  • 1. Data: 2012-08-14 22:50:21
    Temat: Łańcuch
    Od: shaadefox <shaadefox@_NOSPAM_gmail.com>

    Witajcie, po długiej selekcji wybrałem trzy łańcuchy. Może ktoś z Was
    posiada jeden z nich i może podzielić się opinią, albo wie z której firmy
    można brać, a którą omijać.

    HARTMANN Chain Lock 1100:
    http://www.moto-akcesoria.pl/lancuch-hartmann-chain-
    lock-1100,p,53773#!prettyPhoto

    Abus Steel-O-Chain 8210:
    http://www.motocykle.katowice.pl/sklep/index.php?idz
    _do=sklep&id_kat=121&id_produktu=2074&id_producent=0

    Oxford Hardcore XL:
    http://www.4motos.pl/pl/p/Oxford-Hardcore-XL-1.5m/51
    4

  • 2. Data: 2012-08-14 23:02:52
    Temat: Re: Łańcuch
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "shaadefox" <shaadefox@_NOSPAM_gmail.com> napisał w wiadomości
    z.pl...
    > Witajcie, po długiej selekcji wybrałem trzy łańcuchy. Może ktoś z Was
    > posiada jeden z nich i może podzielić się opinią, albo wie z której firmy

    popytaj jeszcze tego goscia, moze jeszcze ma
    http://allegro.pl/zapiecie-lancuch-pancerny-crivit-3
    -klucze-diodaled-i2468522512.html

    to samo a troche taniej

  • 3. Data: 2012-08-14 23:12:57
    Od: "?(?.?)? ? ???" <s...@g...com>

    W dniu 2012-08-14 22:50, shaadefox pisze:
    > Abus Steel-O-Chain 8210:
    > http://www.motocykle.katowice.pl/sklep/index.php?idz
    _do=sklep&id_kat=121&id_produktu=2074&id_producent=0

    Tylko Abus.
    Tylko inny model.
    Np.: http://kut.as/uancuch-abus

    --
    ???$ ?? ?????$

  • 4. Data: 2012-08-15 11:40:29
    Od: shaadefox <shaadefox@_NOSPAM_gmail.com>

    Ook. Dzięki za odpowiedzi. Też skłaniałem się do Abusa, ale z drugiej
    strony ma on najcieńsze ogniwa 8mm, więc mam tutaj wątpliwości.
    Jeśli chodzi o ten Crivit to ciekawe z czego jest ta kłódka, bo łańcuch
    może być hartowany, ale żeby kłódka wytrzymała..
    Ten Abus jest niezły, ale nie ma gwarancji jak długo wytrzyma, a 1700zł
    wyrzucić w błoto to kiepska perspektywa ;)

  • 5. Data: 2012-08-15 22:38:43
    Od: shaadefox <shaadefox@_NOSPAM_gmail.com>

    ╯(ಠ.ಠ)╯ ︵ ┻━┻ napisal

    http://www.motocykle.katowice.pl/sklep/index.php?idz
    _do=sklep&id_kat=121&id_produktu=2074&id_producent=0

    > Tylko Abus.
    > Tylko inny model.
    > Np.: http://kut.as/uancuch-abus

    A zobacz no ten. Myślę, że ciekawa opcja, nie?
    Abus Granit CityChain X-Plus 1060
    http://www.sklep-motocyklowy.com.pl/lancuch-abus-gra
    nit-citychain-xplus-1060-140cm-p-5447.html

  • 6. Data: 2012-08-15 22:48:01
    Od: "?(?.?)? ? ???" <s...@g...com>

    W dniu 2012-08-15 22:38, shaadefox pisze:
    > A zobacz no ten. Myślę, że ciekawa opcja, nie?
    > Abus Granit CityChain X-Plus 1060

    Ogólnie produkty Abus z serii Granit są warte zaufania.
    Zostaje tylko wyhaczyć po jak najlepszej cenie.

    --
    ???$ ?? ?????$

  • 7. Data: 2012-08-16 07:23:01
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-08-15 22:38, shaadefox pisze:

    > A zobacz no ten. Myślę, że ciekawa opcja, nie?
    > Abus Granit CityChain X-Plus 1060

    A po kilku miesiacach i tak dojdziesz do wniosku ze wozenie ciezkiego
    (pewnie sporo ponad 5kg) lancucha ktory dodatkowo zabiera sporo miejsca
    jest nieergonomiczne. I lancuch bedzie lezakowac w garazu.

    pozdr
    newrom
    --
    DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601

  • 8. Data: 2012-08-16 08:47:45
    Od: "?(?.?)? ? ???" <s...@g...com>

    > A po kilku miesiacach i tak dojdziesz do wniosku ze wozenie ciezkiego
    > (pewnie sporo ponad 5kg) lancucha ktory dodatkowo zabiera sporo miejsca
    > jest nieergonomiczne. I lancuch bedzie lezakowac w garazu.

    Nieergonomiczne?
    Czy 5-7 kg to dużo?
    Oddajesz łańcuch do złotnika.
    Odbierasz, wieszasz na szyi i się lansujesz.
    Na czas lansowania na torze ściągnąć przecież możesz.
    Sami czarnowidze na tym forumie; może latajcie, póki: t < 21 XII'12?

    --
    ???$ ?? ?????$

  • 9. Data: 2012-08-16 10:13:41
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-08-16 08:47, "?(?.?)? ? ???" pisze:

    > Nieergonomiczne?
    > Czy 5-7 kg to dużo?

    Wozisz taki lancuch na motocyklu? Sprawdziles upierdliwosc osobiscie ?
    Ja wozilem i sprawdzilem, dosc szybko sie nudzi. Zwlaszcza jesli zajmuje
    caly schowek pod siedzeniem albo zajmuje potrzebne miejsce w kufrze.

    > Oddajesz łańcuch do złotnika.
    > Odbierasz, wieszasz na szyi i się lansujesz.

    Musi sie swietnie komponowac z frotka na rece.

    > Na czas lansowania na torze ściągnąć przecież możesz.

    na torze blotnistym mozna owinac kola zeby sie motór nie slizgal.

    > Sami czarnowidze na tym forumie; może latajcie, póki: t < 21 XII'12?

    itam, pozniej sie zapisze do jakiejs bandy i bede pycil na racie jak
    kolesie w madmaxie.

    pozdr
    newrom
    --
    DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601

  • 10. Data: 2012-08-16 19:25:46
    Od: shaadefox <shaadefox@_NOSPAM_gmail.com>

    Roman Niewiarowski napisal

> [...]
    > (pewnie sporo ponad 5kg) lancucha ktory dodatkowo zabiera sporo miejsca
    > jest nieergonomiczne. I lancuch bedzie lezakowac w garazu.

    Czekałem na tego typu komentarz :> W ogóle poco kupować jakikolwiek
    łańcuch skoro każdy jest do przecięcia.
    Chcę kupić łańcuch, żeby jeszcze lepiej ubezpieczyć moto i żeby być
    spokojnym, a nie co 5 minut latać do okna. Poza tym łańcuch można wozić
    pod siedzeniem, więc nikomu to nie będzie przeszkadzać.