  • 1. Data: 2009-02-26 11:30:07
    Temat: Lightscribe - problem z wypalaniem
    Od: "Wojtek" <w...@o...pl>

    witam

    Man nietypowy problemik,
    Nagrywarka Liteon LH20A1H.
    Do tej pory wypaliłem kilkadziesiąt krażków bez problemu i nagle przestała
    wypalać...
    wersja sterowników LS 1.18.1.1
    oprogramowanie: Surething CD/DVD Labeler Delux ver. 5.1.605.0

    Nagrywarka widziana jest przez program, w panelu LS również, kiedy daję
    komendę "drukuj" nie dzieje się nic...
    Nagrywarka poprawnie nagrywa standardowe płytki DVD i CD.
    Ki czort?

    pozdrawiam

    woytaski

  • 2. Data: 2009-02-26 19:35:26
    Temat: Re: Lightscribe - problem z wypalaniem
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    Co to znaczy "nie dzieje się nic"? Wykonuje polecenie i mieli 20 minut a na
    płycie nie ma obrazka czy nie startuje wypalanie? Pierwsze to sprzęt drugie
    to soft.

    PC

  • 3. Data: 2009-02-27 09:37:57
    Od: "Wojtek" <w...@o...pl>

    > Co to znaczy "nie dzieje się nic"? Wykonuje polecenie i mieli 20 minut a
    > na płycie nie ma obrazka czy nie startuje wypalanie? Pierwsze to sprzęt
    > drugie to soft.

    Nagrywarka nie pracuje

    Zainstalowałem Nero 7
    W przypadku wydruku pojawia się okno statusu drukowania i sam proces
    wypalania (na monitorze) trwa kilka sekund..
    Nagrywarka nie pracuje a program dochodzi do 100% i podaje że wypalanie
    zakończone sukcesem, po czym wysuwa tackę z płytką...

    Co ciekawe zainstalowałem LD Label Template Labeler 1.17.90.1 i bez problemu
    wypaliłem płytkę.

    Nero i wspomniany wcześniej Surething CD/DVD Labeler nie dają pozytywnych
    efektów...
    Co jest??

    pzdr
    woytaski

  • 4. Data: 2009-02-27 13:30:38
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Wojtek pisze:

> [...]
    > zakończone sukcesem, po czym wysuwa tackę z płytką...
    >
    > Co ciekawe zainstalowałem LD Label Template Labeler 1.17.90.1 i bez problemu

    Możesz podać linka do tej instalki?

    --
    animka

  • 5. Data: 2009-02-27 16:14:29
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    http://www.lightscribe.com/DownloadSection/windows/i
    ndex.aspx

    Do autora wątku. Spróbuj odinstalować Nero i sterownik LightScribe a
    następnie zainstaluj najpierw Nero potem sterownik. Może Nero nie jest w
    pełni odblokowane choć wtedy opcje etykiet pewnie byłyby niedostępne.

    PC

  • 6. Data: 2009-02-27 18:47:00
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    PC pisze: