  • 1. Data: 2020-07-16 09:02:39
    Temat: Vega8 vs Vega11
    Od: trybun <L...@j...cb>

    Czy warto kupować droższy procek dla samej (teoretycznie lepszej)
    zintegrowanej grafiki?

  • 2. Data: 2020-07-16 10:29:58
    Temat: Re: Vega8 vs Vega11
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:reou2e$h94$2@gioia.aioe.org>
    user trybun pisze tak:

    > Czy warto kupować droższy procek dla samej (teoretycznie lepszej)
    > zintegrowanej grafiki?

    jak będzie używana to oczywiście, że warto.

    --
    Piter

    człowiek chciał być królem planety
    więc matka natura dała mu koronę

  • 3. Data: 2020-07-16 11:24:15
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj trybun, 16 lip 2020 w news:reou2e$h94$2@gioia.aioe.org
    napisałeś/aś:

    > Czy warto kupować droższy procek dla samej (teoretycznie lepszej)
    > zintegrowanej grafiki?

    Też się nad tym zastanawiałem. Jak ktoś ma zamiar grać w gry to w obu
    przypadkach chyba tak samo słabo. Vega 11 jest o 20% lepszy wg testów.
    Z drugiej strony, jeśli ktoś kupuje proc z igpu, to raczej nie
    zamierza kupować dGPU, więc wychodzi, że lepiej V11. Zależy też jaka
    różnica w cenie.
    Tzeba by wejść głębiej i porównać oba układy w szczegółach.
    Wybrałbym po prostu mocniejszy CPU.
    A tak BTW jak ktoś wie, to się chętnie dowiem. O ile mi wiadomo igpu
    zabiera sobie część RAM. Ale co się dzieje, kiedy do takiego kompa dołoży
    się dGPU z własną pamięcią? Da się wtedy zdeaktywować iGPU i zwolnić ten
    RAM?

  • 4. Data: 2020-07-16 12:59:05
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:5f101cbf$0$539$65785112@news.neostrada.pl>

    https://www.youtube.com/watch?v=szq_bU4lPvQ

  • 5. Data: 2020-07-18 10:23:59
    Od: trybun <L...@j...cb>

    W dniu 16.07.2020 o 10:29, PiteR pisze:
    > in <news:reou2e$h94$2@gioia.aioe.org>

    > jak będzie używana to oczywiście, że warto.

    Ale jak to się przekłada na wydajność, np gra na Ryzen 5 3400g pójdzie a
    na Ryzen 3 3200 już nie bo taka jest różnica w wydajności? Różnica w
    cenie procesorów to około 150zł.