  • 1. Data: 2009-02-11 21:37:07
    Temat: Re: Lampa studyjna
    Od: "Arkadiusz Stopa" <a...@z...pl>

    Użytkownik "Schwarz" <s...@c...pl> napisał w wiadomości
    news:slrngp8psi.97n.spam@cert.pl...
    > Zastanawiam się nad kupnem dwóch lamp studyjnych w cenie do 400zł za
    > sztuke myślałem na początku o
    > F&V Mini Flash 120Ws
    > CY-100MR
    > Delicacy 180Ws
    > QQ 150 Pro Digital Flash
    > Chciał zastąpić stare wysłużone sunpack-i które są montowane w sanki
    > i nie posiadają totalnie żadnej regulacji mocy.
    > Niestety mam mały dylemat bo dostałem F&V 120Ws która okazała się być
    > dużo słabsza od np. Speedlite 480EZ który jest zasilany z 4xAA.
    ----------------------
    Canon nie robił takiej lampy, może piszesz o 480EG?

    Przy ew. porównywaniu uwzględnij jeszcze kąty świecenia
    lampy. Raczej nie warto porównywać lampy studyjnej z montowaną
    na sankach, wyjdzie, że studyjne mają mały zasięg mimo względnie
    dużej energii błysku. Ale zapnij lampkę aparatową do softboxa
    i wtedy możesz porównywać ze studyjną. Wymienione wyżej tanie
    lampki mają po ok. 100 Ws (QQ 150 nie wiem). Mogę dodać do
    kompletu jeszcze KH-120M, która też ma mieć niby 120 Ws a w
    instrukcji jak byk stoi 100 Ws, pojemność kondensatorów również
    to potwierdza. Jeśli potrzebujesz coś taniego i niezawodnego
    mogę polecić CY-200K: http://www.allegro.pl/item553054267.html
    Kolega męczy taką już parę lat - zero problemów. Łatwo dostępne
    i tanie modyfikatory.

    --

    Pozdrawiam Serdecznie!

    Arkadiusz Stopa

    <stopa małpka post kropka pl> tel. 0897633408
    Mała Galeria Makrofotografii http://www.stopa.cso.pl

  • 2. Data: 2009-02-12 18:16:50
    Temat: Lampa studyjna
    Od: Schwarz <s...@c...pl>

[...]

    Możecie mi polecić jakąś lampę ?

    --
    Schwarz . Gentoo @gmail.com

  • 3. Data: 2009-02-13 09:48:41
    Od: "Robert" <r...@u...com.pl>

> [...]
    >
    > Niestety mam mały dylemat bo dostałem F&V 120Ws która okazała się być
    > dużo słabsza od np. Speedlite 480EZ który jest zasilany z 4xAA.

    hmm, ma być super dobrze i prawie za darmo?
    i to jeszcze w czasie, kiedy złotówka mocno spadła ;-)))