  • 11. Data: 2009-04-20 12:34:55
    Temat: Re: Lans kaskowy laskowy
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    Alti wrote:
    >> Piękne? Dla mnie to materiał na plonka.
    > Dlaczego?

    Bo mi neostradą smierdzi. Jak to miał być taki śmieszny tekst
    internetowy to sorry, mnie takie opowieści przyprawiają o nudności.
    Poza tym jestem tu nowy, więc oceniam wyłącznie po jednym głupim
    tekście, może johnny bawi was od dłuższego czasu i jest czymś na
    kształt wodzireja?

    --
    Diobeu
    NT650V Deauville '98

  • 12. Data: 2009-04-20 12:42:14
    Od: "Alti" <a...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin Gardeła" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Bo mi neostradą smierdzi. Jak to miał być taki śmieszny tekst internetowy
    > to sorry, mnie takie opowieści przyprawiają o nudności. Poza tym jestem tu
    > nowy,

    Dolega Ci elementarny brak poczucia humoru. Z takimi brakami odpuść sobie
    komentowanie w stylu "materiał na plonka".

    Wojtek

  • 13. Data: 2009-04-20 12:43:14
    Od: "Alti" <a...@g...pl>

    Użytkownik "Alti" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Marcin Gardeła" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

    BTW Ty to dopiero neostradą śmierdzisz......
    Wojtek

  • 14. Data: 2009-04-20 12:48:16
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Kefir napisał(a):

    > Teks wydaje sie bardziej uniwersalny i
    > praktyczny jednak bywa jednorazowy.

    Nie rozumiem. Co wyjazd w niedziele do kosciola mam wymieniac teksa na
    nowego?
    A w ogole uwazam ze motocykle nie sluza do wywracania sie. Nie w tym
    celu je producenty produkuja. No moze poza endurakami.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 15. Data: 2009-04-20 12:48:50
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Alti" <a...@g...pl> wrote in message

    > Użytkownik "Marcin Gardeła" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Dolega Ci elementarny brak poczucia humoru. Z takimi brakami odpuść sobie
    > komentowanie w stylu "materiał na plonka".

    Nie przejmuj sie tym jakos szczegolnie. Byc moze kolega ma ciezkie zycie.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef vel czosnek & dwie skrzynki na plody rolne 955 / 660
    weFAQ&v=qvj

  • 16. Data: 2009-04-20 12:49:50
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Alti pisze:

    > Użytkownik "Marcin Gardeła" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Dolega Ci elementarny brak poczucia humoru. Z takimi brakami odpuść
    > sobie komentowanie w stylu "materiał na plonka".

    YEAH! i dawaj fote Madziuli!

    --
    gildor
    9'99

  • 17. Data: 2009-04-20 12:50:15
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Kefir pisze:
    > Elou!
    > "Alti" <a...@g...pl> wrote in message

    > Nie przejmuj sie tym jakos szczegolnie. Byc moze kolega ma ciezkie zycie.

    bo ma

    --
    gildor
    9'99

  • 18. Data: 2009-04-20 12:55:18
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Kamil Nowak 'Amil'" <k...@q...spaaaaam.pl> wrote in message

> [...]
    > A w ogole uwazam ze motocykle nie sluza do wywracania sie. Nie w tym celu
    > je producenty produkuja. No moze poza endurakami.

    Najpierw twierdzisz ze nie rozumiesz po czym w nastepnym zdaniu temu
    zaprzeczasz. Ja mam inny teks do kosciola, inny do jazdy po bulki a jeszcze
    inny do Ikarusa. A motocykl przerwacam profilaktycznie zanim na niego
    wsiade.

  • 19. Data: 2009-04-20 12:56:08
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    gildor wrote: