  • 11. Data: 2021-01-24 21:05:01
    Temat: Re: "Łapane sygnału" i jakość rozmów
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 22 Jan 2021 03:26:25 +0100, Poldek napisał(a):

    > Telefon stacjonarny działa doskonale nawet w miejscach, w których w
    > ogóle nie ma sygnału sieci GSM. To jedyne takie rozwiązanie na rynku.

    Mam stacjonarny telefon, ale słuchawka działa tak do 50 m od bazy, a
    dobrego zasięgu sieci komórkowej nie mam w promieniu 1 km od domu, gdzie
    najczęściej jest mi potrzebny.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 12. Data: 2021-01-24 21:09:14
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 24.01.2021 o 21:05, Maciek pisze:

    > Mam stacjonarny telefon, ale słuchawka działa tak do 50 m od bazy, a
    > dobrego zasięgu sieci komórkowej nie mam w promieniu 1 km od domu, gdzie
    > najczęściej jest mi potrzebny.

    To się dowiedz jaki operator GSM jest najbliżej Ciebie i się do niego
    przenieś.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 13. Data: 2021-01-24 21:59:33
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 24.01.2021 o 21:09, LordBluzg(R) pisze:

    > To się dowiedz jaki operator GSM jest najbliżej Ciebie i się do niego
    > przenieś.

    na razie czekamy na informacje co Mackowi powiedział monitor sieci i
    btsearch. Bez tego to możemy radzić, żeby sobie włożył pod klapkę
    baterii, naklejkę zawierającą wzmacniacz antenowy 22 generacji

    ToMasz

  • 14. Data: 2021-01-25 16:33:04
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2021-01-20 o 21:49, Maciek pisze:

    > Czołem,
    >
    > Jako prosty użytkownik mam takie pytanie - jak wybierać telefon, żeby mieć
    > pewność (albo chociaż dużą szansę) że bedzie dobrze działać w miejsach o
    > słabym sygnale sieci? Z moich doświadczen wynika, że nowszy model
    > niekoniecznie równa się lepszy odbiór.
    > Pytanie obejmuje nie tylko smartfony, ale także anachroniczne konstrukcje z
    > klawiaturą i bez Androida/iOS-a.

    Są różnice w czułości smartfonów.
    Np. przez samsunga Galaxy S5 nie mogłem rozmawiać w miejscu, gdzie przez
    Huaweia Y5 rozmawiam bez problemu.
    Tylko nie wiem czy to właściwość producenta, modelu czy zależy od
    egzemplarza, choć można znaleźć w sieci opinie potwierdzające moje
    spostrzeżenie.

    Są też jakieś badania w sieci:

    https://www.antyradio.pl/News/Ktory-smartfon-ma-najl
    epszy-zasieg-10701