  • 1. Data: 2020-10-08 21:24:15
    Temat: Serie i generacje LENOVO - wzloty i upadki
    Od: "kawalerka poznan.winogrady" <k...@g...com>

    Prośba do Was o kilka uwag przed zakupie laptopa.

    Po bardzo dobrym doświadczeniu jakie miałam z T430 / 14cali (niezawodność,
    wytrzymałość, ergonomia itd) teraz chciałbym kupić mniejszy, 12,1-12,5 calowy laptop
    Lenovo.
    Czy kolejne serie, późniejsze niż posiadany przeze mnie T430 (i mniejszy x230) mają
    jakieś szczególne zalety lub większe wady/niedociągnięcia?
    Chciałabym kupić x250 lub x260 (lub jeszcze nowszy x270/x280, ale pewnie nie będzie
    mnie już stać).
    I nie wiem, która serię bardziej warto, lub której się wystrzegać.
    Założenia:
    - ekran BEZ dotyku
    - rozdzielczość bez znaczenia, 1366x768 dla mnie w zupełności wystarczy (ale może być
    wyższa)
    - minimum 8GB ram, ale chętnie 16
    - SSD nie HDD
    - z systemem (tu znowu wątpliwości jakim, one były tylko z Win10? bawić się jeszcze w
    Win7 które bardzo polubiłam w T430?)
    - minimum dwa USB normalnowymiarowe
    - procesor i5 (lub wyższy)

    Nie chodzi mi o odradzenie mi Lenovo - proszę o pomoc w wyborze poleasingowca właśnie
    z Lenovo, niedużego, 12,5 cala.
    Która serią warto się zainteresować?
    Która seria lepsza, na która warto zwrócić uwagę? A może któraś z serii ma jakieś
    szczególne wady i jej unikać?

    Dziękuję i pozdrawiam, Majka

  • 2. Data: 2020-10-08 21:42:50
    Temat: Re: Serie i generacje LENOVO - wzloty i upadki
    Od: netx <n...@g...pl>

    http://www.nhl.pl/index.php?showforum=2

  • 3. Data: 2020-10-08 21:44:00
    Od: netx <n...@g...pl>

    Lub jeśli chodzi o używane laptopy:
    http://www.nhl.pl/index.php?showforum=54

  • 4. Data: 2020-10-09 07:21:56
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Spoko, to tylko kolejny flejm.

    -----
    "kawalerka poznan.winogrady" wrote in message
    ups.com...

  • 5. Data: 2020-10-09 07:23:22
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Nie za ma co - udaj się na forum Lenovo.
    Jeśli znasz języki będzie łatwiej, choć drożej.

    -----