  • 1. Data: 2009-02-12 17:51:32
    Temat: Lumix LX3
    Od: "Anatol Swawolny" <A...@w...pl>

    Co się dzieje z tym apartem? Nigdzie nie mają na stanie. Gdzie go kupić?

    Swawolny

  • 2. Data: 2009-02-12 18:44:05
    Temat: Re: Lumix LX3
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    Anatol Swawolny wrote:
    > Co się dzieje z tym apartem? Nigdzie nie mają na stanie.

    Wyglada na to, ze go wycofali. Powod? Kto wie... moze szykuja cos nowego z
    ogniskowa 24 mm. Albo byl zbyt drogi w produkcji (choc nie widze powodu,
    dla ktorego mialby byc - wszak i tak byl drogi).
    Swoja droga przez moment rozwazalem jego zakup, ale uznalem, ze sam
    szeroki kat to za malo - taka ogniskowa przydaje sie w specyficznych
    sytuacjach, a innych szczegolnie duzych atutow LX3 nie ma. W sumie chyba
    ciekawszy wybor to FX150, ale jego rowniez trudno dostac.

    k,

  • 3. Data: 2009-02-12 19:10:02
    Od: "<gkrzych>" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik "KILu" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    nigdzie?
    a na pixmani jest przecież dostępny
    http://www.pixmania.com/pl/pl/1728267/art/panasonic/
    lumix-dmc-lx3-czarny.html

    pozdrawiam
    gkrzych

  • 4. Data: 2009-02-12 19:30:37
    Od: "Anatol Swawolny" <A...@w...pl>

    gkrzych napisał:

    > nigdzie?
    > a na pixmani jest przecież dostępny
    > http://www.pixmania.com/pl/pl/1728267/art/panasonic/
    lumix-dmc-lx3-czarny.html

    Na Pixmanii nie było go przez długi czas. Przed świętami najniższa cena
    była właśnie u nich (1400zł). Parę dni temu nawet sprawdzałem i wciąż go
    nie było. Czyżby aparaty znowu pojawiły się w sprzedaży. Zwariować mozna
    z tymi plotkami o wycofaniu z rynku :/

    swawolny

  • 5. Data: 2009-02-13 07:38:02
    Od: "...::QRT::..." <n...@...mejla>

    Dnia Thu, 12 Feb 2009 20:30:37 +0100, Anatol Swawolny napisał(a):

> [...]
    > była właśnie u nich (1400zł). Parę dni temu nawet sprawdzałem i wciąż go
    > nie było. Czyżby aparaty znowu pojawiły się w sprzedaży. Zwariować mozna

    ZTCW to sie poprostu bardzo dobrze sprzedaje i popyt przewyższa podaż oraz
    moce produkcyjne.

    --
    www.warszawski.info

  • 6. Data: 2009-02-13 07:49:57
    Od: j...@a...at

    On 12 Feb., 19:44, "KILu" <b...@w...pl> wrote:

> [...]
    > sytuacjach, a innych szczegolnie duzych atutow LX3 nie ma. W sumie chyba
    > ciekawszy wybor to FX150, ale jego rowniez trudno dostac.

    wyglada na to ze slabnaca zlotowka czyni import do POlski malo
    interesujacym.
    Interesujacy za to staje sie export.
    A i pewnie importerzy nie sa tak szczodrze kredytowani przez banki jak
    wczesniej.

    XX

  • 7. Data: 2009-02-13 08:49:06
    Od: zibis <z...@W...pl>

    W dniu 12/02/2009 19:44, KILu pisze:
> [...]
    [...]
> [...]
    > sytuacjach, a innych szczegolnie duzych atutow LX3 nie ma. W sumie chyba
    > ciekawszy wybor to FX150, ale jego rowniez trudno dostac.

    ja też zastanawiam sie nad kupnem LX3.
    czy mógłbyś sprecyzować z jakiego powodu FX150 jest lepszym wyborem?

    --
    Zbyszek

  • 8. Data: 2009-02-13 14:10:55
    Od: "JR" <j...@w...pl>

    Użytkownik "...::QRT::..." :

    > ZTCW to sie poprostu bardzo dobrze sprzedaje i popyt przewyższa podaż
    > oraz
    > moce produkcyjne.

    to świetna wiadomość! może już niedługo będziemy cieszyć się
    kompaktami, nie mającymi matryc np. 20Mpx, i z których fotki w JPG,
    będą na tyle dobre, że nie trzeba będzie posługiwać się metodą
    Janka M., zmniejsznia obrazu wołanego z RAWów, aby uzyskiwać
    przyzwoite technicznie zdjęcia;
    to będą czasy!!! zacieram ręce i czekam...

    --
    pzdr.
    JR

  • 9. Data: 2009-02-13 14:38:13
    Od: Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid>

    JR pisze:

    > to świetna wiadomość! może już niedługo będziemy cieszyć się
    > (...) to będą czasy!!! zacieram ręce i czekam...

    Nie ciesz się za wcześnie. Zaraz dobiorą się do tego marketoidy,
    albo pod pretekstem że "nie można zostawiać wszystkiego w rękach
    technicznych", albo pod pretekstem że "trzeba sukces wykorzystać"
    - będą w kolejnych 10 modelach aparatów wprowadzać po jednej-dwie
    użyteczne cechy tego aparatu...

    Pozdr,
    --
    ŁK

    P.S. Właśnie kupiłem LX3 i jestem zadowolony.

  • 10. Data: 2009-02-13 14:51:03
    Od: "...::QRT::..." <n...@...mejla>

    Dnia Fri, 13 Feb 2009 15:38:13 +0100, Lukasz Kozicki napisał(a):

> [...]
    > technicznych", albo pod pretekstem że "trzeba sukces wykorzystać"
    > - będą w kolejnych 10 modelach aparatów wprowadzać po jednej-dwie

    ja tam mysle ze panasonic zrobił pierwszy od kilku lat przyzwoity kompakt
    na rynku i ze zostalo to raczej zauważone przez konkurencje która wolała
    dodać gps czy pchać kolejne mpx niż zrobić poprostu aparat z jasnym
    obiektywem.
    W koncu to klienci głosują swymi portfelami.

    --
    www.warszawski.info