  • 1. Data: 2020-10-18 17:43:03
    Temat: Listwa zasilająca Logo Master/Slave
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Używałem przez 2 lata produkt Acara ale się zepsuł.
    Całą oszczędność poszła się rypać

    Ale jeb... oszczędność. Przyzwyczaiłem się. Wraz wyłączeniem komputera
    wszystko gaśnie. Miodzo.

    Nie widzę konkurencji w podobnych pieniądzach.
    300 zł to chyba przerost formy nad treścią.

    Warte to coś?
    https://www.morele.net/listwa-zasilajaca-logo-master
    -slave-przeciwprzepieciowa-6-gniazd-3m-czarny-19012-
    1079698/

  • 2. Data: 2020-10-18 22:33:42
    Temat: Re: Listwa zasilająca Logo Master/Slave
    Od: Boguś <t...@w...pl>

    W dniu 2020-10-18 o 17:43, _Master_ pisze:

    > https://www.morele.net/listwa-zasilajaca-logo-master
    -slave-przeciwprzepieciowa-6-gniazd-3m-czarny-19012-
    1079698/

    Przeczytaj tutaj
    https://www.conrad.pl/artykuly/guides/jak-wybrac-dob
    ra-listwe-zasilajaca

    Dobra!
    Nie warto kupować tańszej

    --
    Boguś

  • 3. Data: 2020-10-18 23:11:01
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Akurat w tym momencie interesuje mnie tylko i wyłącznie funkcjonalność
    Master/Slave która będzie działać dłużej niż gwarancja.
    Powiedzmy że listwy, separatory, różnicówki, uziemienia, w nowej
    instalacji w bloku dają radę ;-)

  • 4. Data: 2020-10-19 08:02:33
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 18.10.2020 _Master_ <M...@...pl> napisał/a:

    > Akurat w tym momencie interesuje mnie tylko i wyłącznie funkcjonalność
    > Master/Slave która będzie działać dłużej niż gwarancja.

    Przekaźnik na 5V za parę groszy, kawałek kabla USB,
    listwa z marketu, 5 minut z lutownicą.
    https://zapodaj.net/52d8524842bfa.jpg.html

    USB do komputera, jak wyłączasz komputer to wyłączasz
    też urządzenia podpięte do tej listwy (monitor, drukarka,
    głośniki...). Wada: sam komputer trzeba podpiąć gdzie
    indziej :-)

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 5. Data: 2020-10-19 09:44:23
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 18.10.2020 _Master_ <M...@...pl> napisał/a:
    > Akurat w tym momencie interesuje mnie tylko i wyłącznie funkcjonalność
    > Master/Slave która będzie działać dłużej niż gwarancja.

    Wystarczy kupić za parę groszy przekaźnik na 5V, kabel USB
    i listwę plus 5 minut pracy.
    https://zapodaj.net/52d8524842bfa.jpg.html

    Jedyna wada: komputer trzeba wpiąć poza listwą.

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 6. Data: 2020-10-19 14:52:36
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Warte to coś?
    > https://www.morele.net/listwa-zasilajaca-logo-master
    -slave-przeciwprzepieciowa-6-gniazd-3m-czarny-19012-

    Też mam acary:

    Listwa zasilająca Acar ECO PLUS 1,5M CZARNY
    EAN: 5904743386306
    Programuje się moc odbiornika na Mater.

    Kupiłem 2 szt. dla siebie w roku 2014 i jedną dla rodziny.
    Używane non-stop, działają.
    Ponadto poszły jeszcze 4 szt. dla klientów, nikt nie zgłaszał problemów.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 7. Data: 2020-10-19 15:37:43
    Od: Roman Tyczka <r...@h...you.spammer>

    W dniu 18.10.2020 o 17:43, _Master_ pisze:

> [...]
    > wszystko gaśnie. Miodzo.
    > https://www.morele.net/listwa-zasilajaca-logo-master
    -slave-przeciwprzepieciowa-6-gniazd-3m-czarny-19012-

    Ciekawe jak w nowej, wspaniałej rzeczywistości bez niepoprawnych i
    obraźliwych określeń będą takie listwy nazywać? ;-)

    --
    pzdr
    Roman

  • 8. Data: 2020-10-19 15:46:00
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    O właśnie. O takie przewietrzenie umysłu mi chodziło
    Dzięki :-)

  • 9. Data: 2020-10-19 15:47:17
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Ja mam pecha ;-)
    Jakbym nie próbował zaprogramować to co kilka sekund Slave się włącza i
    wykłącza

  • 10. Data: 2020-10-19 15:48:08
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Jak to dobrze że nie tylko ja dostrzegam DEBILIZM poprawności politycznej.