  • 1. Data: 2009-02-26 09:23:30
    Temat: filmy z lektorem
    Od: "derty" <d...@o...pl>

    Witam, może temat niezupełnie na grupę ale ośmielę się napisać

    Czy spotkaliście się z odwarzaczem z wbudowanym lektorem ?
    Chciałbym po prostu aby czytal za mnie napisy,jak to działa ?

    Czy jest może oprogramowanie ktore pozwala czytane napisy
    wbudować w scieżkę audio filmu ? Czy taka przeróbka filmu trwa długo ?

  • 2. Data: 2009-02-26 09:40:44
    Temat: Re: filmy z lektorem
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Thu, 26 Feb 2009 10:23:30 +0100, derty napisał(a):

    > Witam, może temat niezupełnie na grupę ale ośmielę się napisać
    Owszem, bardzo NTG
    > Czy spotkaliście się z odwarzaczem z wbudowanym lektorem ?
    > Chciałbym po prostu aby czytal za mnie napisy,jak to działa ?
    Tak, KMplayer ma generator mowy ale tylko angielski :)
    > Czy jest może oprogramowanie ktore pozwala czytane napisy
    > wbudować w scieżkę audio filmu ? Czy taka przeróbka filmu trwa długo ?
    Jest takie oprogramowanie ale to jest dosyć pracochłonne..

    --
    Jacek

  • 3. Data: 2009-02-26 09:46:47
    Od: "derty" <d...@o...pl>

    Użytkownik "Jacek Maciejewski" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Owszem, bardzo NTG
    > Tak, KMplayer ma generator mowy ale tylko angielski :)

    no ja raczej szukam polskiego :)

  • 4. Data: 2009-02-26 11:33:31
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    derty pisze:

    > no ja raczej szukam polskiego :)
    ALLPlayer+Ivona

    Pzdr, OMSON

  • 5. Data: 2009-02-26 12:31:38
    Od: "Andy" <p...@p...de>

    "derty" <d...@o...pl> schrieb im Newsbeitrag
    > Witam, może temat niezupełnie na grupę ale ośmielę się napisać
    >
    > Czy spotkaliście się z odwarzaczem z wbudowanym lektorem ?
    > Chciałbym po prostu aby czytal za mnie napisy,jak to działa ?

    A do pornosow to bys pewnie jeszcze chcial software co by nadmuchiwana cipka
    sterowal ?
    Ja wiem, ze chamska odzywka, ale jak ja takich wtornych analfabetow nie
    lubie !

    Andy

  • 6. Data: 2009-02-26 13:03:03
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Andy napisał(a):

> [...]
    > sterowal ?
    > Ja wiem, ze chamska odzywka, ale jak ja takich wtornych analfabetow nie

    Z moich doswiadczen wynika, ze o takie sprawy zwykle pytaja nie
    analfabeci ale osoby majace naprawde powazne klopoty ze wzrokiem, ktore
    sa na tyle dla nich klopotliwe, ze uniemozliwiaja im korzystanie z
    napisow. Nie dziwi mnie tez pytanie o to na grupie sprzetowej bo taka
    funkcjonalnosc jest dzis techniczna dosyc prosta do zrealizowania.

    j.

    --
    Dzien DARWINA http://www.dziendarwina.pl

  • 7. Data: 2009-02-26 17:59:29
    Od: venioo <v...@p...fm>

    januszek pisze:
> [...]

    No baaa, hardwar w postaci cipki tez by sie przydal ;)

    > Z moich doswiadczen wynika, ze o takie sprawy zwykle pytaja nie
    > analfabeci ale osoby majace naprawde powazne klopoty ze wzrokiem, ktore

    nawet nie musza byc powazne, jasne napisy na czarnym tle juz przy
    niewielkiej wadzie wzroku sie rozmywaja, a okulary czesto przeszkadzaja
    w wygodnym "uwaleniu sie" przed TV/monitorem

    > sa na tyle dla nich klopotliwe, ze uniemozliwiaja im korzystanie z
    > napisow. Nie dziwi mnie tez pytanie o to na grupie sprzetowej bo taka
    > funkcjonalnosc jest dzis techniczna dosyc prosta do zrealizowania.

    pzdr

    --
    venioo

  • 8. Data: 2009-02-26 21:41:21
    Od: orcio <o...@N...pl>

    venioo pisze:

> [...]
    > niewielkiej wadzie wzroku sie rozmywaja, a okulary czesto przeszkadzaja
    > w wygodnym "uwaleniu sie" przed TV/monitorem

    Od zawsze starałem się zamiast białej czcionki w filmach używać odcieni
    szarości, wtedy teks tak nie świeci.

  • 9. Data: 2009-02-27 13:08:39
    Od: "WebSmok" <w...@w...pl>

    Użytkownik "OMSON" <o...@o...pl> napisał w wiadomości

    > ALLPlayer+Ivona
    >
    > Pzdr, OMSON

    Jeszcze jest bardzo fajowy syntezator Scansoftu RealSpeak Agata. Jeśli do
    tego użyjesz programu odczytu ekranu np. NVDA to możesz dostać dość ciekawy
    efekt...
    WebSmok