  • 1. Data: 2012-08-14 09:26:22
    Temat: instalacja wsk 125 6v
    Od: zyleta515 <dibos515@_NOSPAM_gmail.com>

    Mam taki problem bo nie wiem jak podlaczyc instalacje elektryczna pod 6v
    jest duzo tego ale zaden post nie jest o tym ze jest zalozona cewka
    butelkowa a wlasnie mam taka i mam takie pytanie jak to zrobic i co
    potrzebuje cewke butelkowa 6v mam i akumulator 6v no i cewke od ladowania
    co jeszcze?

  • 2. Data: 2012-08-14 09:41:08
    Temat: Re: instalacja wsk 125 6v
    Od: "?(?.?)? ? ???" <s...@g...com>

    W dniu 2012-08-14 09:26, zyleta515 pisze:
> [...]
    > butelkowa a wlasnie mam taka i mam takie pytanie jak to zrobic i co
    > potrzebuje cewke butelkowa 6v mam i akumulator 6v no i cewke od

    Cewnik.

    --
    ???$ ?? ?????$

  • 3. Data: 2012-08-14 10:22:18
    Od: Kuczu <q...@g...com>

> [...]
    > butelkowa a wlasnie mam taka i mam takie pytanie jak to zrobic i co
    > potrzebuje cewke butelkowa 6v mam i akumulator 6v no i cewke od

    przerywacz

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 4. Data: 2012-08-14 10:32:52
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-08-14 10:22, Kuczu pisze:

    > przerywacz

    No i kondensator of kors.

  • 5. Data: 2012-08-14 12:28:15
    Od: zyleta515 <dibos515@_NOSPAM_gmail.com>

    Kuczu napisal

    > No i kondensator of kors.

    wiem przeciez to jest oczywiste ze juz mam to zalozone tylko co jeszcze
    czy bezpiecznik czy co

  • 6. Data: 2012-08-14 12:36:06
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-08-14 12:28, zyleta515 pisze:

    > wiem przeciez to jest oczywiste ze juz mam to zalozone tylko co jeszcze
    > czy bezpiecznik czy co

    Nic wiecej. Do prawidlowego dzialania zaplonu bateryjnego potrzebujesz
    tylko aku, cewke, i przerywacz z kondensatorem. Oczywiscie calosc nalezy
    podlaczyc poprzez stacyjke lub jakis wylacznik zaplonu aby latwo to bylo
    zgasic. Wiecej niczego Ci do szczescia nie potrzeba.

  • 7. Data: 2012-08-14 14:18:25
    Od: Ivam <filipz@WYTNIJ_TO_poczta.fm>

    On Tue, 14 Aug 2012 12:36:06 +0200, Kuczu <q...@g...com> wrote:
    > podlaczyc poprzez stacyjke lub jakis wylacznik zaplonu aby latwo to
    bylo
    > zgasic. Wiecej niczego Ci do szczescia nie potrzeba.

    Ja miałem włącznik od zepsutej pralki. Co jakiś czas bez powodów
    silnik gasł;)

    --

    pzdr:
    Ivam

  • 8. Data: 2012-08-14 17:33:07
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości

    > Nic wiecej. Do prawidlowego dzialania zaplonu bateryjnego potrzebujesz
    > tylko aku, cewke, i przerywacz z kondensatorem. Oczywiscie calosc nalezy

    opowiedz coś więcej o potrzebie akumulatora do pracy silnika w WSK 125

  • 9. Data: 2012-08-14 17:53:06
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-08-14 17:33, Arbiter pisze:
    > U?ytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisa? w wiadomo?ci

    > opowiedz co? wi?cej o potrzebie akumulatora do pracy silnika w WSK 125

    Zaplon bateryjny - slowo klucz

    Zawsze byla to najprostsza droga do odpalenia Junaka w ktorym umarl
    iskrownik. Jedyny element iskrownika ktory byl wowczas potrzebny to
    przerywacz. Z tego co pamietam WSK miala podobna konstrukcje.
    Skoro zas ktos zalozyl juz zewnetrzna cewke to oznacza ze iskrownik padl
    i zeby motocykl odpalic trzeba zrobic tak jak pisze.

    No chyba ze ktos chce robic remont iskrownika-pradnicy. Nie ma problemu,
    tyle ze wydawalo mi sie iz tu chodzi o odpalenie w ogole a nie robienie
    remontu zgodnie z oryginalem.

  • 10. Data: 2012-08-14 18:06:23
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości news:k0ds78

> [...]
    > iskrownik. Jedyny element iskrownika ktory byl wowczas potrzebny to
    > przerywacz. Z tego co pamietam WSK miala podobna konstrukcje.

    w sumie to masz racje - jak ktoś ma cewkę butelkową, to akumulator by się
    przydał. Ale wtedy potrzebny tez jest prostownik do ładowania akumulatora
    oprócz cewki niskiego napięcia. Z tego co pamiętam, to WSK 125 ma zwykły
    iskrownik, i jak ktoś ma zewnętrzną cewkę to już jest rzeźba.

    > No chyba ze ktos chce robic remont iskrownika-pradnicy. Nie ma problemu,
    > tyle ze wydawalo mi sie iz tu chodzi o odpalenie w ogole a nie robienie
    > remontu zgodnie z oryginalem.

    Może mi się mieszać z rometem, ale moim zdaniem tam powinien być iskrownik
    osobny i niezależny od cewek NN. I wtedy tak jak pisałeś - kondzioł +
    przerwywacz i nic więcej. Cewka daje iskre po zadziałaniu przerywacza a
    gaszenie jest przez zwarcie kabelka z cewki do masy. Więc ostatecznie mozna
    by nic nie podłączać z kabli i na samym iskrowniku powinna palić