  • 1. Data: 2021-04-09 06:53:50
    Temat: Ligier
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Dlaczego tak mało popularne?
    www.olx.pl/d/oferta/ligier-js16-ambra-bez-prawa-jazd
    y-kat-b-transport-CID5-IDJm3nD.html

  • 2. Data: 2021-04-09 09:40:43
    Temat: Re: Ligier
    Od: K <n...@e...com>

    On 09/04/2021 05:53, ąćęłńóśźż wrote:
    > Dlaczego tak mało popularne?
    > www.olx.pl/d/oferta/ligier-js16-ambra-bez-prawa-jazd
    y-kat-b-transport-CID5-IDJm3nD.html

    Bo w Polsce ktos bardzo szybko wypomnialby ci twoja orientacje seksualna
    gdybys sie czyms takim poruszal po publicznej drodze.

  • 3. Data: 2021-04-09 10:53:41
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2021-04-09 o 06:53, ąćęłńóśźż pisze:
    > Dlaczego tak mało popularne?
    > www.olx.pl/d/oferta/ligier-js16-ambra-bez-prawa-jazd
    y-kat-b-transport-CID5-IDJm3nD.html

    Bo są za drogie w stosunku do tego, co oferują. Za te same pieniądze
    można kupić Dacię Sandero.
    T.

  • 4. Data: 2021-04-09 10:56:35
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2021-04-09 o 06:53, ąćęłńóśźż pisze:
    > Dlaczego tak mało popularne?
    > www.olx.pl/d/oferta/ligier-js16-ambra-bez-prawa-jazd
    y-kat-b-transport-CID5-IDJm3nD.html

    Bo jak robić kartę motorowerową lub prawo jazdy AM/A/T to i tak już
    lepiej zrobić normalne prawko B?
    A jak się ma B to za 6kPLN można wyrwać coś bardziej użytkowego?

    --
    Irokez

  • 5. Data: 2021-04-09 11:04:54
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2021-04-09 o 10:53, T. pisze:
    y-kat-b-transport-CID5-IDJm3nD.html

    > Bo są za drogie w stosunku do tego, co oferują. Za te same pieniądze
    > można kupić Dacię Sandero.
    > T.

    Dodam, że najtańszy nowy kosztuje 53 900 zł przy oszałamiającej mocy 6
    kW (ok. 8 KM). Ze strony ligier.pl
    Z kolei najtańszy Aixam to wydatek 51 660. Silnik taki sam.
    Nieco tańsze jest Minauto - kosztuje 41 300 zł.
    T.

  • 6. Data: 2021-04-09 12:01:02
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Irokez,

    Friday, April 9, 2021, 10:56:35 AM, you wrote:

    y-kat-b-transport-CID5-IDJm3nD.html
    > Bo jak robić kartę motorowerową lub prawo jazdy AM/A/T to i tak już
    > lepiej zrobić normalne prawko B?
    > A jak się ma B to za 6kPLN można wyrwać coś bardziej użytkowego?

    To jest bardzo użytkowe - dieselek 0.5l palący mikroskopijne ilości
    paliwa. W sam raz, żeby podjechać do sklepu, do którego jest za
    daleko, żeby iść na piechotę a za blisko na zbiorkom.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 7. Data: 2021-04-09 12:58:43
    Od: K <n...@e...com>

    On 09/04/2021 11:01, RoMan Mandziejewicz wrote:

> [...]
    > paliwa. W sam raz, żeby podjechać do sklepu, do którego jest za
    > daleko, żeby iść na piechotę a za blisko na zbiorkom.

    Juz bylo Lupo do tego celu.

  • 8. Data: 2021-04-09 13:42:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "K" napisał w wiadomości grup
    y-kat-b-transport-CID5-IDJm3nD.html

    >Bo w Polsce ktos bardzo szybko wypomnialby ci twoja orientacje
    >seksualna gdybys sie czyms takim poruszal po publicznej drodze.

    A owszem - przeszkadza bardziej niz skuter :-)

    W dodatku:
    -tu masz jeden, jak to ma zrobic masowosc ?
    -nowe to ile kosztuje ?
    -PJ u nas nie stanowi problemu od 18 lat, a jak komus zabrali ... to
    pewnie zakazali prowadzenia wszelkich pojazdow mechanicznych.
    -jak to sie ma do przepisow? Bo widze pojemnosc 505 ..
    -klimy nie ma :-P

    Ale ... poczekamy, moze zobaczymy wiecej takich ... elektrycznych.

    J.

  • 9. Data: 2021-04-09 13:44:46
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-09-kwietnia-2021 o 09:40, K pisze:
    > Bo w Polsce ktos bardzo szybko wypomnialby ci twoja orientacje seksualna
    > gdybys sie czyms takim poruszal po publicznej drodze.

    Zwłaszcza 70-latkowi co nie ma ważnego PJ kat. B ;-)

  • 10. Data: 2021-04-09 13:47:20
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Nikt normalny nie kupuje tego w salonie. Mój ojciec jeździ Minauto 2014
    do sklepu i do kościoła.
    Ma wszystkie wspomniane wady ale pali 3l/100km ON

    Znaczy że jest ekologiczniejszy niż te wszystkie sandera ;-)