  • 1. Data: 2020-01-25 14:53:59
    Temat: TV4 Drogówka 2020.01.2513:55
    Od: 'TomN' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Wlazła baba na przejście na czerwonym dla pieszych i...

    Samochody sie zatrzymały, ale motorkiem nie zdążył...

    Winny wg policajów motocyklista, bo odległości nie zachował

    Piesza nieostrożna, a policaj stwierdzi, ze skoro się samochody zatrzymały,
    to i on się powinien zatrzymać i mandat za niedostosowanie prędkości...
    A prawda taka, że było czewrwone, samochody stały, zaswieciło sie zielone
    samochody ruszyły, babcia wlazła...

    I komentarz, że łażenia po czerwonym nie ma sutków...

    Czyli mozna na czerwonym zapierdalać/łazić byle bez skutku. Nagrałem na
    wszystkich możliwych mediach, łącznie z TV.

    --
    'Tom N'

  • 2. Data: 2020-01-25 16:11:14
    Temat: Re: TV4 Drogówka 2020.01.2513:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 25 Jan 2020 14:53:59 +0100, 'TomN' napisał(a):
    > Wlazła baba na przejście na czerwonym dla pieszych i...
    > Samochody sie zatrzymały, ale motorkiem nie zdążył...
    > Winny wg policajów motocyklista, bo odległości nie zachował

    Ale w co przywalil - w piesza, czy w samochod ?

> [...]
    > to i on się powinien zatrzymać i mandat za niedostosowanie prędkości...
    > A prawda taka, że było czewrwone, samochody stały, zaswieciło sie zielone

    Ale samochody sie jakos zatrzymaly :-)

    > I komentarz, że łażenia po czerwonym nie ma sutków...
    >
    > Czyli mozna na czerwonym zapierdalać/łazić byle bez skutku. Nagrałem na
    > wszystkich możliwych mediach, łącznie z TV.

    jak widac - łazic mozna, zapierdalac ... nawet na zielonym nie mozna
    :-)

    J.

  • 3. Data: 2020-01-25 16:17:05
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.01.2020 o 16:11, J.F. pisze:

    > Ale samochody sie jakos zatrzymaly :-)

    No właśnie. Generalnie wina motocyklisty - pamiętać, że trzeba trzymać
    odstęp bo wbrew pozorom dwukółki na ogół słabo hamują. Co innego, gdyby
    piesza wylazła motocykliście...

    --
    Shrek

  • 4. Data: 2020-01-25 19:05:11
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    > Ale w co przywalil - w piesza, czy w samochod ?

    > Ale samochody sie jakos zatrzymaly :-)

    Bo mają 4 koła i lepiej hamują.

  • 5. Data: 2020-01-25 20:01:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 25 Jan 2020 19:05:11 +0100, Cavallino napisał(a):

    > Bo mają 4 koła i lepiej hamują.

    No to trzeba dostosowac predkosc do swojego pojazdu :-P

    J.

  • 6. Data: 2020-01-26 03:37:51
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2020-01-25 o 14:53, 'TomN' pisze:

    > Czyli mozna na czerwonym zapierdalać/łazić byle bez skutku. Nagrałem na
    > wszystkich możliwych mediach, łącznie z TV.

    Pieszy na przejściu dla pieszych ZAWSZE ma pierwszeństwo, bez znaczenia
    jest czy wszedł na nie na zielonym czy czerwonym - dostanie mandat za
    przekroczenie sygnalizatora ale to wszystko. Skoro wszyscy dali radę
    zachować szczególną ostrożność i nie przejechali pieszego a jeden pajac
    go potrącił to wina kierowcy motocykla jest raczej jasna.

  • 7. Data: 2020-01-26 08:47:04
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    Tylko jeśli zapakował w inny pojazd. Przy wtargnięciu wali w babine i koniec. Chyba
    że sąd w Bolanda chce zakwestionować prawa fizyki (co mnie wcale nie zdziwi)

  • 8. Data: 2020-01-26 09:04:15
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.01.2020 o 03:37, PlaMa pisze:

    > Pieszy na przejściu dla pieszych ZAWSZE ma pierwszeństwo, bez znaczenia
    > jest czy wszedł na nie na zielonym czy czerwonym - dostanie mandat za
    > przekroczenie sygnalizatora ale to wszystko.
    Jesteś pewny? Była już kiedyś dyskusja na temat czy po przejechaniu
    świateł obowiązuje zasada prawej ręki;)

    --
    Shrek

  • 9. Data: 2020-01-26 10:57:18
    Od: 'TomN' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    PlaMa w

    > Pieszy na przejściu dla pieszych ZAWSZE ma pierwszeństwo, bez znaczenia
    > jest czy wszedł na nie na zielonym czy czerwonym - dostanie mandat za
    > przekroczenie sygnalizatora ale to wszystko.

    Mówisz, że przepis o wyższości świąt...#wróć świateł nad przepisami ogólnymi
    dotyczącymi pierwszeństwa nie obowiązuje na przejściu?
    Podasz podstawę prawną?

    > Skoro wszyscy dali radę
    > zachować szczególną ostrożność i nie przejechali pieszego a jeden pajac
    > go potrącił

    Sam jesteś, pajac, nigdzie nie napisałem, że piesza została potrącona.

    --
    'Tom N'

  • 10. Data: 2020-01-26 11:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik PlaMa b...@w...pl ...

> [...]
    > Skoro wszyscy dali radę zachować szczególną ostrożność i nie
    > przejechali pieszego a jeden pajac go potrącił to wina kierowcy

    Z tym pierwszenstwem to zart rozumiem?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Mężczyzna musi trzy rzeczy w życiu zrobić...