  • 1. Data: 2009-02-25 18:28:28
    Temat: Laptop i karta graficzna
    Od: "Dominik" <b...@a...fm>

    Witam serdecznie. Myslalem ze nie bede potrzebowal pomocy ale nie znam sie
    na laptopach itd.

    Mam do Was pytanie.

    Co lepiej wybrac z dwojga zlego :)

    Karta graficzna w laptopie. Ati Mobility Radeon HD 3200 z DVI czy nvidia
    GeForce GO 9300 512 MB V-Ram z HDMI

    procek Intel Centrino 2 Duo P8400 (2,26 GHz czy Athlon 64 x2 Dual Core QL
    1,9 GHz

    Znajoma mnie prosi zeby cos z tego wybrac ale szukajac info na necie juz
    zglupialem co jej odpowiedziec.

    Z gory dziekuje Wam serdecznie za wszelkie odp ktore przyczynia sie do
    oceny, wyboru

  • 2. Data: 2009-02-25 20:45:34
    Temat: Re: Laptop i karta graficzna
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    Dominik pisze:
> [...]
    > zglupialem co jej odpowiedziec.
    >

    > Z gory dziekuje Wam serdecznie za wszelkie odp ktore przyczynia sie do

    Ale z naciskiem na wydajność, czy energooszczędność? A może jeszcze
    jakieś inne kryterium?

    To tak jak z pytaniem: Chcę kupić opla vectre lub peugeot 206, który wybrać?

  • 3. Data: 2009-02-25 21:24:14
    Od: "Dominik" <b...@a...fm>

    Przewaga na WYDAJNOSC o ile jest tu jakas miedzy elementami jakie wymienilem

  • 4. Data: 2009-02-25 21:41:51
    Od: "G Nowak" <g...@g...usun.kom.zostaw.com>

    Tu akurat odpowiedz jest prosta. Tylko jeden z powyzszych _NIE_ jest
    francuski.

    --
    pozdr

  • 5. Data: 2009-02-26 06:34:17
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    Dominik pisze:

    - bo zaburza naturalną kolejność czytania.
    - dlaczego?
    - odpowiadanie na górze listu.
    - co jest najbardziej irytujące w wiadomościach?

    > Przewaga na WYDAJNOSC o ile jest tu jakas miedzy elementami jakie
    wymienilem

    Nieco szybszy będzie GF, ma też HDMI, ale ja mimo wszystko i tak
    wziąłbym ATI, z tego względu, że sterowanie drugim wyjściem monitorowym
    zawsze było na ATI bardziej bezproblemowe.

    Ps. Tnij cytaty i wrotki.

  • 6. Data: 2009-02-27 19:58:06
    Od: Chichotek <z...@y...cy>

    Był 25 luty (środa) gdy o godz. 22:24 *Dominik* napisał(a):

    > Przewaga na WYDAJNOSC o ile jest tu jakas miedzy elementami jakie wymienilem

    Na wydajność bo fotki będą miały lepsza jakość niz na słabszej grafice? Jak
    nie bedzie grac to nie ma znaczenia i tak wybierze ładniejszy :))

    --
    Pozdrawiam, Chichotek
    P5Q Pro, E8400@Scythe Ninja, Szafir HD4870 512MB, 2x2GB A-Data Vitesta 800+,