  • 1. Data: 2009-02-25 17:35:33
    Temat: 1900x1200 - jaki monitor do 2000 zl?
    Od: "martae" <m...@h...com>

    Witam. Poszukuje monitor 24", koniecznie DVI i jasna obudowa - nie czarna a
    tym bardziej czarna blyszczaca. Czy ktos moglby polecic dobry sprawdzony
    model - z podwyzszona jasnoscia, i z regulacja gora dol na stopie. PIVOT nie
    jest potrzebny.

    dzieki z gory
    Gb

  • 2. Data: 2009-02-25 17:46:38
    Temat: Re: 1900x1200 - jaki monitor do 2000 zl?
    Od: "M" <...@d...ru>

    Użytkownik "martae" <m...@h...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > model - z podwyzszona jasnoscia, i z regulacja gora dol na stopie. PIVOT

    benq 241W srebrna obudowa 1500zł

    http://www.agito.pl/powyzej-19/benq-24-lcd-fp241w.35
    2.39204.html

  • 3. Data: 2009-02-26 00:15:39
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

> [...]
    > model - z podwyzszona jasnoscia, i z regulacja gora dol na stopie. PIVOT nie

    Samsung T260HD z wbudowanym tunerem tv.

    zyga

  • 4. Data: 2009-02-26 07:23:54
    Od: Leszek <l...@p...onet.pl>

    Zygmunt M. Zarzecki pisze:

    > Samsung T260HD z wbudowanym tunerem tv.
    >
    > zyga

    On jest przecież czarny błyszczący. Z czarnych bardziej mi się podoba
    mój Samsung 2693 HM, a porównywałem go z T260.

  • 5. Data: 2009-02-26 10:15:48
    Od: m...@g...com

    On 25 Lut, 18:35, "martae" <m...@h...com> wrote:
> [...]
    > model - z podwyzszona jasnoscia, i z regulacja gora dol na stopie. PIVOT nie

    Ja na twoim miejscu rozważyłbym HP W2408H
    http://www.skapiec.pl/site/cat/12/comp/254009

  • 6. Data: 2009-02-26 10:20:11
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Thu, 26 Feb 2009 02:15:48 -0800 (PST), m...@g...com napisał(a):

    > Ja na twoim miejscu rozważyłbym HP W2408H
    http://www.skapiec.pl/site/cat/12/comp/254009

    No ale on nijak nie ma jasnej obudowy i się "trochę" błyszczy :P

    --
    |Andrea|Gigabyte Triton 180, Gigabyte GA-MA69G-S3H, HP Pavilion W2408H
    AMD Athlon 64X2 4400+, Gigabyte Radeon HD4850, Arctic Freezer 64 Pro
    4x1GB RAM PC6400, ST3160815AS 160GB, ST3500320AS 500GB, WD2000JS 200GB
    Pioneer DVR-115, Tagan TG480-U15 480W, VideoMate E850F, Asus Xonar DX

  • 7. Data: 2009-02-26 10:50:00
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > On jest przecież czarny błyszczący. Z czarnych bardziej mi się podoba
    > mój Samsung 2693 HM, a porównywałem go z T260.

    Upieram się przy moim wyborze.
    ;-)

    zyga

  • 8. Data: 2009-02-26 16:25:41
    Od: Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

    a może coś od Dell,a + zew tuner

  • 9. Data: 2009-02-26 21:06:35
    Od: "Leon Mazurek" <l...@w...NOSPAM.pl>

    Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki"
    <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.n
    a.com> napisał w
    wiadomości news:go5raj$l3k$3@news.interia.pl...

    > Upieram się przy moim wyborze.
    > ;-)

    Ja mam T240HD i jeśli chodzi o matrycę, to jest gorsza od tej którą miałem w
    SM930 co powoduje u mnie lekkie niezadowolenie. No ale miał być z TV, to
    jest.
    Gdybym miał do wydania 2000, to wybrałbym coą na matrycy PVA

    L.M.

  • 10. Data: 2009-02-27 01:13:20
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

> [...]
    > jest.
    > Gdybym miał do wydania 2000, to wybrałbym coą na matrycy PVA

    Dostaniesz w tej cenie fullHD?

    zyga