  • 1. Data: 2010-04-15 20:54:09
    Temat: [lekko offtopic] problem z przelewem sepa do niemiec
    Od: "news.gazeta.pl" <a...@g...pl>

    Mam problem.
    Zrobilem zakupy w scooter-center.com na jakies 230eur. chcialem zaplacic
    karta ale cos ja odbilo i napisalo zebym zrobil przelew. Jako ze wczesniej
    korzystalem wsumie kilkanascie razy z przelewow zagranicznych w mbanku i
    nigdy nie mialem problemow tak tez zrobilem.
    Przelew zrobilem 06.04.2010 dzwonilem do odbiorcy juz z 5 razy i do dzisiaj
    Pan twierdzi ze nie ma pieniazkow na koncie....
    Zglosilem wiec reklamacje do mbanku. Dostalem odpowiedz :

    Szanowny Panie
    W związku z reklamacją zarejestrowaną w dniu 2010-04-13 xxxxxxxx (numer
    xxxxxxx) przekazujemy wyjaśnienia mBanku

    Transakcja została zrealizowana prawidłowo) pod numerem referencyjnym
    MBANKO100xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx na kwotę EUR 237,22 dnia 07/04/2010r. z
    datą waluty 09/04/2010 ( brak operacji zwrotnej ).
    Numer ten można przekazać beneficjentowi w celu zidentyfikowania płatności w
    banku odbiorcy.
    Można również wystosować zapytanie do banku odbiorcy z prośbą o wyjaśnienie
    sytuacji. Jednakże za udzielenie odpowiedzi banki zagraniczne żądają
    kosztów, które w przypadku nieuzasadnionej reklamacji, pokrywa klient (
    około 20-30 EUR).
    Proponuję, najpierw przedstawić odbiorcy numer referencyjny operacji w celu
    zlokalizowania płatności.
    Jeżeli zdecydowałby się Pan na wysłanie zapytania do banku zagranicznego,
    proszę o potwierdzenie akceptacji ewentualnych kosztów.

    Z poważaniem
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    Ktos ma jakis pomysl co robic ?? Zdarzaly sie komus takie przedluzenia
    terminow przy przelewach do DE ?
    pzdr
    PanAdol
    Tiger T709
    Vespa pk50

  • 2. Data: 2010-04-15 22:15:05
    Od: KLOSZ <k...@w...pl>

    news.gazeta.pl pisze:
    > Mam problem.

    <CIACH!>

    > Ktos ma jakis pomysl co robic ?? Zdarzaly sie komus takie przedluzenia
    > terminow przy przelewach do DE ?

    Zdarzaly. Co prawda raczej dotyczylo to bankow nie bedacych w grupie
    sepa, ale zdarzalo sie.
    Czy bank odbiorcy na pewno jest w tej grupie?
    Co zrobic? Sprawdzic czy kasa poszla na prawidlowy numer konta.
    Wytrzymac nerwowo do poniedzialku/wtorku, wyslac odbiorcy pdf'a z
    potwierdzeniem wykonania przelewu i numerem referencyjnym operacji i
    poprosic niech poszuka u siebie (w swoim banku) takiego wplywu. Jak sie
    okaze, ze nie ma, to szukac samemu w banku odbiorcy ryzykujac wspomniane
    20E.

    Zdrowko
    KLOSZ
    --
    FJR 1300 '01 - dobry rocznik, KLOSZ '75 - tez niezly rocznik....
    "Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - by KLOSZ

  • 3. Data: 2010-04-15 22:29:00
    Od: "news.gazeta.pl" <a...@g...pl>

    Użytkownik "KLOSZ" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Czy bank odbiorcy na pewno jest w tej grupie?
    > Co zrobic? Sprawdzic czy kasa poszla na prawidlowy numer konta.
    No wlasnie teo wsumie nie wiem... Ale gdyby nie byl chyba kasa nie zeszla by
    z mojego konta ? To duza firma i sporo klientow spoza DE ma i nie sadze zeby
    nie mieli tego SEPA.
    Pzdr
    PanAdol

  • 4. Data: 2010-04-16 21:07:57
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-04-16 00:29, news.gazeta.pl pisze:

    > To duza firma i sporo klientow spoza DE ma i nie sadze zeby
    > nie mieli tego SEPA.

    SEPA to system miedzybankowy i zalezy od banku a nie od klienta. Bank
    albo przystapil do systemu albo nie. To czy klient jest mega wielki czy
    leszcz nie ma tu znaczenia.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 5. Data: 2010-04-22 20:52:11
    Od: "news.gazeta.pl" <a...@g...pl>

    pieniazki wkoncu dotarly 20tego.... z obawy na ta oplate anulowalem
    reklamacje z mbanku ale pani mi powiedziala ze jeszcze nic nie wysylali do
    banku odbiorcy wiec to raczej nie wynik ich dzialania.. cale szcze wszystko
    zakonczylo sie pomyslnie dla mnie i paczka juz dotarla dzis do mnie.