  • 1. Data: 2020-07-18 14:43:05
    Temat: Laptop Asus - kwestia serwisu
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    Witam,

    Jak wygląda kwestia napraw gwarancyjnych laptopów Asusa? W sieci można
    spotkać niezbyt pochlebne opinie o serwisie Asusa. Czy to prawda? Miał ktoś
    osobiste doświadczenia?
    Wzorem dla mnie jest serwis Della i gwarancja NBD, to po prostu działa. A
    jak jest u Asusa?

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 2. Data: 2020-07-18 17:23:20
    Temat: Re: Laptop Asus - kwestia serwisu
    Od: trybun <L...@j...cb>

    W dniu 18.07.2020 o 14:43, Roman Tyczka pisze:
> [...]
    > osobiste doświadczenia?
    > Wzorem dla mnie jest serwis Della i gwarancja NBD, to po prostu działa. A

    W moim przypadku to także złe doświadczenia. Poczynając od tego że każą
    podać hasło do systemu a i tak zakładają swoja partycję, poprzez to że
    za wymianę wytartej (przez miesiąc użytkowania!) klawiatury kazali sobie
    zapłacić do tego że po ostatnim serwisowany laptop wrócił w rozerwanym
    opakowaniu.

  • 3. Data: 2020-07-18 17:52:13
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Sat, 18 Jul 2020 17:23:20 +0200, trybun wrote:

    > za wymianę wytartej (przez miesiąc użytkowania!) klawiatury

    Jaki model laptopa?

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 4. Data: 2020-07-20 10:51:05
    Od: trybun <L...@j...cb>

    W dniu 18.07.2020 o 17:52, Roman Tyczka pisze:

    > Jaki model laptopa?

    X73SV