręcz przeciwnie. Natomiast jest
    > tak szeroko że wchodzą 3 foteliki dziecięce obok siebie a od obu
    > krawędzi kanapy do drzwi jest jeszcze ciut miejsca.

    A jak z miejscem na nogi, wyciszeniem wnętrza, ogólnym komfortem pasażerów
    i kierowcy?
    U mnie z tyłu jeździ już tylko jeden fotelik, reszta ma 145 i 175 cm
    wzrostu.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 10. Data: 2020-01-27 12:50:54
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > A jak z miejscem na nogi, wyciszeniem wnętrza, ogólnym komfortem pasażerów
    > i kierowcy?

    dupy nie urywa. 1.9JTD na autostradzie dość moco hałasuje (ma
    aerodynamikę sześcianu;)). Tak więc hałas jest - aczkolwiek o dziwo
    mniejszy niż przy moim punciaku 1.3jtd ale u niego chyba wiek i wydech
    robią swoje.

    > U mnie z tyłu jeździ już tylko jeden fotelik, reszta ma 145 i 175 cm
    > wzrostu.

    Na nogi jest miejsca na tyle dużo, że jadąc autostradą (o ile mnie
    pamięć nie myli a1 gdy jeszcze mopów nie było) jedno moje dziecie robiło
    sobie siusiu na nocniku normalnie siedząc na nim na podłodze. Nikt na
    nogi nie narzekał ale jak masz 2m i odsuniesz fotel kierowcy na maksa do
    tyłu to fakt - będzie ciasno. Ja z takiej pozycji nie dosięgam nogami do
    pedałów:)

    To wszystko mówię o doblo z 2007 - nowszy jest raczej napewno cichszy
    (macałem go tylko w salonie) i raczej ciaśniejszy (choć wymiary ma
    większe). Tak naprawdę to musiałbyś sobie wsiąść do takiego z przodu i z
    tyłu i samemu ocenić.

    Mnie jako kierowcy jeździ się nim dobrze - na długich trasach spisuje
    się prawie doskonale. Prawie - bo realna maksymalna prędkość to 140kmph.
    Rozbujasz go bez problemu do 170, ale hałas i spalanie cię zniechęcą
    (choć i tak spala wg mnie malutko). Boczne podmuchy mogą być niefajne
    jak mocno wieje - waży tylko 1300kg....
    Tylne okna są w zasadzie nieotwieralne (teoretycznie można w praktyce
    jest to debilnie rozwiązane i ciężko chodzą).

    ma PAWLACZ! :D idealne miejsce na kitranie żarcia na drogę czy
    podręcznych przedmiotów jak ręczniki papierowe itd. Doprowadziłem tam
    zasilanie i mogę tam ładować telefony i jest tam CB (choć uważam, ze
    obecnie jest niemal całkowicie zbędne).