  • 1. Data: 2010-04-15 19:39:55
    Temat: Łańcuch Rozrządu KTM
    Od: "Karambol" <k...@g...pl>

    Może głupie pytanie....ale, ile ogniw ma łancuszek rozrządu w LC4 EGS-E 620?
    To taki sam silnik jak LC4 640 wiec łańcuszek napewno tez ten sam. Ale ile
    ogniw i jaki to typ (czy symbol)?
    Myślałem, ze bedzie mi łatwiej znaleźć łańcuszek w necie ale kurcze nic nie
    ma. Znalazłem sklep gdzie maja DIDa rożnych typów i długości ale ja niewiem
    jaki typ jest w LC4 i ile ma ogniw;(

    --
    Karambol
    KTM LC4 620 EGS-E

  • 2. Data: 2010-04-16 04:05:43
    Temat: Re: Łańcuch Rozrządu KTM
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 15 Kwi, 21:39, "Karambol" <k...@g...pl> wrote:
> [...]
    > ma. Znalazłem sklep gdzie maja DIDa rożnych typów i długości ale ja niewiem
    A googla to zepsuli? :-P
    580.36.013.000 Timing Chain C107C / 100 links 500/540/600/612/620/640
    LC4

    Z service manuala do rocznika 2001.

    pzdr, dr
    K12S/525

  • 3. Data: 2010-04-16 05:55:11
    Od: "Karambol" <k...@g...pl>

    > 580.36.013.000 Timing Chain C107C / 100 links 500/540/600/612/620/640
    > LC4
    >
    > Z service manuala do rocznika 2001.

    ..znaczy sie 100 ogniwek, tak myślałem ale wyczytałem na jakimś forum, ze 96
    i zgłupiałem;/
    Dzieki!@

  • 4. Data: 2010-04-16 06:29:38
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 16 Kwi, 07:55, "Karambol" <k...@g...pl> wrote:

    > ..znaczy sie 100 ogniwek, tak myślałem ale wyczytałem na jakimś forum, ze 96
    > i zgłupiałem;/
    98 idzie do 400ccm. Tu masz zrodlo, nie wiem tylko, ktory dokladnie
    masz rok.
    http://www.ktmcycles.com/manuals/2000/ETK_MO_400_620
    LC4_00_320491.pdf

    pzdr, dr
    K12S/525

  • 5. Data: 2010-04-16 15:45:54
    Od: "Karambol" <k...@g...pl>

    Tu masz zrodlo, nie wiem tylko, ktory dokladnie
    > masz rok.
    > http://www.ktmcycles.com/manuals/2000/ETK_MO_400_620
    LC4_00_320491.pdf

    Dzięki - nie mogłem właśnie takiego czegoś znaleźć. Moj Kat jest 97'r