  • 91. Data: 2016-03-11 18:23:53
    Temat: Re: Laptop dla nastolatki
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2016-03-11 o 18:16, z pisze:

    > Z drobnym zastrzeżeniem. Nie będziesz w ten sposób zachowywał przykazań
    > :-) A takkk wiemmmm. Wybieramy sobie tylko takie które nam pasują ;-)

    One już są tak luźno przestrzegane. No chyba, że te tabuny klientów w
    marketach w niedziele, to jest ta reszta niewierzących?

  • 92. Data: 2016-03-11 19:21:59
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-03-11 o 18:18, Maciek pisze:
    > No i można by wreszcie te msze finansować z budżetu :->

    Dlaczego nie. Można finansować posiedzenia rady polityki pieniężnej,
    giełdy papierów wartościowych, czy inne instytucje wysługujące się
    spekulantom... To też dziedzina której podwaliną jest wiara.
    Z taką tylko różnicą że wierzy się w potęgę pieniądza i szybki łatwy
    zysk za wszelką cenę. To trochę coś innego niż 10 przykazań.

  • 93. Data: 2016-03-11 20:06:20
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2016-03-11 o 19:21, z pisze:
> [...]
    > Z taką tylko różnicą że wierzy się w potęgę pieniądza i szybki łatwy
    > zysk za wszelką cenę. To trochę coś innego niż 10 przykazań.
    Dlatego, że jestem raczej za ograniczaniem wydatków budżetowych, niż za
    ich zwiększaniem. I masz rację. Pogoniłbym nie tylko te wszystkie rady
    jak i połowę urzędasów. Ale razem z religią ze szkół, ewentualnie można
    by rozważyć nieodpłatne udostępnianie sal szkolnych do prowadzenia
    religii w ramach zajęć _pozalekcyjnych_.

    Maciek

  • 94. Data: 2016-03-11 20:13:55
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-03-11 o 20:06, Maciek pisze:
> [...]
    > by rozważyć nieodpłatne udostępnianie sal szkolnych do prowadzenia
    > religii w ramach zajęć _pozalekcyjnych_.

    I proszę jak łatwo Polak z Polakiem potrafi się dogadać :-)

  • 95. Data: 2016-03-11 21:52:30
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2016-03-09 o 21:20, Marsjanin pisze:

    > avconv/ffmpeg za darmo pod linuksem ale pod Windows też chyba jest.

    Dzięki piękne. A czy ktoś może z czystym sercem polecić jakieś źródełko?
    Bo np. witryna "dobreprogramy.pl" dodaje jakieś g**no do "darmowych"
    pobrań, a tego chciałbym uniknąć (jak zarazy).

    Dobre rady nic nie kosztują

    i przeważnie warte są
    swojej... ceny!

  • 96. Data: 2016-03-11 22:59:22
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-03-11 o 13:01, Marek pisze:

    > A gówno mnie obchodzi, że jesteś na nie. Polska to w 90% kraj katolicki,
    > w którym jest demokracja (sami jej chcieliśmy) więc to większość decyduje,
    > co i gdzie ma być a czego ma nie być, a mniejszość (zalednie 10%) to
    > może sobie jedynie pokwiczeć na tych swoich marszach KOD-u.

    Katolicki tylko teoretycznie.

    > Jak lewactwo i ateiści będą mieli w Polsce większość (co mam nadzieje
    > NIGDY nie nastąpi), to sobie możecie wprowadzić legalne pedalstwo,
    > gejostwo, lesbijstwo, kazirodztwo i robić burzenie kościołów jak wasz
    > nauczyciel Lenin i Stalin.

    Ja tam może i nie wiem ale "legalne pedalstwo, gejostwo, lesbijstwo"
    Już funkcjonuje. Zgodnie z wytycznymi władzy nadrzędnej z Brukseli.
    Nawet organizowali kilka głośnych marszów aby tacy jak się o nich
    dowiedzieli.

    > Póki co tu jest Polska Jagiellonów i żadne wydmuszki polityczne typu
    > Petru, Schetyna i spółka nie będą nam narzucać swoich obyczajów.

    Nazwa Jagieło czy Jagieloni nie pochodzi od nazwiska pewnego
    króla jak myślą różni niedouczeni kretyni a od imienia (Jogaiła,
    Jorgaiła) pewnego barbarzyńskiego księcia z Litwy.

    Czyli Twoja "Polska pewnych Litwinów" z pochodzenia gówno nas
    obchodzi. Zwłaszcza na tej grupie.

    Pozdrawiam

  • 97. Data: 2016-03-12 07:10:35
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Fri, 11 Mar 2016 16:06:07 +0100, BaSk napisał(a):

> [...]
    > lepsza od sytuacji, gdy małe wyspy kulturowe muszą się dostosować do
    > norm akceptowanych _najpowszechniej_? Np. co do orientacji seksualnej.
    >
    > Środowiska LGTB zapluwają się o rzekomej "homofobii", którą (a jakże)
    > należy "zwalczać". To ja się pytam: do jakich metod sięgnie się w końcu
    > w tym zakresie? Obozy pracy i resocjalizacji? Czy ktoś, kto uważa, że
    > "to nie jest naturalne" - powinien zostać ukarany wysoką grzywną na
    > początek, a w przypadku recydywy - zesłany na... Syberię? To by była
    > taka zemsta homo~ za poczynania Hitlera (też miał swoje, hm,

    Prawo Goodwina w praktyce...

    [ - Men do things for women without expecting sex. ]
    [ - Those would be men who just had sex. (The Big Bang Theory 01x02) ]

  • 98. Data: 2016-03-12 08:55:21
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 12 Mar 2016 07:10:35 +0100, Przemysław Ryk napisał(a):

> [...]
    Ty tak na poważnie? Naprawdę geje za tobą biegają z kosą żebyś
    przestawił się z żony na sąsiada?

    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 99. Data: 2016-03-12 09:11:01
    Od: Stregor <s...@w...to.gmail.com>

    > Dzięki piękne. A czy ktoś może z czystym sercem polecić jakieś źródełko?
    > Bo np. witryna "dobreprogramy.pl" dodaje jakieś g**no do "darmowych"
    > pobrań, a tego chciałbym uniknąć (jak zarazy).

    Używaj "linków bezpośrednich" z prawej strony.

    --
    Pozdrawiam,
    Stregor

  • 100. Data: 2016-03-12 12:36:08
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    On 11/03/2016 11:59, Marek wrote:

> [...]
    > co i gdzie ma być a czego ma nie być, a mniejszość (zalednie 10%) to
    > może sobie jedynie pokwiczeć na tych woich marszach KOD-u.

    Sorry, że nie łapię się na twoją wizje dobrego katolika, ale w ramach
    przypomnienia... Piszesz, że jest 90% większości katolików. Zawyżając
    ~40% głosowało na PiS. Skąd ta rozbieżność? W.g. ciebie pozostali,
    którzy nie głosowali na "jedynie słuszną partię" to wszyscy "lewaki"?
    W tych 90% znajdziesz dużą część jak to siebie określają
    wierzących-niepraktykujących, ochrzczonych-niewierzących, kato-oszołomów
    i kilka innych grup.
    Ja też łapię się w te 90% "katolików" i nie przeszkadza mi to brzydzić
    się tym co reprezentuje kościół, "medialnego ojca" uważać za pijawkę,
    mieć dość bycia utożsamianym z oszołomami twojego pokroju. I dlatego
    jestem przeciw religii w szkołach bo to nic innego jak "pranie
    mózgów"/produkcja oszołomów i nie ma to nic wspólnego z nauką o
    religiach (celowo liczba mnoga).
    Mam jeszcze wiele innych poglądów, które nie pasują do twojej wizji
    katolika jak np. jestem zniesmaczony wycofaniem się rządu z
    dofinansowania in-vitro, jestem przeciw całkowitemu zakazowi aborcji,
    jestem też za związkami partnerskimi i dziedziczeniem w nich ale też
    przeciw ich prawie do adopcji, itd.
    Także ta większość (90%) to też ja i nie uzurpuj sobie mojego prawa do
    opinii bo to że jesteśmy w tej samej grupie "katolików", nie znaczy, że
    mamy takie same poglądy.

    --